ESITTÄKÄÄ JOTAIN FIKTIIVI HAHMOA JA MUUT ARVAAVAT!
Kommentit (1321)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:28"]Olen orpo, vanhempieni surmaaja jahtaa minuakin, mutta onnekseni minulla on ystäviä.
Otsassani on jälki
[/quote]
Hagrid :3
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 03:33"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:28"]Olen orpo, vanhempieni surmaaja jahtaa minuakin, mutta onnekseni minulla on ystäviä. Otsassani on jälki [/quote] Hagrid :3
[/quote]
Hölmö oot.
Harry Potter
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 03:35"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 03:33"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:28"]Olen orpo, vanhempieni surmaaja jahtaa minuakin, mutta onnekseni minulla on ystäviä. Otsassani on jälki [/quote] Hagrid :3
[/quote]
Hölmö oot.
Harry Potter
[/quote]
Lankesit trolliin, miltä nyt tuntuu? :3
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:15"]
Tapasin vaimoni 10v sitten ja häntä panettaa yhä edelleen.
[/quote]
Piti olla fiktiivinen hahmo!!!
[/quote]
Sehän on!
[/quote] Pulmuset? :D
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:05"]Tärpättiä!
[/quote]
Kauppaneuvos Paukku
Minussa ei ole muuta jäykkää kuin käytös!
Olen leski, neljättä kertaa. Minulla on kolme poikaa ja diilaan marihuonaa. Ensimmäisen aviomieheni veli on auttamattomasti rakastunut minuun.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:57"]Olen kukko, joka kämmäilee jatkuvasti. Onneksi lapset opettavat minulle tapoja.
[/quote]
HERRA NOKKELO
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:21"]
Miksi rommi on aina loppu??
[/quote]
Jack Sparrow (en tiedä menikö kirjoitusasu ihan oikein)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:23"]Olen musta, samoin on yksi seitsemästä lapsestani.
[/quote]
Mieheni kaipasi minua niin, että kulki maailman ympäri etsimässä. Lopulta löydyinkin ihan läheltä. Rakastuimme heti, eikä minua ollenkaan haittaa, että hän näyttää lähinnä jättimäiseltä munuaiselta.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:45"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:16"]
Juon kännit lähes jokaisena työpäivänä, mutta olen silti todella arvostettu työssäni. Varastin sodassa kuolleen toverini henkilöllisyyden ja olen salannut oikean henkilöllisyyteni lähes koko maailmalta. Ensimmäinen vaimoni sai valheeni selville ja jätti minut. Minua pidetään komeana ja minulla on maine aikamoisena naistenmiehenä.
[/quote]
Lisävihjeitä: Olen töissä taiteellis-kaupallisella alalla Manhattanilla, minulla on kolme lasta ja olen ollut kahdesti naimisissa.
[/quote]
Vielä vihje: työpaikkani sijaitsee Madison Avenuella.
[/quote]
No siis tämä on se Mad men sarjan päähenkilö. Nimeä en muista.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:33"]We were on a break!!!!
[/quote]
Ross frendit
Pliiis jackii take mee backii (serenadi ex tyttöystävälle)
Kotimme kellarissa on aina ruumiita vaikka kukaan meistä ei ole tappanut ketään. Isäni on kuollut ja isoveljeni jatkavat hänen työtään. Minä etsin omaa paikkaani, usein kameran linssin läpi katsellen.
Olin menossa naimisiin. Sitten joku kriminaalijoukko murtautui kotiini, murhasi morsiameni ja minut. Nousin haudasta linnun avulla. Aion kostaa. Ja onhan tuossa myös yksi huonoista lähtökohdista oleva skeittarityttö huolehdittavana...
Jos olisin nykypäivän lapsi minulla todettaisiin varmaan vaikka minkämoinen ADHD. Onneksi luojani lopetti kanssani jo -90 luvulla. Paras kaverini juttelee vain minulle ja syö mieluusti tonnikalaa.
Menee niin hermo noihin kahteen muuhun päähän. Toinen kuolaa jatkuvasti ja toisen henki haisee ihan koiranruualta.
Olen murrosikäinen ruotsalaisuros. Minua himottavat useat tytöt. Moni mamma on nuoruudessaan lukenut seikkailuitani korvat punoittaen. ;)