Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
1161/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli upea viime yö M😍 Tuutko ens  yöksikin rakas? 😋🥰

Vierailija
1162/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo vaan kertoo perustavanlaatuisesta ongelmasta jos kokee tarvetta kytätä omaa kumppania. Jos kumppani on luotettava niin ei ole väliä vaikka sata tyyppiä lähestyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup: Missä tapasit ensimmäinen kerran kaivattusi?

Vierailija
1164/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän käy jos kaksi suosittua ihmistä ihastuu toisiinsa. Kumpikin on voinut tottua siihen, että aloitteita tulee jatkuvasti ja sitä kautta olettavat, että kiinnostunut kyllä lähestyy. Seurailevat toisiaan kauempaa, kun molempien ympärillä käy kuhina, mutta eivät huoli ketään, kun vain se toinen kelpaisi. Selvittämättähän se jää.

Olen ollut aina suosittu, mutta myös itse aloitteellinen. En näe, että riippuisi suosiosta vaan ihan ihmisen luonteesta, että kuinka suora ja rohkea on. Miksi vähemmän suositut edes olisivat niitä, jotka aloitteita tekisivät? Heillä kun varmaan on onnistumisista vähemmän kokemustakin.

Olen ollut pitkissä suhteissa nuoresta asti. Vanhempana sinkkuna enemmän. Ei ole tarvinnut miehiä lähestyä. Ne on lähestyny. Ei sopivia voi potkia pois. En pelkää pakkeja. En pelkää myöskään yksin elämistä. Mä osaan tän homman todella hyvin 😊

Kaikille ei riitä että on sopiva, osa meistä haluaa rakastua. Silloin vaihtoehdot vähenevät, vaikka kuinka olis ottajia. Mulle se rakastumisen kohde on ollut yleensä sellainen, joka ei itse ole uskaltanut lähestyä mua. Ei sillä silloin ole ollut väliä, onko mua miten moni muu yrittänyt tavoitella.

En edelleenkään ymmärrä, miten ns. vähemmän suosittu olisi jotenkin aloitteellisempi.

Ei minullekkaan riitä pelkkä sopiva. Pitää olla kemiaa, joka vaikuttaa siihen, että minulla syntyy halu koskettaa, suukotella jne.. Myös sopiva, että elämä sujuu hänen kanssaan.

Vierailija
1165/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3.kerros

Vierailija
1166/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän käy jos kaksi suosittua ihmistä ihastuu toisiinsa. Kumpikin on voinut tottua siihen, että aloitteita tulee jatkuvasti ja sitä kautta olettavat, että kiinnostunut kyllä lähestyy. Seurailevat toisiaan kauempaa, kun molempien ympärillä käy kuhina, mutta eivät huoli ketään, kun vain se toinen kelpaisi. Selvittämättähän se jää.

Olen ollut aina suosittu, mutta myös itse aloitteellinen. En näe, että riippuisi suosiosta vaan ihan ihmisen luonteesta, että kuinka suora ja rohkea on. Miksi vähemmän suositut edes olisivat niitä, jotka aloitteita tekisivät? Heillä kun varmaan on onnistumisista vähemmän kokemustakin.

Niinpä. Vastakkaisen sukupuolen huomioon ja suosioon tottunut uskaltaa kyllä mennä juttelemaan ihastukselleen.

Tosin aina on poikkeuksia; minä tutustuin kerran Tinderin kautta mieheen, jonka kanssa olisimme tuskin koskaan IRL tutustuneet, eli Tinder auttoi siinä.

Olimme molemmat hyvännäköisiä, huomioon tottuneita sosiaalisia ihmisiä, mutta meidän keskinäiset kemiat oli vaan jotenkin sellaiset, että kumpikin ujosteli toista.

Kumpikaan meistä ei ikinä olisi uskaltanut mennä juttelemaan toiselle vaikkapa jossain bileissä tai edes yhteisten kavereiden kautta lähentyä, joten Tinder antoi hyvän alustan sille.

Tinderissä kun molemmat matchin kautta tiesi, että tuo voi olla kiinnostunut ja oli matalampi kynnys jutella, ja sitten juttelun jälkeen tavata. Ja tapaaminenkin oli helpompaa kun molemmille oli jo selvää, että kiinnostus on olemassa.

Mutta silti ujosteltiin alusta loppuun saakka.

Vierailija
1167/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3.kerros

Sama!

Vierailija
1168/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, olemme hyvin paljon samanlaisia, vaikka varmasti erojakin löytyy. Sovimme niin hyvin toisillemme, että päädymme loppujen lopuksi väistämättä yhteen. Näin siinä vain tulee käymään, vaikka koettaisimmekin sitä jotenkin estää. Magneetti vetää niin kauan, että tulee kosketus. Sen jälkeen se ei päästä irti ja me olemme magneetteja toisillemme.

Kenelle?

Magneetille. Ainoa tapaus, jonka kanssa on vaikeaa olla mies kuin rautaa.

Suloista. Voisipa luottaa siihen, että näin todella tulee vielä tapahtumaan. Olisi helpompaa odottaa. Olemme kyllä hyvinkin samanlaisia, olen pannut merkille. Sivusta

Vierailija
1169/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, olemme hyvin paljon samanlaisia, vaikka varmasti erojakin löytyy. Sovimme niin hyvin toisillemme, että päädymme loppujen lopuksi väistämättä yhteen. Näin siinä vain tulee käymään, vaikka koettaisimmekin sitä jotenkin estää. Magneetti vetää niin kauan, että tulee kosketus. Sen jälkeen se ei päästä irti ja me olemme magneetteja toisillemme.

Kenelle?

Ja nainen kuin sulaa vahaa...

Vierailija
1170/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoneessa, jossa on kaksi ovea.

Vierailija
1171/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauno tässä. Naista etsin. Kaikki käy.

Ei epätoivoiset .

Vierailija
1172/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muru?

Hiiret söi.

Vierailija
1173/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla kenenkään muru tai hani. Onneksi en olekaan.

Vierailija
1174/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle?

Nyt ymmärrän miksi mies olit niin hiljainen.❤

Vierailija
1175/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kullannuppu, mussukka, murunen, kultahippunen, hanipupunen, raksuliini, kupeidentuli, sydämeinvalittu, hanipuppeli?

Vierailija
1176/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli upea viime yö M😍 Tuutko ens  yöksikin rakas? 😋🥰

Martti ehtii moneen paikkaan..

Vierailija
1177/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotipihalla

Vierailija
1178/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs kullannuppu, mussukka, murunen, kultahippunen, hanipupunen, raksuliini, kupeidentuli, sydämeinvalittu, hanipuppeli?

😁😁😁 noo, rakastuneilla nyt menee vähän yli..😍

Vierailija
1179/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän ärsytä sinua? Kaduttaa kun menin kyselemään kuulumisia, vaikka olihan minulla myös oikea syy ottaa yhteyttä. Tuntuu vaan niin väärältä kun ollaan ihan asialinjalla tekemisissä, ja mä oon umpirakastunut kaikesta huolimatta ja koitan tasapainoilla järjen ja tunteiden välillä. Melkein toivon että ärähtäisit minulle ja käskisit minun painumaan tieheni. Joka ikinen ystävällinen sana on sinulta liikaa minulle.

Vierailija
1180/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martti ❤️ Eeva

Ketju on lukittu.