Harrastan virkkausta ja neulomista mutta ei ole paljon tyyppejä kelle antaa tekeleitäni, minne voisin antaa?
Virkkaan esim pieniä eläimiä, kaikkia kodin koriste juttuja. En tee itse näillä mitään kun en tykkää krääsästä enkä halua niitä "kotiini roikkumaan". Minulla ei ole niin paljon tuttuja että kaikki nämä löytäisi omistajan vaikka äidilleni olen niitä pakolla jaellut xD
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Vanhainkodit
Sairaalat
Työttömien yhdistykset
Seurakuntien diakoniat
Kiitos vinkistä. Pitääpä selvittää! Harmi en mitään asusteita juuri tee esim villasukkia/hattuja, enimmäkseen esim amigurumeja ja kodin sisustus juttuja
Jotkut turvakodit saattaisivat ottaa vastaan amigurumeja, kannattaa kysyä.
Lastensairaalasta ja esim poleilta/neuvoloista, joissa käy lapsiasiakkaita, voisi kysyä ottaisivatko amigurumeja. Ihana harrastus sinulla.
Tuli mieleen, että sairalassa vastasyntyneille tai lastenosaston potilaille voisi tuollainen pehmoeläin olla kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhainkodit
Sairaalat
Työttömien yhdistykset
Seurakuntien diakoniat
Kiitos vinkistä. Pitääpä selvittää! Harmi en mitään asusteita juuri tee esim villasukkia/hattuja, enimmäkseen esim amigurumeja ja kodin sisustus juttuja
Amigurumeja voisi lahjoittaa päivähoitopaikkoihin tai lastensairaalaan.
Vierailija kirjoitti:
Myy joulumarkkinoilla
Ei voi myydä mitään kun on työtön :< enkä usko että niistä paljon kukkaan maksaisi kuitenkaan, ei ole niin hienoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhainkodit
Sairaalat
Työttömien yhdistykset
Seurakuntien diakoniat
Sinun pitää kehittää siitä trendituote myyntiin. Niitä myydään (mielestäni kalliilla) pienen tekstilapun kanssa. "Rakasta itseäsi". "Ole iloinen ja ahkera" yms.
On aika siirtyä tositoimiin. Neulo kokonainen Eiffel-Torni, kyllä sillä Kiasmaan pääsee.
Yhdistyksille, jotta voivat myydä eteenpäin varainhankintana. Sotealan yhdistykset on pulassa…
Aikoinaan mulla oli nivelrikko sormissa aika pahana. Olin sairaslomalla ja kun söin kortisonikuuria, niin sormet alkoi toimimaan ja aloin neulomaan, Neuloin kaikki päivät ja mulle kertyi sitten melkoinen pino kaulaliinoja, joihin kokeilen kaikenlaisia kaksoisneuleita ja muita hienouksia. Niitä on vieläkin varmaan jossan joitakin tallessa. Pitäisi etsiä ja viedä johonkin keräykseen. Tai jos ottaisi autoon, ja kun näkee jonkun paljaspäisen viluissaan talvella, niin voisi vakka kokeilla antaa jollekin.
Jokohan nykynuoret kehtaavat vaikka pipoa pitää, joskus oli muotia kulkea paljasti päin vaikka millaisella pakkasella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhainkodit
Sairaalat
Työttömien yhdistykset
Seurakuntien diakoniat
Sinun pitää kehittää siitä trendituote myyntiin. Niitä myydään (mielestäni kalliilla) pienen tekstilapun kanssa. "Rakasta itseäsi". "Ole iloinen ja ahkera" yms.
Totta mutta en usko että niilläkään elättäisi itsensä. Kelan rahoilta on vaikea ponnahtaa yrittäjäksi tuosta noin.
Paljollako tekisit minulle villasukat? Vaikkapa kolme-nejä paria kokoa 42-43.
Lähtisikö satasella?
Vierailija kirjoitti:
Jotkut turvakodit saattaisivat ottaa vastaan amigurumeja, kannattaa kysyä.
Turvakodit eivät halua ovelleen keitä sattuu random-tyyppejä tuomaan tavaroita.
Minä innostuin virkkaamaan lahjoittamaan eläinsuojeluyhdistykselle, jotka myyvät käsityöni sitten heidän toimestaan eläinten hyväksi. Tässä on taas koko talvikausi aikaa väkertää ja keväällä vien sitten työni heille.
Vierailija kirjoitti:
Minä innostuin virkkaamaan lahjoittamaan eläinsuojeluyhdistykselle, jotka myyvät käsityöni sitten heidän toimestaan eläinten hyväksi. Tässä on taas koko talvikausi aikaa väkertää ja keväällä vien sitten työni heille.
Ihana. mitä virkkaat niille?
https://neuletikki.fi/a14/turvalonkero-ohje-virkattu-mustekala-keskosil…
Turvalonkero on virkattu mustekala, joka on suunniteltu erityisesti keskosille tuomaan lohtua, turvaa ja tuttua tuntua vastasyntyneiden teho-osastoilla.
Tässäkin on hyvä idea, jos haluaa ilahduttaa keskosia.
Vierailija kirjoitti:
Minä teen samoin. Huutokauppaavat ne.
Vierailija kirjoitti:
https://neuletikki.fi/a14/turvalonkero-ohje-virkattu-mustekala-keskosil…
Turvalonkero on virkattu mustekala, joka on suunniteltu erityisesti keskosille tuomaan lohtua, turvaa ja tuttua tuntua vastasyntyneiden teho-osastoilla.
Tässäkin on hyvä idea, jos haluaa ilahduttaa keskosia.
Nää on aivan järkyttäviä. Kauheinta on kun vanhuksille viedään vanhainkoteihin jotain ketjusilmukkavirityksiä. Kutokaa mielummin sukkia, ne sentään lämmittävät. "Turvalonkerot" eivät ole sit mitä vanhukset pitävät mukavina tai söpöinä, heidän nuoruudessaan ja lapsuudessaan oli söpöjä nalleja tai pehmoja eikä mitään virkattuja miniatyyrejä.
Vanhainkodit
Sairaalat
Työttömien yhdistykset
Seurakuntien diakoniat