ESITTÄKÄÄ JOTAIN FIKTIIVI HAHMOA JA MUUT ARVAAVAT!
Kommentit (1321)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:23"]"OU MAI GAAAAAAAD. ÄHÄHÄHÄHÄ."
[/quote]
Janice, frendit
Minulta kuoli sisko, ja tunnen olevani syyllinen hänen kuolemastaan. Isäni kuoli vankilassa, ja siskoni tappoi äitini vahingossa. Toimin rehtorina. Olen homo.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:29"]Olen downin syndroomasta kärsivä poikavauva, joka kuolee aina mutta syntyy silti uudestaan.
[/quote]kyl jokasen av-mamman tulis tietää tää
Tässä on paha:
Olemme ryhmä joka yrittää pelastaa maapallon avaruusolioilta muuttumalla eläimiksi. Olen jäänyt pysyvästi linnun olomuotoon.
Koska olen melkoisen kiltti, en edes valittanut (niinkuin isosiskoni) kun vanhemmat raahas mut sinne kesäleirille. Mashed pototoes soi ja mä kannoin yhtä isoo hedelmää. Voi nolous!
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:53"]Kävin Princetonin, soitan saksofonia ja kuuntelen jazzia. Muutin Italiaan Mongiin Margen kanssa, enkä koskaan palaa takaisin USA:n! Minulle käy kyllä köpelösti, kiitos erään Tom R:n...
[/quote]
Dickie Greenleaf Talented Mr. Ripleystä :)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:51"]Olen mangahahmo, ja Tule on miun palas kaveli :3
[/quote]
Chi! :3
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:38"]Minulta kuoli sisko, ja tunnen olevani syyllinen hänen kuolemastaan. Isäni kuoli vankilassa, ja siskoni tappoi äitini vahingossa. Toimin rehtorina. Olen homo.
[/quote]Albus Dumbledore!
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:06"]Menen aina vastapäätä asuvalle bestikselleni kylään täysin ilmoittamatta, oven auki paiskoen. Muutenkin kompuroin ja menen kaikista läpi rymimällä. Olen spontaani luonne ja innostun nopeasti hulluistakin ideoista. Tykkään tyhjentää naapurini jääkaapin ja pidän vanhanaikaisista puvuista. Hiukseni on tummat, kiharahkot ja jännittävästi koholla.
[/quote]
Kramer?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:10"]"Look what I can do!"
[/quote]
Mad TV:stä se Stuart-lapsi :D
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:44"]"Ei jumalauta!"
[/quote]
Sebastian!
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:46"]Tässä on paha:
Olemme ryhmä joka yrittää pelastaa maapallon avaruusolioilta muuttumalla eläimiksi. Olen jäänyt pysyvästi linnun olomuotoon.
[/quote]joo. Varmistuin hypoteesistani. Pistin aika pahan.
Ihme että tätä ei oo vielä tullu :D
Olen yli 1000 vuotta vanha, matkustan halki ajan ja avaruuden tutkimassa kaikkea jännää.. Jos en tiedä mikä jokin esine on, nuolaisen sitä.. Niin vielä, ja fezit on cooleja :D
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:53"]Ihme että tätä ei oo vielä tullu :D
Olen yli 1000 vuotta vanha, matkustan halki ajan ja avaruuden tutkimassa kaikkea jännää.. Jos en tiedä mikä jokin esine on, nuolaisen sitä.. Niin vielä, ja fezit on cooleja :D
[/quote]dr. Who?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:29"]Olen downin syndroomasta kärsivä poikavauva, joka kuolee aina mutta syntyy silti uudestaan.
[/quote]kyl jokasen av-mamman tulis tietää tää
[/quote]mammat, nyt mä olen oikeasti pettynyt
Minut myrkytettiin ja kutistuin takaisin pikkupojaksi. Ajattelen kuitenkin yhä kuten lukioikäiset ja salaa autan ihastukseni isää selvittämään rikoksia.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:12"]Olen nyt kihloissa lyhythiuksisen blondin kanssa. Kämppikseni on ilmiselvä autisti, joka pakottaa minut allekirjoittamaan ärsyttäviä sopimuksia. Minulla on laktoosi-intoleranssi.
[/quote]
Köhköh nussin pilkkua, mutta Sheldonin toimintatavat viittaavat enemmän aspergeriin kuin autismiin. T. auttien ja aspergereiden kanssa työskennellyt