Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jokin suuri salaisuus?

Vierailija
11.08.2015 |

Mitä ei ehkä voi kertoa kellekään? No minä voin aloittaa! Olen ihan tavallinen, melko menestyvä yrittäjä. Kun minua katsoo ei voi ehkä uskoa, että minulla on maksuhäiriömerkintä. Eikä sitä kyllä viitsi kauheasti ihmisille huudella. Mites teillä?

Kommentit (217)

Vierailija
181/217 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 00:00"]Olen masentunut ja haluan kuolla
[/quote] Tiedän tunteen. Mutta elämä voittaa :)

Vierailija
182/217 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin yhdellä edellisellä. Esitän kauhean hyvin vahvaa ja hymyilen kirkkaimmin kaikista, mutta sisimmässäni mietin päivittäin kuolemaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/217 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollu niin ahdistunut ja masentunut että olin uneton tai heräilin yöllä paniikissa, menin yliopistolla kesken luennon pois itkemään, kävelin kaupungilla itsetuhoisin ajatuksin, näytin niin tuskaiselta että jotkut ihmiset kääntyivät katsomaan uudemman kerran - samalla kun esitin menestyvää opiskelijaa enkä kertonut tästä kenellekään lähipiirissä. Hymyä vaan naamaan like everything's fine. Ei voi pysähtyykään. Oli tuskaisinta mitä olen ikinä kokenut, mutta se meni ohi.

Vierailija
184/217 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omasta mielestäni huumorintajuinen.

Vierailija
185/217 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin exän nykyisen takia. Rakastuin siis toiseen. Tästä ei tiedä kukaan, läheiseni luulevat että exäni kanssa suhde ei toiminut. 

Vierailija
186/217 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinäänsä salaisuus koska isä ja veli ja kaverit tietää, mutta äiti ei tiedä eikä saa koskaan tietääkkään. Olen Jenkkien asevoimissa, merijalkaväessä niitten palveluksessa ollu vuodesta 05 Iraqissa on tullut käytyä kolme kertaa. Se syy miksi pidän tämän salassa äitiltä on se, että hän ei tahtonut mun liittyvän armeijaan toisessa maassa, pelkäsi että kuolen.

Vierailija
187/217 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään olevani täysin moraaliton. Olen pettänyt monesti ja tälläkin hetkellä salasuhteessa kumppanini tietämättä. En koe huonoa omaatuntoa vaikka tiedän kumppanini kärsivän jos asia tulisi tietoon. Minulla ei ole mitään mikä oikeuttaisi tekoni.

Vierailija
188/217 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän vasta 21 ja olen alkoholisti.

Vierailija
189/217 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin miestäni 4 v sitten kännissä. Yhdessä ollaan edelleen ja täydellisesti menee. En ole kertonut, että petin, enkä aio. Opin virheestä. Rakastan miestäni eniten ja parempi näin etten enää ala kertomaan.

Vierailija
190/217 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tiedä, miten pitkälle ja kuinka vakava mun masennus on ollut joskus. Ei ole syytä, miksen voisi kertoa, mutta ei ole tullut vain mainituksi. Pelkään myös vähän, että mieheni vähättelisi kokemustani.
Kukaan ei tiedä yhdestä abortistani.
Kukaan ei tiedä, kuinka yksinäinen olen. Asia jota häpeän eniten ja yritän aina peitellä.

Vierailija
191/217 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
192/217 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:40"]- Harrastin tyttöjen välistä seksiä päiväkotikaverini kanssa.

- Olen tehnyt pimeitä töitä (muuten sossu olisi vähentänyt äidin tukia, eli minä olisin alaikäisenä joutunut maksaa vuokran ja ruoat kesätyörahoillani).

- Olen ihastunut tulevaan kämppikseeni, joka on tyttö. En tiedä hänen seuksuaalista suuntautumista. Toivotaan, että tää ihastus menee pian ohi, ettei kaikki mene pieleen.

