Ahdistaa, en saa koskaan lasta tai pääse naimisiin
Oon 35-vuotias nainen, en seurustele enkä tunnu löytävän miestä mistään. Nyt on iskenyt ahdistus siitä että en koskaan pääse naimisiin, enkä varmaan koskaan tule saamaan lapsia. Hedelmällisyys laskee päivä päivältä, eli kohta sekin mahdollisuus on ohi. Teen paskahommaa huonolla palkalla, kroppa alkaa prakaan eikä työ kiinnosta. MUlla ei koskaan tuu oleen rahaa ostaan edes omaa kotia, autoa tai ylipäänsä mitään. MUn elämä menee ihan hukkaan ja ohitse! Mistä mä löydän miehen!?!?
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:37"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:33"]
Terve. Miehiä saa kun menee niille jutteleen, eikä kannata valita sitä kaikkean mulkuinta vaan semmoisen rauhallisen ja ujon kaverin
[/quote]
Itseasiassa miehen saaminen ei ole helppoa. Voin kuvitella miten vaikeaa se on 35-vuotiaalle naiselle kun suurissa kaupungeissa nuoret ja kauniitkaan naiset eivät kelpaa miehille, koska tarjonta on niin suuri.
Toi taktiikka onnistuu jossain perähikiällä, ei esim. Helsingissä.
[/quote]
Siiis mitä? Mistä tämä hölmö väärinymmärrys tulee, onko vain provoa? Fakta on että miehistä on ylitarjontaa
Kääk, siis piti sanoa että ainoastaan Helsingissä ja Turussa on enemmän naisia, kaikissa muissa kaupungeissa enemmän miehiä. #24 jatkaa
Tollasella asenteella ei saa yhtään mitään.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:55"]
Tollasella asenteella ei saa yhtään mitään.
[/quote]
Musta pahinta tuossa on että tulee ihan fiilis niinkuin se lapsi on saatava ja mies on vain toissijainen välttämätön paha siinä. "Ei oo rahaa adoptoida", eli mies on vaan se rahapussi siinä ja väline joka toimittaa lapsen. Sen takia te ette sitä miestä saa, miehet haluaa että heitä rakastetaan, eivätkä he koe että nainen haluaa vaan hyväksikäyttää ja hommata lapsen miehen kustannuksella. Mies haluaa olla se tärkein ja sitten vasta tehdä sen lapsen perheeseen jossa on rakkautta ja hyvät välit vanhempien kesken.
Kääk, siis piti sanoa että ainoastaan Helsingissä ja Turussa on enemmän naisia, kaikissa muissa kaupungeissa enemmän miehiä. #24 jatkaa
[/quote]
Niin, eli olin oikeassa. Täysin typerä ja turha oli viestisi :)
onnea matkaan Ap toivon että löydät etsimäsi! Muuta jotain elämässäsi, se voi tuoda muutakin tullessaan!
Hauskasti ap hävisi langoilta kun ei uskaltanut vastata mitä on oikeasti tehnyt sen eteen että saisi haluamansa. Ei ne aviomiehet ja lapset ihan tyhjästä syliin kenellekään tipahda. Turha vikistä enää tässä vaiheessa jos ei ole jaksanut edes hakea hyvää miestä itselleen.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:43"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:41"]
Panosta itseesi (terveys, koulutus tai mikä sinulle on tärkeää) ja unohda miehen pakonomainen etsintä! Onni ei tule etsien vaan eläen.
[/quote]
No kun tässä on eletty itseään varten, tehty juuri niitä asioita mitä on itse sillä hetkellä huvittanut ja silti se onni ei ole tullut vastan. Nyt yhtäkkiä sitä huomaa että kaiken hauskanpidon keskellä oma ura tai koulutus on jäänyt ihan toissijaiseksi, eikä sitä miestä, parisuhdetta ja lasta ole näkyvissä missään lähitulevaisuudessa! En jaksa enää juhlia vaan haluan perheen!
[/quote]
Jaa, onko siis munakarusellissa pyöritty nuoruus ja nyt ihmetyttää miksi tässä kävi näin?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:33"]
Terve. Miehiä saa kun menee niille jutteleen, eikä kannata valita sitä kaikkean mulkuinta vaan semmoisen rauhallisen ja ujon kaverin
[/quote]
Siinäkö on miesten mahdolliset roolit; a) kaikkein mulkuin ja b) rauhallinen ja ujo ??
Itse olen mies ja suurin osa tuntemistani miehistä sijoittuu jonnekin näiden kahden ulottuvuuden välille.
Toivottavasti ap löytää haluamansa. Ihan vilpittömästi toivon niin.
Jotenkin ei löydy kovinkaan paljon myötätuntoa naisille jotka ovat 35+, ilman miestä ja lapsia ja haaveilevat perheestä. Kuitenkin suurin osa näistä naisista on biletellyt nuoruutensa, eivät ole halunneet sitoutua nuorempana koska "jee, vapaus!", ja muutenkin olleet hyvin omahyväisiä.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:15"]
Jotenkin ei löydy kovinkaan paljon myötätuntoa naisille jotka ovat 35+, ilman miestä ja lapsia ja haaveilevat perheestä. Kuitenkin suurin osa näistä naisista on biletellyt nuoruutensa, eivät ole halunneet sitoutua nuorempana koska "jee, vapaus!", ja muutenkin olleet hyvin omahyväisiä.
