Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jokin suuri salaisuus?

Vierailija
11.08.2015 |

Mitä ei ehkä voi kertoa kellekään? No minä voin aloittaa! Olen ihan tavallinen, melko menestyvä yrittäjä. Kun minua katsoo ei voi ehkä uskoa, että minulla on maksuhäiriömerkintä. Eikä sitä kyllä viitsi kauheasti ihmisille huudella. Mites teillä?

Kommentit (217)

Vierailija
201/217 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen homo eikä kukaan tiedä. Lisäksi ajauduin seurustelemaan naisen kanssa niin sanottuun kulissisuhteeseen ja en tiedä miten kertoisin hänelle. En halua loukata ketään mutta tiedän että mitä pidemmälle jatkan näin niin sitä pahemmin joku vielä loukkaantuu.

Vierailija
202/217 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen silloin tällöine työkaverina, hän on 45 ja minä 29. Molemmat naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/217 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 03:04"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:40"]- Harrastin tyttöjen välistä seksiä päiväkotikaverini kanssa. - Olen tehnyt pimeitä töitä (muuten sossu olisi vähentänyt äidin tukia, eli minä olisin alaikäisenä joutunut maksaa vuokran ja ruoat kesätyörahoillani). - Olen ihastunut tulevaan kämppikseeni, joka on tyttö. En tiedä hänen seuksuaalista suuntautumista. Toivotaan, että tää ihastus menee pian ohi, ettei kaikki mene pieleen. - Olen ollut lahkossa ja eronnut siitä. Perheeni ei siis tiedä asiasta. [/quote] Tiia, sinäkö se siellä? Jos niin tiedät kuka minä olen. t. tuttu harrastepuolen jutusta

[/quote]

En ole Tiia.

Vierailija
204/217 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveli käytti minua hyväkseen lapsena. 

Olen parikymppinen nainen.

Vierailija
205/217 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
206/217 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla paljon ja vaan mun kaverini tietää. Katon Salkkareita vaikka en saa ja oon kiivennyt katolle ilman lupaa uinut vaatteet päällä soitan tuntemattomille lähden pois kotoa ovelasti. Sitten vielä kiipeilen puissa ja juoksen pelloilla valvon 12 yöllä ja meen ikkunasta pihalle ja metsien läpi pelloille...

ja joskus tavataan kaverin kanssa ilman lupaa yöllä...

...että sellaisia salaisuuksia oon aika hullu...😁

Vierailija
207/217 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja vielä oon viilellyt ja yrittänyt itsemurhaa 3 kertaa kun yksi kaverini kuoli. Suretti niin paljon☹

piirsin surullisia kuvia ja katsoin kaverini kuvaa... Mutta oonhan mä vielä käyny joissain ihan tyhmissä paikoissa esim. Toisten katoilla ja olin mä pienempänä varastanut jonkun kynä pakkauksen (on vieläkin tallessa yksi lyhyt kynä) oon rikkonut ja piilottanut tavaroita. Oon rikkonut naapurin lasin ja lähetellyt tuntemattomille postia...

Sitten olin yhden yön kaverillani salaa ja palasin 7.00 kotiin metsän läpi...

Vierailija
208/217 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja sairastin anoreksiaa vuoden salaa kunnes kaverini auttoi minua

JA KAIKKEA HULLUA MUTTA YRITÄN OLLA HUIJAAMATTA MUTTA JATKAN SALKKAREIDEN KATTOMISTA JA PUISSA KIIPEILYÄ JA UIN VAATEET PÄÄLLÄ JA KIIPEEN KATOILLA NIITÄ EN IKINÄ LOPETA...

Vierailija
209/217 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on lyönyt ja raiskannut kahdesti. Tätä ei tiedä kukaan. Tai noh, mies.

Vierailija
210/217 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on kiusattu koulussa enkä oo kertonut vieläkään kenelleään...

