Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla jokin suuri salaisuus?

Vierailija
11.08.2015 |

Mitä ei ehkä voi kertoa kellekään? No minä voin aloittaa! Olen ihan tavallinen, melko menestyvä yrittäjä. Kun minua katsoo ei voi ehkä uskoa, että minulla on maksuhäiriömerkintä. Eikä sitä kyllä viitsi kauheasti ihmisille huudella. Mites teillä?

Kommentit (217)

Vierailija
161/217 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:17"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:11"]

Lavastin kuolemani, vaihdoin nimeni, muutin ulkomaille ja aloitin uuden elämän. Olet voinut kuulla radiosta esittämäni kappaleen: "Love me tender".

[/quote]

Ai muutitko Suomeen, kun noin hyvin suomea kirjoitat?

[/quote]

En aio vastata kysymykseesi, koska jotkut asiat on parempi pitää salaisuuksina.. 

Vierailija
162/217 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lesbo, mutten aio kertoa kenellekkään niin kauan kuin asun vanhempieni kanssa. Sukulaiset ja perheeni siis homofoobikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/217 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt elämäni aikana tuhansia euroja strippareihin (aika moni stripparikäynti on sisältänyt käteenvedon). Tämän toki aion kertoa myös mahdollisille tuleville kumppaneille, koska jos ei mun aiempaa seksiriippuvuutta hyväksy, niin olen sitten mieluummin yksin. Satunnaiset kumppanit ja useimmat kaverit ei toki tästä tiedä.

Vierailija
164/217 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niin arvokasta tietoa eräästä koko maailmaa kuohuttaneesta tapahtumasta, että henkeni olisi vaarassa, jos tietämykseni tulisi julki.

Vierailija
165/217 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan jatkuvasti irtoseksiä Iskurista löytämieni ihmisten kanssa. Olen myös ollut neljän kimpassa sieltä löydyttyjen ihmisten kanssa.

Arvelen olevani psykopaatti.

Vierailija
166/217 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:33"]

Olen käyttänyt elämäni aikana tuhansia euroja strippareihin (aika moni stripparikäynti on sisältänyt käteenvedon). Tämän toki aion kertoa myös mahdollisille tuleville kumppaneille, koska jos ei mun aiempaa seksiriippuvuutta hyväksy, niin olen sitten mieluummin yksin. Satunnaiset kumppanit ja useimmat kaverit ei toki tästä tiedä.

[/quote]

Lisättäköön vielä, että tiedän muuten pari Suomessa aika kuuluisaa naista, jotka ovat toimineet strippareina. Sanotaan vaikka, että kumpikaan nimi ei kyllä ole mikään suuri shokki.

Vierailija
167/217 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni ei tiennyt, että hän oli aina päivän toinen tai kolmas pano.

Vierailija
168/217 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miksi tämä asia pitää kertoa tuleville kumppaneille?

Vierailija
169/217 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eikä edes arvaisi, haha. Tyttöystävälleni kun kerroin menneisyydestäni, sanoi ettei olisi ikinä arvannut.

Vierailija
170/217 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:39"]Minulla on niin arvokasta tietoa eräästä koko maailmaa kuohuttaneesta tapahtumasta, että henkeni olisi vaarassa, jos tietämykseni tulisi julki.
[/quote]

Uuh, tell me more. Mitä maata tieto koskee?

Vierailija
171/217 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:49"]

[/quote]

[/quote]

Mun mielestä mun seksiriippuvuus ja paska nuoruus on aika merkittävä osa mun elämää. Et voi oikeastaan tuntea mua tietämättä noita asioita. Monilla kavereillakin, jotka on tutustunu muhun armeijan jälkeen, kuvittelee mun varmaan olleen joku kovis-pahis lukioikäisenä :D

Vierailija
172/217 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:45"]

Harrastan jatkuvasti irtoseksiä Iskurista löytämieni ihmisten kanssa. Olen myös ollut neljän kimpassa sieltä löydyttyjen ihmisten kanssa.

Arvelen olevani psykopaatti.

[/quote]

Sitä ei pitäis olla niin kauhean vaikea selvittää. Jos et tunne mitään katumusta tehtyäsi jotain väärää ja tunnet empatiaa vain hyvin harvoja läheisiä ihmisiä tai et ketään kohtaan, niin olet sosiopaatti tai psykopaatti.

Vierailija
173/217 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen masentunut ja haluan kuolla

Vierailija
174/217 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:46"]

Mä olen tosi paljon varakkaampi kun kukaan tietää. Jos ja kun menen naimisiin, paljastan miehelleni mutta pelkään, että kertoo jollekin ja sitten paljastun!

[/quote]

Muista avioehto!!

Vierailija
175/217 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vauva sivustolla

Vierailija
176/217 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu 25 seksikumppania. Jos joku kysyy, valehtelen että joku kymmenisen.

Vierailija
177/217 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:53"]

[/quote]

Eikä edes arvaisi, haha. Tyttöystävälleni kun kerroin menneisyydestäni, sanoi ettei olisi ikinä arvannut.

[/quote]

Sama mulla, kun kerroin poikaystävälleni olleeni prostituoitu jo vuosia, ei edes uskonut....
Olen muutenkin sellainen, jota oidetään niin hyvänä ja viattomana ihmisenä.

Vierailija
178/217 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:23"]

Rakastan/tin erästä miestä jota olen vältellyt kymmenen vuotta.

[/quote]

Tiedän tunteistasi ja tunnen samoin sinua kohtaan. Ehkä saamme vielä joskus mahdollisuuden.. T: Tuo mies

Vierailija
179/217 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tehtiin abortti vuosi sitten. En vain kehdannut kertoa siitä kellekään. No, silloinen poikaystävä kyllä tiesi tilanteen, mutta jätti sillä sekunnilla kun kerroin olevani raskaana. Vaikka on hyviä ystäviä niin silti se vaan hävetti, ihan kuin olisi epäonnistunut.

Vierailija
180/217 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:55"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:49"]

[/quote]

[/quote]

Mun mielestä mun seksiriippuvuus ja paska nuoruus on aika merkittävä osa mun elämää. Et voi oikeastaan tuntea mua tietämättä noita asioita. Monilla kavereillakin, jotka on tutustunu muhun armeijan jälkeen, kuvittelee mun varmaan olleen joku kovis-pahis lukioikäisenä :D

[/quote]

Kuule. Älä kerro. Ihan oikeasti. Ei ketään normaaliälyistä kiinnosta. Jos jotain kiinnostaa, niin et olisi sen henkilön kanssa. Vaikka nykyinen naisystäväni olisi ollut 20 vuotta pirihuorana kaupungin kaduilla, niin ei se mua kiinnosta pätkääkään. Jos kertoisi, niin se olisi mulle myös ihan samantekevää. Miks kaikki asiat pitää kertoa? Useimmat tässäkin ketjussa olevat "salaisuudet" on yhdentekeviä ihmisten välillä, maksuhäiriömerkintä, ja pyh. Minulla on kaksi korkeakoulutasoista koulutusta, ja kummastakaan naisystäväni ei oikeastaan halua tietää mitään. Koulutukseni on ominta omaa sisälläni, ja toinen dissaa tämän osan elämästäni. Joten yleensä olen hiljaa tästä osasta elämääni. Ei se ole niin vakavaa.