Onko sinulla jokin suuri salaisuus?
Mitä ei ehkä voi kertoa kellekään? No minä voin aloittaa! Olen ihan tavallinen, melko menestyvä yrittäjä. Kun minua katsoo ei voi ehkä uskoa, että minulla on maksuhäiriömerkintä. Eikä sitä kyllä viitsi kauheasti ihmisille huudella. Mites teillä?
Kommentit (217)
Riippuu. En pidä hirveästi salaisuuksia parhaimmilta ystäviltäni.
On mulla aika montakin. mä oon paljon jännittävämpi kuin monet luulee ;)
Kannattaa varmaan jossain netissä niitä kertoa. Idiootit.
Olen korviani myöten ihastunut parhaan kaverini mieheen ja kummilapseni isään. Ollut jo vuosia. Mies on myös oman mieheni hyvä kaveri joten ymmärrän tilanteen mahdottomuuden ja pidän tunteeni visusti salassa.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 19:15"]Mikä on maksuhäiriömerkintä?
[/quote]
Niin mikä tuo on?
No eihän se sitten enää ole aalaisuus jos sen tänne nakkaa
On, ja haluan pitääkin sen salaisuutena.
Ennen uraani olin bilehile. Joka viikonloppu. Nykyään ei koskaan.
Mulla on ollut kolme vuotta suhde työkaverin kanssa jolla on perhe.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 19:16"]Minut on raiskattu 16-vuotiaana. [/quote] Salaisuutta haettiin. Raiskaaja tietää ton.
[/quote]
Ja maksuhäiriömerkinnästäkö ei tiedä kukaan muu?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 19:56"]
Mulla on ollut kolme vuotta suhde työkaverin kanssa jolla on perhe.
[/quote]
Vau, miten ootte saaneet pidettyä salassa?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 19:16"]Minut on raiskattu 16-vuotiaana. [/quote] Salaisuutta haettiin. Raiskaaja tietää ton.
[/quote]
Ei kaikki raiskaajat miellä olevansa raiskaajia vaan kuvittelevat mielessään naisen olleen mukana jutussa.
Tiedän parin jolla on ollut kolme vuotta suhde. Tahoillaan varattuja.
Mulla on suhde työkaveriini. Teoriassa siinä ei ole mitään väärää, laki ei kiellä, mutten usko että pomo kattois hymyssä suin meitä sen jälkeen. Niinpä kukaan, ei edes meidän vanhemmat tiedä tästä.
Ei oikeastaan. Yhteisiä salaisuuksia miehen kanssa on, esim. se että mieheltä on piuhat poikki ja emme todellakaan halua lapsia, vaikka "katsotaan sitten joskus ehkä" on vakiovastaus kaikille jankkaavillle sukulaisille. Olemme myöskin ostaneet talomme ja kaiken muunkin täysin velattomasti, vaikka nuoria ihmisiä olemmekin, omaisuus on huomattavasti suurempi kuin kukaan ns. ulkopuolinen tietää.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 19:21"]Kannattaa varmaan jossain netissä niitä kertoa. Idiootit.
[/quote] Jep, niinkuin ap sanoi, kertokaa myös omat nimet ja osoitteet.
Mikä on maksuhäiriömerkintä?