- Olen ollut lahkossa ja eronnut siitä. Perheeni ei siis tiedä asiasta.
[/quote]

Tiia, sinäkö se siellä?
Jos niin tiedät kuka minä olen.

t. tuttu harrastepuolen jutusta

Vierailija
193/217 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kovan linjan Fasisti, en siis mikään "muka fasisti" vaan fasisti sanan oikeassa merkityksessä.

Nainen 28

Vierailija
194/217 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 03:18"]

Olen kovan linjan Fasisti, en siis mikään "muka fasisti" vaan fasisti sanan oikeassa merkityksessä.

Nainen 28

[/quote]

Ja mitähän tämä sitten tarkoittaa?

Vierailija
195/217 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju haiskahtaa pahasti kyttien juonelta. Ei kiitos tällä kertaa, Fobba!

Vierailija
196/217 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 03:20"]

Nainen 28

[/quote]

[/quote]

Vastustan parlamentarismia, mielestäni kommunismi on tuhottava lopullisesti ( vihreät, vasemmistoliitto puolueena), vastustan riistokapitalismia, valtioon erottava kirkosta, lisää rahaa turvallisuuteen, köyhien asemaa parannettava, ay-liike kovattava valtiojohtoisella korporatismilla. Tässä nyt jotain

Nainen28

Vierailija
197/217 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pidetään henkisesti vahvana ihmisenä mutta todellisuudessa olen pelkuri. Kun ihmiset kysyvät minulta miksei minulla yli 25 vuotiaana vielä ole naikkosta tuoda kotia niin sanon että vielä ei oo oikea aika tai jotain sellaista paskaa. Totuus on että internetin tuoma entistä reilusti laajempi katsaus ihmisten elämiin, käyttäytymisiin ja toimintatapoihin on johtanut siihen että aloin pelkäämään parisuhteita koska olisi lähes varmaa että joku nainen pettäisi minua. Tässä samaisessa ketjussakin tätä esiintyy aika paljon. Jokin minussa on niin sirpaloitunutta ja arkaa että koen tarpeelliseksi suojella omaa psyykettä mahdolliselta pettämiseltä. Toki nainen ei välttämättä ikinä edes kertoisi pettäneensä vaan päättäisi että on minulle parhaaksi ettei sano mitään satuttaakseen minua. Vääristyneessä viisaudessani jossain vaiheessa vaan päätin että en "anna heille sitä mahdollisuutta tehdä minulle niin", joten en seurustele ollenkaan.

M26

Vierailija
198/217 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 03:25"]

Nainen 28

[/quote]

[/quote]

Vastustan parlamentarismia, mielestäni kommunismi on tuhottava lopullisesti ( vihreät, vasemmistoliitto puolueena), vastustan riistokapitalismia, valtioon erottava kirkosta, lisää rahaa turvallisuuteen, köyhien asemaa parannettava, ay-liike kovattava valtiojohtoisella korporatismilla. Tässä nyt jotain

Nainen28

[/quote]

Jeps, harmi vaan sinun kannalta, että Hitler on jo kuopattu.

Monethan noista toiveistasi, mm. vihreiden ja vasemmiston tuhoaminen, on äärioikeistolaisen perussuomalaisten puolueen ohjelmassa.

Vierailija
199/217 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mula on useita salaisuuksia. Mutta ne eivät enää olisi salaisuuksia jos laulesin niitä julki.

Vierailija
200/217 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 04:15"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 03:25"]

Nainen 28

[/quote]

[/quote]

Nainen28

[/quote]

Jeps, harmi vaan sinun kannalta, että Hitler on jo kuopattu.

Monethan noista toiveistasi, mm. vihreiden ja vasemmiston tuhoaminen, on äärioikeistolaisen perussuomalaisten puolueen ohjelmassa.

[/quote]

En ole viestin takana, mutta pakko näin VTM tutkinnon omaavana kommentoida. 

Kansallissosialismia ja fasismi ovat eri asioita.

Persut ovat patamustia konservatiiveja, siinä missä oikeat fasistit ovat radikaaleja antikonservatiiveja.

Ja nyt kiitos mielenkiintoisia salaisuuksia :)