Onko sinulla jokin suuri salaisuus?
Mitä ei ehkä voi kertoa kellekään? No minä voin aloittaa! Olen ihan tavallinen, melko menestyvä yrittäjä. Kun minua katsoo ei voi ehkä uskoa, että minulla on maksuhäiriömerkintä. Eikä sitä kyllä viitsi kauheasti ihmisille huudella. Mites teillä?
Kommentit (217)
No ei mulla ole mitään suuria salaisuuksi, on asioita joita ei tiedä kovin moni ihminen, mieheni taitaa tietää kaikki, samoin entinen paras ystäväni. Ei ole mitään salaisuuksia luottotietojen menetys kun lopetin oman toiminimen, eikä ole mikään muukaan tuollainen tuikitavallinen asia. Aborteista (2) ei tiedä kovin moni, niistä en huutele kaikille. Mutta muuten elämäni on aika avoin kirja kaikille jotka jaksaa siitä kiinnostua.
En käsitä miksi pitää kaikkea salailla, nuo pettämisjutut taas on vaan tyhmiä, minä en koskaan voisi pettää. Jos tekisi toista miestä mieli, se olisi merkki siitä että en enää rakasta miestäni, ja olisi aika ottaa avioero.
Olen kokeillut kerran kolmen kimppaa. Ei ollut minun juttuni.
Mä olen tosi paljon varakkaampi kun kukaan tietää. Jos ja kun menen naimisiin, paljastan miehelleni mutta pelkään, että kertoo jollekin ja sitten paljastun!
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:46"]
Mä olen tosi paljon varakkaampi kun kukaan tietää. Jos ja kun menen naimisiin, paljastan miehelleni mutta pelkään, että kertoo jollekin ja sitten paljastun!
[/quote]
Iltaa... *rapistelee kuumeisesti muistiinpanoista parasta aloitusta* ...
t. alkoholiongelmaton Tsoots Kluuni
Olen aivan järjettömässä taloustilanteessa. Kukaan ei tiedä, mutta ei tässä enää kauaa selvitä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 19:23"]Olen korviani myöten ihastunut parhaan kaverini mieheen ja kummilapseni isään. Ollut jo vuosia. Mies on myös oman mieheni hyvä kaveri joten ymmärrän tilanteen mahdottomuuden ja pidän tunteeni visusti salassa.
[/quote]
Tismalleen sama tilanne mutta toisinpäin, miehenä naiseen. Olisitpa sinä hän, olisi lohduttavaa tietää tuo.
[/quote]
Eli siis sinä olet rakastunut vaimosi parhaaseen kaveriin ja lapsesi kummitätiin?
Vai oletko rakastunut parhaan kaverisi vaimoon ja olet heidän lapsensa kummisetä?
Minulla on vaikka kuinka paljon salaisuuksia.Olen nuorena tehnyt vaikka mitä. Nykyään perheen äiti ja sellaisessa ammatissa, etten salaisuuksia paljastele.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:52"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 19:23"]Olen korviani myöten ihastunut parhaan kaverini mieheen ja kummilapseni isään. Ollut jo vuosia. Mies on myös oman mieheni hyvä kaveri joten ymmärrän tilanteen mahdottomuuden ja pidän tunteeni visusti salassa. [/quote] Tismalleen sama tilanne mutta toisinpäin, miehenä naiseen. Olisitpa sinä hän, olisi lohduttavaa tietää tuo. [/quote] Eli siis sinä olet rakastunut vaimosi parhaaseen kaveriin ja lapsesi kummitätiin? Vai oletko rakastunut parhaan kaverisi vaimoon ja olet heidän lapsensa kummisetä?
[/quote]
Haha, aika epätoivosta :D t. ulkopuolinen
Olen käynyt huorissa, ja paljon. Olen myös sellaisessa, öh, yhteiskuntaluokassa, jossa tätä asiaa paheksutaan oikein kunnolla. Salaa naureskelen noille siveyden sipuleille, jotka jättää nautinnon elämästään pois.
Minulla on huumehuuruinen seksisuhde 19 vuotiaan transun kanssa.
Äkkiä laskettuna on neljä sellaista salaisuutta, joita en toivo kenenkään saavan tietää. Yksi on se, että ollaan oltu puolison kanssa naimisissa 15v, mutta meillä ei ole ollut seksiä kuuteen vuoteen. Kukaan lähipiiristä ei sitä varmasti voisi kuvitellakaan, koska näytetään onnelliselta perheeltä. Ja sitä kyllä ollaankin tuosta huolimatta.
Muita salaisuuksia en paljasta.
Lavastin kuolemani, vaihdoin nimeni, muutin ulkomaille ja aloitin uuden elämän. Olet voinut kuulla radiosta esittämäni kappaleen: "Love me tender".
Laitoin iskän auton moottoriin valkaisuainetta
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:11"]
Lavastin kuolemani, vaihdoin nimeni, muutin ulkomaille ja aloitin uuden elämän. Olet voinut kuulla radiosta esittämäni kappaleen: "Love me tender".
[/quote]
Ai muutitko Suomeen, kun noin hyvin suomea kirjoitat?
Olen pissannut vahingossa 18-vuotiaana koulussa housuun...
Minulla on täysi-ikäinen tytär joka ei tiedä minun olevan biologinen isänsä. Äitinsä myös luulee, etten tiedä tyttärestä.
Rakastan/tin erästä miestä jota olen vältellyt kymmenen vuotta.
Jouduin tekemään inssin teoriakokeen kahdesti....en kertonut kenellekkään. Hävettää=/