Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Minkä sille itse mitään voi, jos useampi ihminen pyörii ympärillä. Kaipaamani ihminen tahtomattaan kerää ihailijoita olemalla vain oma itsensä, ei kai siitä voi syyttää.
Ei voi. Kuulun niihin myös. Todella harvasta olen kiinnostunut parisuhde mielessä. Enkä anna aikaani ei toivotuille kosijoille.
Säryn kuin lasi jos tulen torjutuksi sinun osalta.
Nymmun ajatuksis ei pyäri mitää järkevää. Tarttis tehrä jottai.
Vierailija kirjoitti:
...ehrotuksii?
Vierailija kirjoitti:
Et mies tule torjutuksi. En epäröisi hetkeäkään mitä vastaisin jos kertoisit tunteesi. Vastaisin samoin. Mutta ymmärrän pelkosi. Pelkään samaa, että en kestäisi jos torjuisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ehrotuksii?
Men kävelyl , siel o hiano ilma. Käy vaik kattoo Halisten kuohui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäkööt ne muut sut, en jaksa enää.
Silloin ei ole tarpeeksi tärkeä kaivatulle, kun muut pääsee hämmentää soppaa. -sivusta
Näin mäkin olen päätellyt. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ehrotuksii?
Men kävelyl , siel o hiano ilma. Käy vaik kattoo Halisten kuohui.
👍aattelin myös leipoo. Kuuluisia suklaaruutuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinua mies vaivaa se miten olet käyttäytynyt.. . Voin luopua vähän itsepäisyydestäni ja suostun vielä puhumaan kanssasi, jos vielä haluat. Ja yrittää ymmärtää sinua.
Jos asennoidut tuolla tavalla minuun, niin ei kai tässä sitten enää voi mitään tehdä.
Itseasiassa puhuminen helpottaa jo tilannetta paljonkin. Muuta en oi tässä vaiheessa luvata.
Minua nyt hieman epäilyttää. Oletko kenties jo aloittamassa uutta elämää toisen miehen kanssa, mutta mennäksesi kunnolla eteenpäin tarvitset myös jonkinlaisen closure-hetken minun kanssa, jonka lopuksi voit toivottaa minulle kaikkea hyvää tulevassa elämässä? Minusta tuntuu, että tämä vain avaisi omat haavani ja tekisi kokemuksestani entistä tuskallisemman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et mies tule torjutuksi. En epäröisi hetkeäkään mitä vastaisin jos kertoisit tunteesi. Vastaisin samoin. Mutta ymmärrän pelkosi. Pelkään samaa, että en kestäisi jos torjuisit.
Tajuathan ettei se ole sun kaipaaman miehen viesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks se sua vaivaa? En ole mitenkään poikkeus että kommentoin jonku viestiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaivaa, tarkistin vain kun vastasit niin kuin olisit luullut. Täältä ei todellakaan kannata omia mitään
Olen aikuinen ihminen ja tiedän että tää on anonyymipalsta. Osaan kyllä käyttää aivojani että tuollaiset tunnisteettomat viestit voivat olla keneltä vain.
Juoksuaika ja kevät! Toivo alkaa ehkä heräillä ja elämänilo. Ihanaa kuin sinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noita on vaan vähän rasittavaa keräillä omien terveisten perään, mut kai se on tänne kirjoittelun hinta.. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Silti voit itse torjua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäkööt ne muut sut, en jaksa enää.
Silloin ei ole tarpeeksi tärkeä kaivatulle, kun muut pääsee hämmentää soppaa. -sivusta
Näin mäkin olen päätellyt. Sivusta
Kaikilla ei ole taitoa ja vahvuutta työntää ystävällisesti muita sivuun. Ja mennä sen luokse, jonka luokse haluaa mennä. Minä osaan raivata tilan. Ja näytän sen, jos pidän jostakin ihmisestä.
Aivan sivusta
Mitenkähän käy jos kaksi suosittua ihmistä ihastuu toisiinsa. Kumpikin on voinut tottua siihen, että aloitteita tulee jatkuvasti ja sitä kautta olettavat, että kiinnostunut kyllä lähestyy. Seurailevat toisiaan kauempaa, kun molempien ympärillä käy kuhina, mutta eivät huoli ketään, kun vain se toinen kelpaisi. Selvittämättähän se jää.
"Cause loving you has made my life sweeter than ever"
❤L.