Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet kauniista naisesta, jolla on aina rumia miehiä?

Vierailija
07.10.2026 |

Pitääkö kauniilla naisella olla aina komea mies ja päinvastoin? Miksi klassisen kaunis nainen tapailisi vain "rumia" miehiä? Tunnen erään hyvännäköisen naisen jolla on lähestulkoon aina miehiä, jotka eivät ole lainkaan ulkonäöllisesti samaa tasoa. Voiko syynä olla huono itsetunto? 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpähän mietit millä perusteella ihmiset pariutuvat.

Vierailija
2/17 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot miehiä eri silmin kuin hän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tiedän pari hyvännäköistä naista jolla on mitäänsanomattomat miehet. 

Vierailija
4/17 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mielestä ruma nainen /mies ei ole sitä kaikkien mielestä. Täysin yksilöllistä että minkälaista ihmisistä kukin pitää .

Vierailija
5/17 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Mua ei kiinnosta.

Vierailija
6/17 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea heille, ovat löytäneet miehen joka on todennäköisesti älykäs ja empaattinen, eikä tunnetaidoton palikka.

Vierailija
7/17 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oletko mies vai nainen mutta jos olet mies niin sun makuun olevat naiset voivat hyvinkin olla mun mielestä sellaisia joiden kanssa en itse seurustelisi.

Vierailija
8/17 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että hän ei ole ulkonäkökeskeinen. Ei kaikki kauniit ole. Itsekin olin nuorena ilmeisesti ainakin jonkun verran kaunis, siitä päätellen kuinka paljon miehet lähestyi, mutta ei mua kiinnostanut koskaan ulkokuori. Älykkyys on aina ollut mulle se, mikä sytyttää. (Aviopuolisokseni valitsin huippuälykkään fyysikon, joka on alle 170 cm pitkä eikä mitenkään hyvän näköinen. Äly vaan kiihottaa mua enemmän kuin mikään ulkonäkö)

Vierailija
9/17 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen in saanut huomiota miehiltä koko ikänsä. Hän ei saa mitään erityisiä kiksejä siitä että joku komea mies taas kerran lähestyy. Tuollainen nainen saattaa valita parinsa ihan eri kriteereillä kuin moni muu ja pelkkä   ulkonäkö saattaa olla hänelle aika merkityksetön asia jos ei muuten natsaa.

Vierailija
10/17 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella. Monet naiset eivät edes tiedätkö pidä kauniita, hyvännäköisiä miehiä seksikkäinä. Eivät herätä seksuaalista halua. Sitten tulee vastaan itsevarma, lempeä, voimaa uhkuva ruma mies (vaikkapa Haaland) ja nainen on sulaa vahaa. Olisi se Marilynkin aikoinaan saanut vaikka kenet, mutta ruman ja itsevarman DiMaggion otti ja sen jälkeen ruman ja itsevarman Millerin. Pskoiksi mäni, niin kuin tiedetään,  olisi Marilyninkin  varmaan pitänyt ottaa joku kaunis mies, niin varmaan olisi onnannut. Ja olisi oppinut sitten aikaa myöten myös haluamaan tätä seksuaalisesti. 

Sillä tavallahan ennen sovittiin avioliitotkin - vanhemmat päätti, kuka on sopivin ja se rakkaus ja halu tulee parille sitten aikanaan. Jos tulee.

Vierailija
11/17 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin näkee myös erittäin komeita miehiä, joilla on joku vaatimaton nainen puolisona. Molemmissa tapauksissa heidän kriteerinsä puolisolle on eri kuin pelkkä komea/kaunis ulkokuori. Esimerkiksi huumorintaju, yhteiset kiinnostuksenkohteet, luotettavuus, keskustelutaito jne. 

Vierailija
12/17 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nainen in saanut huomiota miehiltä koko ikänsä. Hän ei saa mitään erityisiä kiksejä siitä että joku komea mies taas kerran lähestyy. Tuollainen nainen saattaa valita parinsa ihan eri kriteereillä kuin moni muu ja pelkkä   ulkonäkö saattaa olla hänelle aika merkityksetön asia jos ei muuten natsaa.

Tämä. Sain itse huomiota miehiltä väsymiseen asti, ja erityisesti semmoisilta itsevarmoilta naistenmiestyypeiltä, pahoilta pojilta sun muilta alfamiehiltä. Mutta mua ne tyypit ei, usein komeasta ulkonäöstään huolimatta, kiinnostaneet yhtään. Minä kadehdin vähemmän näyttävää kaveria, jota lähestyi perheenisätyyppiset rauhalliset ja kiltit, tavallisennäköiset insinöörimiehet ja vastaavat. Onneksi minäkin sitten päälle kolmekymppisenä löysin oman tavallisen näköisen, mutta kunnollisen, kiltin ja hauskan miehen puolisokseni. Niistä yökerhon komeista pokaajista ei olisi ollut kuin yhden illan panoiksi.

Vierailija
13/17 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on enempi itsevarmuuden, kiinnostavuuden ja alkuvoimaisemman miehekkyyden perään varmaankin. Ei sen tarvitse tyytyä itserakkaisiin poseeraajiin.

Vierailija
14/17 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ulkonäkö ei tee miestä sisäisesti kauniimmaksi. Itse veikkaan huonoa itsetuntoa tai sattumaa syyksi, jos poikkeuksellisen kaunis ja täyspäinen nainen ?ei ole rahan perässä) on valinnut ruman miehen.

Vierailija
15/17 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on niin, että jos mies on älyttömän hyvä tyyppi, niin ei pahemmin haittaa, vaikka ei olisi hyvännäköinen. Tunnen tällaisia miehiä, jotka eivät komeudella häikäise ja joku on jopa rumanpuoleinen, mutta kauniin naisen ovat saaneet. 
Toisaalta sanotaan, että kauneus on katsojan silmässä. Näemme ihmiset niin eri tavoin. 

Vierailija
16/17 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti komeat ja kauniit harvemmin pariutuvat keskenään, koska kumpiakin lähestytään niin usein heitä vähemmän viehättävien toimesta. Kumpikaan ei ole tottunut tekemään aloitteita kenenkään suhteen, koska ei ole tarvinnut. Siispä eivät tee aloitteita toistensa suhteen, koska tulkitsevat, että jos olisi kiinnostunut tekisi aloitteen. Päätyvät yhteen sellaisen kanssa, joka tekee heille aloitteen.

Vierailija
17/17 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Tätä monet meistä miehistä ei tajuu. Ite hoksasin jo parikymppisenä ja just siks mun on paljon rennompi ja helpompi käydä treffeillä erittäin näyttävän naisen kanssa, koska ei kaipaa enää mitään vtn sirkustemppuja, koska on nähny ne kaikki. Voi keskittyy aidosti tutustumaan, toisin ku 90% naisista, jotka kaipaa just sitä viihdyttäjää treffeillä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan