Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinua mies vaivaa se miten olet käyttäytynyt.. . Voin luopua vähän itsepäisyydestäni ja suostun vielä puhumaan kanssasi, jos vielä haluat. Ja yrittää ymmärtää sinua.
Jos asennoidut tuolla tavalla minuun, niin ei kai tässä sitten enää voi mitään tehdä.
Itseasiassa puhuminen helpottaa jo tilannetta paljonkin. Muuta en oi tässä vaiheessa luvata.
Huamenta turkulaine!
Oleks täällä?
🧡
Vierailija kirjoitti:
Huamenta turkulaine!
Oleks täällä?
🧡
Olen miä 👣🧣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tätä tahtoo kumpikin.
Niinpä. Tuntuu vaan, että on sukkula eksynyt väärälle reitille. Ei auta, vaikka kuinka kirkkaana yrittää loistaa houkutellakseen toista luokseen.
Kiertoradalla siis.
Pitäkööt ne muut sut, en jaksa enää.
Vierailija kirjoitti:
Tapaamme koko elämän hyvin vähän henkilöitä, joihin ihastumme. Ja hyvin harva saa aikaan meissä romanttisia tunteita. On hulluutta kieltää asia itseltä ja toiselta. Mukavaa sunnuntaita kaikille tasapuolisesti 🌹
Samoin sinne.🌹
Juuri tuon takia mietin pitkään, täytyykö mun todella luopua kaipaamisesta. Tunnenko sitten enää koskaan samalla tavalla? Jää nähtäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Silloin ei ole tarpeeksi tärkeä kaivatulle, kun muut pääsee hämmentää soppaa. -sivusta
Kurkkaahan myös rinnakkaisketjuun, luottopakki.
🙃😉
Olet muru.
Vierailija kirjoitti:
Tapaamme koko elämän hyvin vähän henkilöitä, joihin ihastumme. Ja hyvin harva saa aikaan meissä romanttisia tunteita. On hulluutta kieltää asia itseltä ja toiselta. Mukavaa sunnuntaita kaikille tasapuolisesti 🌹
En kiellä, jos tulee kysymään.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos samoin sinulle 💋❤️. Olen ajatellut samalla tavalla jo jonkin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin ei ole tarpeeksi tärkeä kaivatulle, kun muut pääsee hämmentää soppaa. -sivusta
Koko tilanteesta tietämätön ei voi sanoa, että asia on noin. Minä siirryn suosiolla sivuun, jos huomaan, että muut alkaa "kilpailemaan" sen toisen seurasta, huomiosta jne.. Keskityn niihin, jotka tulevat itse vapaaehtoisesti luokseni.
Mä taas haluan kaivattuni elämääni. Tilanteen mukaan mennään.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko tilanteesta tietämätön ei voi sanoa, että asia on noin. Minä siirryn suosiolla sivuun, jos huomaan, että muut alkaa "kilpailemaan" sen toisen seurasta, huomiosta jne.. Keskityn niihin, jotka tulevat itse vapaaehtoisesti luokseni.
Olen kahdessa edellisessä suhteessa ollut ikävissä tilanteissa, kun sen toisen ajasta ja huomiosta kilpaillaan kanssani. Olen siirtynyt sivuun. Kaivattuni ei sitä tiedä. Muissa suhteissani tunnen olevani rakastettu ja tärkeä 😍
Minkä sille itse mitään voi, jos useampi ihminen pyörii ympärillä. Kaipaamani ihminen tahtomattaan kerää ihailijoita olemalla vain oma itsensä, ei kai siitä voi syyttää.
Hei sinä 🧜🏼♂️,
Voitais tosiaan leikkiä Baywatchia kesällä. 😉
💋