Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa, en saa koskaan lasta tai pääse naimisiin

Vierailija
17.07.2015 |

Oon 35-vuotias nainen, en seurustele enkä tunnu löytävän miestä mistään. Nyt on iskenyt ahdistus siitä että en koskaan pääse naimisiin, enkä varmaan koskaan tule saamaan lapsia. Hedelmällisyys laskee päivä päivältä, eli kohta sekin mahdollisuus on ohi. Teen paskahommaa huonolla palkalla, kroppa alkaa prakaan eikä työ kiinnosta. MUlla ei koskaan tuu oleen rahaa ostaan edes omaa kotia, autoa tai ylipäänsä mitään. MUn elämä menee ihan hukkaan ja ohitse! Mistä mä löydän miehen!?!?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levitä jalkas, mäkin menin siihen lankaan ja olen nyt isä. Sitä halusin, mut jos olisin tän tiennyt olisin paennut ja kauas...

Vierailija
62/69 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:03"]

Levitä jalkas, mäkin menin siihen lankaan ja olen nyt isä. Sitä halusin, mut jos olisin tän tiennyt olisin paennut ja kauas...

[/quote]

No mikä on vialla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:09"]

[/quote]

No mikä on vialla?

[/quote]

Kaikki. Oli entisiä, en tullut toimeen. Akka jätti kun löysi taas seuraavan. Lapsesta tuli vaikee kun ei ollut kunnon perhettä jne... jne...

Vierailija
64/69 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ketjussa mainitsi haluavansa adoptoida yksin mut ei ole paljon rahaa. Ei adoptioon yksinkään tarvi olla varakas. Ota selvää Pelslta ja Interpedialta ja helsingin kaupungilta nykyiset vaatimukset eli pyydä kohdemaakansiot. Vakityö on plussaa mut moni adoptoi myös lainaamalla rahaa.

Vierailija
65/69 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:18"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:09"]

[/quote]

No mikä on vialla?

[/quote]

Kaikki. Oli entisiä, en tullut toimeen. Akka jätti kun löysi taas seuraavan. Lapsesta tuli vaikee kun ei ollut kunnon perhettä jne... jne...

[/quote]

Jahas, voi kurjuus, huono tuuri sinulla. Mutta eivät kaikki naiset ole samanlaisia pettureita. Etsi parempaa...

Vierailija
66/69 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin samat ajatukset kun ap:llä tässä vanhassa ketjussa 😞 Huoh

Vierailija
67/69 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin samat ajatukset kun ap:llä tässä vanhassa ketjussa 😞 Huoh

Täällä myös

Vierailija
68/69 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kans miettinyt adoptiota. Mutta mulla todella pienet tulot :/

Adoptiolapset menevät ensisijaisesti hyvätuloisiin perheisiin. Ei kannata edes unelmoida. Mieti, että Antti Kaikkonen ei saanut adoptiolasta eli seula on todella tiukka.

Vierailija
69/69 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile Jeesukselta johdatusta ja apua näissä asioissa, kokeile, et voi menettää mitään. 💖

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi