Ahdistaa, en saa koskaan lasta tai pääse naimisiin
Oon 35-vuotias nainen, en seurustele enkä tunnu löytävän miestä mistään. Nyt on iskenyt ahdistus siitä että en koskaan pääse naimisiin, enkä varmaan koskaan tule saamaan lapsia. Hedelmällisyys laskee päivä päivältä, eli kohta sekin mahdollisuus on ohi. Teen paskahommaa huonolla palkalla, kroppa alkaa prakaan eikä työ kiinnosta. MUlla ei koskaan tuu oleen rahaa ostaan edes omaa kotia, autoa tai ylipäänsä mitään. MUn elämä menee ihan hukkaan ja ohitse! Mistä mä löydän miehen!?!?
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:03"]
Levitä jalkas, mäkin menin siihen lankaan ja olen nyt isä. Sitä halusin, mut jos olisin tän tiennyt olisin paennut ja kauas...
[/quote]
No mikä on vialla?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:09"]
Levitä jalkas, mäkin menin siihen lankaan ja olen nyt isä. Sitä halusin, mut jos olisin tän tiennyt olisin paennut ja kauas...
[/quote]
No mikä on vialla?
[/quote]
Kaikki. Oli entisiä, en tullut toimeen. Akka jätti kun löysi taas seuraavan. Lapsesta tuli vaikee kun ei ollut kunnon perhettä jne... jne...
Joku ketjussa mainitsi haluavansa adoptoida yksin mut ei ole paljon rahaa. Ei adoptioon yksinkään tarvi olla varakas. Ota selvää Pelslta ja Interpedialta ja helsingin kaupungilta nykyiset vaatimukset eli pyydä kohdemaakansiot. Vakityö on plussaa mut moni adoptoi myös lainaamalla rahaa.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:18"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:09"]
[/quote]
No mikä on vialla?
[/quote]
Kaikki. Oli entisiä, en tullut toimeen. Akka jätti kun löysi taas seuraavan. Lapsesta tuli vaikee kun ei ollut kunnon perhettä jne... jne...
[/quote]
Jahas, voi kurjuus, huono tuuri sinulla. Mutta eivät kaikki naiset ole samanlaisia pettureita. Etsi parempaa...
Niin samat ajatukset kun ap:llä tässä vanhassa ketjussa 😞 Huoh
Vierailija kirjoitti:
Niin samat ajatukset kun ap:llä tässä vanhassa ketjussa 😞 Huoh
Täällä myös
Vierailija kirjoitti:
Itse kans miettinyt adoptiota. Mutta mulla todella pienet tulot :/
Adoptiolapset menevät ensisijaisesti hyvätuloisiin perheisiin. Ei kannata edes unelmoida. Mieti, että Antti Kaikkonen ei saanut adoptiolasta eli seula on todella tiukka.
Rukoile Jeesukselta johdatusta ja apua näissä asioissa, kokeile, et voi menettää mitään. 💖