Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Paras käänne olisi, jos hän kertoisi, ettei ole lainkaan minusta kiinnostunut. Pääsisi lopulta eroon tästä. En kuitenkaan tohdi asiaa selvittää, sillä pelkään, ettei välttämättä sanoisi niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Älä ujostele, sano kaivattusi nimi.
Puhuessani kutsun häntä usein hänen etunimellään.
-m>nKutsuisitko täälläkin?
Niin tietäisin varmasti.
🥰
n->mSulla on vissiin aika uniikki nimi. Sivusta
Ei uniikki, muttei ikäluokassani mikään superyleinenkään. Kaimoja kuitenkin piisaa ja jopa kokokaimoja oli nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän käy jos kaksi suosittua ihmistä ihastuu toisiinsa. Kumpikin on voinut tottua siihen, että aloitteita tulee jatkuvasti ja sitä kautta olettavat, että kiinnostunut kyllä lähestyy. Seurailevat toisiaan kauempaa, kun molempien ympärillä käy kuhina, mutta eivät huoli ketään, kun vain se toinen kelpaisi. Selvittämättähän se jää.
Olen ollut aina suosittu, mutta myös itse aloitteellinen. En näe, että riippuisi suosiosta vaan ihan ihmisen luonteesta, että kuinka suora ja rohkea on. Miksi vähemmän suositut edes olisivat niitä, jotka aloitteita tekisivät? Heillä kun varmaan on onnistumisista vähemmän kokemustakin.
Vierailija kirjoitti:
Paras käänne olisi, jos hän kertoisi, ettei ole lainkaan minusta kiinnostunut. Pääsisi lopulta eroon tästä. En kuitenkaan tohdi asiaa selvittää, sillä pelkään, ettei välttämättä sanoisi niin.
Siis mitä ihmettä? Sä tykkäät hänestä, mutta haluat unohtaa hänet. Ok, tähän asti ymmärrän, ja pystyn jopa samaistumaan, mutta miksi ihmeessä se olisi paha asia, jos hän vastavuoroisesti kertoisi olevansa kiinnostunut sinusta?
Kun kouluviikko alkaa taas huomenna, saan nähdä sinut taas, ihana kollega. Ehkä kävelemme yhdessä kotiinpäin.
Olet kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän käy jos kaksi suosittua ihmistä ihastuu toisiinsa. Kumpikin on voinut tottua siihen, että aloitteita tulee jatkuvasti ja sitä kautta olettavat, että kiinnostunut kyllä lähestyy. Seurailevat toisiaan kauempaa, kun molempien ympärillä käy kuhina, mutta eivät huoli ketään, kun vain se toinen kelpaisi. Selvittämättähän se jää.
Meillä on tämä tilanne 🙄
Se on kyllä hienoa, kun tietää olevansa suosittu. Itsellä ei ole tästä pelkoa. Hän on kyllä sen verran suosittu, että minä ihan suosiolla väistän ja sulaudun tapettiin.
Ei se ole, harhaluulo. Paras tilanne on olla suosion suhteen aika lailla keskiverto, ehkä hieman yli. Sillä tavalla, että on pääsääntöisesti ihmisille ihan ok. Olen joskus ollut erittäin suosittu, eikä se ollut hienoa. Suosittujen tekemisiä seurataan liikaa, huomion kerjääjiä on liikaa ja oma rauha puuttuu, koska jatkuvasti on ihmisiä tuppautumassa seuraan. Nykyinen tilanne, jossa sulaudun täysin massaan, on paljon parempi.
Etkö kaipaakaan? Kukapa sitä tässä valossa, jossa pölyhiukkanenkin näkyy.
Oodi auringolle! Sua kaipasin koko talven. Nyt hivelet ihoani niin, että sydänkin sulaa.
Mää kaipaan, mut oon lihaskipuinen enkä jaksa ulos raahautua edes,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut aina suosittu, mutta myös itse aloitteellinen. En näe, että riippuisi suosiosta vaan ihan ihmisen luonteesta, että kuinka suora ja rohkea on. Miksi vähemmän suositut edes olisivat niitä, jotka aloitteita tekisivät? Heillä kun varmaan on onnistumisista vähemmän kokemustakin.
Olen ollut pitkissä suhteissa nuoresta asti. Vanhempana sinkkuna enemmän. Ei ole tarvinnut miehiä lähestyä. Ne on lähestyny. Ei sopivia voi potkia pois. En pelkää pakkeja. En pelkää myöskään yksin elämistä. Mä osaan tän homman todella hyvin 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, olemme hyvin paljon samanlaisia, vaikka varmasti erojakin löytyy. Sovimme niin hyvin toisillemme, että päädymme loppujen lopuksi väistämättä yhteen. Näin siinä vain tulee käymään, vaikka koettaisimmekin sitä jotenkin estää. Magneetti vetää niin kauan, että tulee kosketus. Sen jälkeen se ei päästä irti ja me olemme magneetteja toisillemme.
Kenelle?
Magneetille. Ainoa tapaus, jonka kanssa on vaikeaa olla mies kuin rautaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut pitkissä suhteissa nuoresta asti. Vanhempana sinkkuna enemmän. Ei ole tarvinnut miehiä lähestyä. Ne on lähestyny. Ei sopivia voi potkia pois. En pelkää pakkeja. En pelkää myöskään yksin elämistä. Mä osaan tän homman todella hyvin 😊
Kaikille ei riitä että on sopiva, osa meistä haluaa rakastua. Silloin vaihtoehdot vähenevät, vaikka kuinka olis ottajia. Mulle se rakastumisen kohde on ollut yleensä sellainen, joka ei itse ole uskaltanut lähestyä mua. Ei sillä silloin ole ollut väliä, onko mua miten moni muu yrittänyt tavoitella.
En edelleenkään ymmärrä, miten ns. vähemmän suosittu olisi jotenkin aloitteellisempi.
Siitäpä mallia...
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/aa4d4b53-abae-49a1-9438-af19b258e36a
Olen työni puolesta tottunut, että ihmiset tulevat puhumaan kanssani. Minä en erota, jos joku on kiinnostunut. Välillä saatan ihmetellä jonkun käytöstä, ilmeitä tai puheita. En minä niistäkään sitä osaa nähdä. Minulle pitää ilmaista suoraan, että hei nainen minä haluaisin tutustua sinuun. Muuten pidän sinua vain kivana juttukaverina.
Vierailija kirjoitti:
Siitäpä mallia...
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/aa4d4b53-abae-49a1-9438-af19b258e36a
Ei liity otsikkoon mitenkään
Tuo iltalehden juttuhan kertoo luottamusongelmasta miehen kanssa. Turha ulkopuolisia sotkea.
Vierailija kirjoitti:
Tuo iltalehden juttuhan kertoo luottamusongelmasta miehen kanssa. Turha ulkopuolisia sotkea.
Täälläkin voi olla joku katsomassa ettei vaan se oma puoliso ole kaipaamassa jotain ja ottaa siitä kimmoketta käydä tuon oletetun kimppuun.
Sulla on vissiin aika uniikki nimi. Sivusta