Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän käy jos kaksi suosittua ihmistä ihastuu toisiinsa. Kumpikin on voinut tottua siihen, että aloitteita tulee jatkuvasti ja sitä kautta olettavat, että kiinnostunut kyllä lähestyy. Seurailevat toisiaan kauempaa, kun molempien ympärillä käy kuhina, mutta eivät huoli ketään, kun vain se toinen kelpaisi. Selvittämättähän se jää.
Meillä on tämä tilanne 🙄
Jompikumpi kysyy tietysti et miten ois...? Ja sit toinen vastaa joo tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Okei. En luule mitään viestiä kaivattuni kirjoittamaksi. Hän vähät välittää minusta ja haluaa pysyä minusta mahdollisimman kaukana. Hänellä on elämä niin hyvällä mallilla ettei tarvitse mua elämäänsä. Joten lopetan turhat haaveillut. Ajatella että melkein luulin että tää olisi molemminpuolista. Kiitos tuntematon että palautin maanpinnalle
Älä nainen hermostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. En luule mitään viestiä kaivattuni kirjoittamaksi. Hän vähät välittää minusta ja haluaa pysyä minusta mahdollisimman kaukana. Hänellä on elämä niin hyvällä mallilla ettei tarvitse mua elämäänsä. Joten lopetan turhat haaveillut. Ajatella että melkein luulin että tää olisi molemminpuolista. Kiitos tuntematon että palautin maanpinnalle
Älä nainen hermostu.
Hermoistuin jo. Tää jumitus koettelee hermoja. Ja se että täällä heti lytätään että et kai luule että se kaivattus susta tykkäis. No ei tietenkään. En luule. Paitsi että luulen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nainen hermostu.
Hermoistuin jo. Tää jumitus koettelee hermoja. Ja se että täällä heti lytätään että et kai luule että se kaivattus susta tykkäis. No ei tietenkään. En luule. Paitsi että luulen.
Eli provosoidut anonyymillä palstalla.
Ainoa mikä sun hermoja koettelee, olet sinä itse.
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän käy jos kaksi suosittua ihmistä ihastuu toisiinsa. Kumpikin on voinut tottua siihen, että aloitteita tulee jatkuvasti ja sitä kautta olettavat, että kiinnostunut kyllä lähestyy. Seurailevat toisiaan kauempaa, kun molempien ympärillä käy kuhina, mutta eivät huoli ketään, kun vain se toinen kelpaisi. Selvittämättähän se jää.
Meillä on tämä tilanne 🙄
No eikö aina! 🤣
(Sivusta N.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäkööt ne muut sut, en jaksa enää.
Silloin ei ole tarpeeksi tärkeä kaivatulle, kun muut pääsee hämmentää soppaa. -sivusta
Näin mäkin olen päätellyt. Sivusta
Kaikilla ei ole taitoa ja vahvuutta työntää ystävällisesti muita sivuun. Ja mennä sen luokse, jonka luokse haluaa mennä. Minä osaan raivata tilan. Ja näytän sen, jos pidän jostakin ihmisestä.
Aivan sivusta
Ja ketähän kaipaat täällä jos osaat raivata tilan ja näyttää tuntemuksesi?
-vielä enemmän sivusta, ihan reunalta.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Älä ujostele, sano kaivattusi nimi.
Puhuessani kutsun häntä usein hänen etunimellään.
-m>n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tämä tilanne 🙄
Se on kyllä hienoa, kun tietää olevansa suosittu. Itsellä ei ole tästä pelkoa. Hän on kyllä sen verran suosittu, että minä ihan suosiolla väistän ja sulaudun tapettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäkööt ne muut sut, en jaksa enää.
Silloin ei ole tarpeeksi tärkeä kaivatulle, kun muut pääsee hämmentää soppaa. -sivusta
Näin mäkin olen päätellyt. Sivusta
Kaikilla ei ole taitoa ja vahvuutta työntää ystävällisesti muita sivuun. Ja mennä sen luokse, jonka luokse haluaa mennä. Minä osaan raivata tilan. Ja näytän sen, jos pidän jostakin ihmisestä.
Aivan sivustaJa ketähän kaipaat täällä jos osaat raivata tilan ja näyttää tuntemuksesi?
-vielä enemmän sivusta, ihan reunalta.
Asia ei kuulu sinulle. Pidä huoli vain omista asioistasi. Ja omasta kaipauksestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-m>n
Tää on sit varmaan mulle. Tottakai!
🤣
Mä puolestani tiedän, että hän oli kiinnostunut minusta. Imperfekti on julma aikamuoto.
Vierailija kirjoitti:
Mä puolestani tiedän, että hän oli kiinnostunut minusta. Imperfekti on julma aikamuoto.
Mitä tapahtui, miksei hän enää ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-m>n
Kutsuisitko täälläkin?
Niin tietäisin varmasti.
🥰
n->m
Iltapäivähali söpölle yh-äidille 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtui, miksei hän enää ole?
En sovi hänen narratiiviinsa.