[/quote]
Linkitä perusteita naisten lapsettomuuden/miehettömyyden taustalle.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:08"]Hauskasti ap hävisi langoilta kun ei uskaltanut vastata mitä on oikeasti tehnyt sen eteen että saisi haluamansa. Ei ne aviomiehet ja lapset ihan tyhjästä syliin kenellekään tipahda. Turha vikistä enää tässä vaiheessa jos ei ole jaksanut edes hakea hyvää miestä itselleen.
[/quote]
No kyllä mä ainakin aika helposti oon saanut miehet. Työn kanssa ollut enenmmän puljaamista ja lasta ei ole vielä yritetty. Ei se miehen hommaaminen mikään projekti ole. Rakkaus ei tuu suunnitellen. Kaikista parhainta mitä voit tehdä, on kipuilla pelot pois, hyväksyä mahdollisuus jäädä yksin ja jatkaa sitten elämää normaalilla tapaa ja miettiä miten mahdollistaisit yksin autot ja asunnot. Rakkaus tulee jos tulee.
Btw. Ei se auton ostaminen ole mahdotonta pientuloisellekaan. Itse ostin just 11000e hyvän auton 5v maksuajalla. Kuukauserä on 203e, vakuutukset 790e/vuosi ja autovero vuodessa 150e. Pienellä suunnitelmallisuudella onnistuu kyllä. Häntäpystyyn ja elo iloiseksi! :)
[/quote]
Eivät kaikki ole biletelleet. Olen itse vain ollut liian masentunut.
ohis
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:02"]
[/quote]
[/quote]
Siis täh? Sanoit "suurissa kaupungeissa nuoret ja kauniitkaan naiset eivät kelpaa miehille, koska tarjonta on niin suuri."
Kuitenkin suurimmista kaupungeista 8:ssa 10:stä vallitsee juuri päinvastainen tilanne, eli tarjonta on liian pieni! Tai 98/100, tai 198/200, ihan mihin haluat "suuren" kaupungin rajat vetää.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:19"]
[/quote]
Eivät kaikki ole biletelleet. Olen itse vain ollut liian masentunut.
ohis
[/quote]
Mut AP on, itse niin sanoi.
Itse tekisin lapsen yksin tuossa tilanteessa. Tulin raskaaksi parikymppisenä mutta jäin lapsen kanssa yksin. Nyt minulla mies, joka lapselle isä! Eli isä voi löytyä jälkikäteekin ;)
Et halua oikeasti lasta. Haluat vain jotakin pysyvää ja merkityksellsitä, kun elämäsi ei muuten vastaa toiveitasi.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:18"]Btw. Ei se auton ostaminen ole mahdotonta pientuloisellekaan. Itse ostin just 11000e hyvän auton 5v maksuajalla. Kuukauserä on 203e, vakuutukset 790e/vuosi ja autovero vuodessa 150e. Pienellä suunnitelmallisuudella onnistuu kyllä. Häntäpystyyn ja elo iloiseksi! :)
[/quote]
Tekee 280€/kk + bensat + huollot + katsastus + kuluvat osat + arvonalennus. Mikäköhän on oikea kuukausikustannus itselläsi auton vuoksi? 500€/kk?
Itseltäni aikas pihinä meni viime vuonna 280€/kk ilman arvonalennusta eikä lainalla ostettu joten kuukausieriäkään ei ole. Vain reilu 10kkm vuodessa. Helpot huollot teen itse, esim laturin vaihto viime vuonna ja käsijarruvaijereitten vaihto tänä vuonna, ap tuskin tekee.
Häntä pystyyn ja elo iloiseksi, mutta älä ota turhia kustannuksia itsellesi jos ei ole ylimääräistä rahaa. Pääkaupunkiseudulla ainakin pärjää aivan hyvin ilman autoakin.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:25"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:02"]
[/quote]
[/quote]
Siis täh? Sanoit "suurissa kaupungeissa nuoret ja kauniitkaan naiset eivät kelpaa miehille, koska tarjonta on niin suuri."
Kuitenkin suurimmista kaupungeista 8:ssa 10:stä vallitsee juuri päinvastainen tilanne, eli tarjonta on liian pieni! Tai 98/100, tai 198/200, ihan mihin haluat "suuren" kaupungin rajat vetää.
[/quote]
Sä sitten jaksat! =D
Mun viesti oli täysin oikeassa, ihan turha kuule sun nillittää epäolennaisuuksista enää tähän asiaan liittyen. Ota saatana silmät käteen ja katso viestiketjua kun et näytä ymmärtävän edes tavallisia viestejä.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:42"]Noniin. Nythän on sellainen tilanne näköjään monella, että miestä ei ole ja työkin on tuskaa ja Helsingissä miehen saanti on ilmeisesti vaikeaa? Tässähän ei nyt tarvitse olla kovin ratkaisukeskeinen ihminen, että tajuaa muuttaa maalle ja etsiä sieltä vanhapoika
[/quote]
Eikö ainakin itä-Suomessa ole suoranainen naispula? Lähdet lomalle johonkin Lieksaan ja isket matkan varrelta miehen itsellesi. Siellä on sitä paitsi keskimäärin paljon mukavampia miehiä kuin Helsingissä, jos nyt et kaipaa mitään pintaliitoa. Samalla teet yhden paikallisen aikamiespojan ikionnelliseksi.