Vierailija
211/217 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboin edelleen kuin pienenä ja vanhemmat eivät tiedä. Olen todella onnellinen vaikka muut eivät tiedä. Rakastan yhtä miestä joka ei tiedä, ainakin kaksi vuotta rakastanut.

Vierailija
212/217 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Montakin.

Vierailija
213/217 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä: ostin 19,90 € maksaneen kasarin salaa äidiltäni.

.

.

N 42

Vierailija
214/217 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelin merkonomiksi ja pääsin työharjoitteluun samaan kauppaan missä anoppini oli. Varastin kaupasta 5kk aikana ihan törkeesti vaatteita ja kenkiä... Käytin löysiä vaatteita töissä (sai olla ihan omat vaatteet päällä + nimilappu) ja tungin vaatteet rintsikoiden sisään, paidan alle, leggingsien alle. Aina kun ei ollut asiakkaita lähellä tai muita työntekijöitä, niin käytin heti tilaisuutta hyväkseni. Järjestellesäni vaatteita tai inventoinnin aikana tutkailin mitkä vaatteet on kivoja ja heti tilanteen tullen nappasin. Tiesin missä valvontakamerat, ja taukohuoneesa oli tv josta näki kauppaan, mutta olin selvillä kuka on taukohuoneessa ja milloin. Aamuisin oli usein vain minä ja lisäkseni kaupan omistaja joka oli itse kassalla, joten se oli helppoa.

Tuhansien eurojen edestä näpistin vaatteita ja kenkiä.... isot tissit kun on niin helposti mahtui liiveihin vaikka mitä ja iso löysä neule + huivi ei paljastanut mitään. En käytä pöllimiäni vaatteita anopin nähden ettei hän näe niitä vaatteita ja kysy mistä olen ostanut...koska kyseisessä kaupassa on paljon vaatteita sellaisilla merkeillä mitä en ole missään muissa kaupoissa nähnyt koskaan.

Häpeän suunnottamasti mitä silloin tein... en edes tiedä miksi tein...? Ei ikinä aiemmin ole tullut tilannetta että olisin halunnut kaupasta mitään varastaa. Mutta tuossa kaupassa jostain kumman syystä tein niin. Mieheni tietää minusta aiiiivan kaiken mutta tätä ei... Useasti olen meinannut tunnustaa mutta pelkään aivan liikaa... :(

Tästä on jo useampi vuosi aikaa ja aina kalvaa mieltä.

Nykyisessä työpaikassa en ole ikinä edes harkinnut varastamista ja olen ollut siellä töissä jo 5 vuotta. En todellakaan osaa selittää aikaisempaa toimintaani.

Eiköhän anoppisi tiedä ja häpeä. Se näkyy kyllä jos tiettynä ajanjaksona tavarassa on iso hävikki ja se loppuu kun tietty henkilö poistuu firmasta.

Vierailija
215/217 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää nyt siltä ettei ongelmistaan kannata puhua kenellekään sillä se ajaa vain ihmiset pois. Todellisuudessa on pahoja itsetuhoisia ajatuksia joita salaan miesystävältäni. Minut on aiemmin jätetty sairastelujeni takia (fyysinen sairaus ja masennus).

Vierailija
216/217 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itsekäs k*sipää, vaikka ihmiset näin kuvittelevatkin. En vaan jaksa jankuttaa ihmisille ratkaisujeni syitä, luulkoon kaikki mitä haluavat. Elämäni on ollut erittäin haasteellista, mutta en halua olla mikään raukkaparka jolla vaikea lapsuus jne. Mieluummin annan ihmisten pitää minua itsekkäänä.

Vierailija
217/217 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiia uskomatonta kahdeksan vuoden päästä vielä tunnistan sinut. Mitä helvettiä olet tehnyt?! Muistan kyllä selkeästi tuon päiväkoti tapahtuman. Oltiin kyllä outoja lapsia, mutta olet vielä oudompi aikuinen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi