ESITTÄKÄÄ JOTAIN FIKTIIVI HAHMOA JA MUUT ARVAAVAT!
Kommentit (1321)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:53"]Ihme että tätä ei oo vielä tullu :D
Olen yli 1000 vuotta vanha, matkustan halki ajan ja avaruuden tutkimassa kaikkea jännää.. Jos en tiedä mikä jokin esine on, nuolaisen sitä.. Niin vielä, ja fezit on cooleja :D
[/quote]dr. Who?
[/quote]
No, just the Doctor ;D
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 20:55"]Paa tuoppiin sitä viiniä
[/quote]
Kaada tuoppiin sitä punkkua*
"Täältä löytyy sellasta tavaraa että täällä pannaan anaaliin ja kanaaliin ja ihan mihin vaan."
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:34"]Mielluummin nyrkki perseessä kuin asua lohjalla.
[/quote]
tandaadaadaa tantaadandaa taaaaistelu jaska
Olen kateellinen veljelleni. Olen oikeasti adoptoitu, mutta pidin äidistäni. Hän tosin kuoli, osittain syytäni. En ole enäö väleissä veljeni kanssa.
Olin muutaman vuoden aivan hiljaa, kunnes aloitin puhumisen kiroilemalla. Minulla on isoveli, joka pelasti henken ainakin kerran, kyn vedin yliannostuksen. "Karkasin" kotoa aona salaa bailaamaan.
"Älkää unohtako pikku mulkvistia"
"Listen carefully. I say this only once." (ranskalaisella aksentilla)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:50"]"Tsöttpullar. VITTU TSÖTTPULLAR." "Tsuuku, Tsuuku, entä jos tulee inflaatiio? TSUUKUFEM."
[/quote][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:50"]"Tsöttpullar. VITTU TSÖTTPULLAR." "Tsuuku, Tsuuku, entä jos tulee inflaatiio? TSUUKUFEM."
[/quote] Rööperistä :)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:42"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:33"]Olen ollut naimisissa kolmen saman sisarussarjan veljeksen kanssa, sekä lisäksi kahden muun miehen. Minulla oli salasuhde tyttäreni miehen kanssa. Olen luonteeltani hyvin spontaani ja tunteellinen. [/quote] Brooke Logan?
[/quote]
Oikein! :)
Olin vuosikausia tyhjäntoimittaja. Sitten eräänä päivänä sattui jotakin, joka sai minut tajuamaan, että olin ollut melkoinen kusipää. Tein listan pahoista teoistani ja aloin korjata tekojeni seurauksia hieman hitaan veljeni kanssa.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:30"]Voitin pokerissa lipun hulppeaan laivaan.
[/quote]
Titanic, se komee päähenkilöpoika :3
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:44"]
Olin vuosikausia tyhjäntoimittaja. Sitten eräänä päivänä sattui jotakin, joka sai minut tajuamaan, että olin ollut melkoinen kusipää. Tein listan pahoista teoistani ja aloin korjata tekojeni seurauksia hieman hitaan veljeni kanssa.
[/quote]
Earl sarjasta my name is Earl
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:50"]"Let's play again."
[/quote]
Lisävihje: "Let the games begin."
[/quote]
Lisälisävihje :D : Minulla on syöpä ja rakentelen ansoja ihmisille.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:50"]"Let's play again." [/quote] Lisävihje: "Let the games begin." [/quote] Lisälisävihje :D : Minulla on syöpä ja rakentelen ansoja ihmisille.
[/quote]Jigsaw.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:25"]Minulla on perheeni kanssa superpitkät hännät. Niillä voi pomppia ja roikkua, ilkeiden tyyppien sitominenkin onnistuu. Meitä ei kannata sivistyksen pariin viedä, koska emme ole siellä oikein tottuneet olemaan.
[/quote]
Marsupilami!
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:57"]Minut myrkytettiin ja kutistuin takaisin pikkupojaksi. Ajattelen kuitenkin yhä kuten lukioikäiset ja salaa autan ihastukseni isää selvittämään rikoksia.
[/quote]conan/sinichi kudo