Miks ootte niin ankeita ja juntteja
Yst. Terv hottis-daniel
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:14"]Koska se on HAUSKAA! Ei ei tarvitseve vetää mitään roolia, että olen niin paljon parempi ihminen suhteessa muihin!
[/quote]
Kai sitä voi tolleen itselleen uskotella. Totuus on että kukaan ei teitä muista tai kaipaa mikä johtuu vain ankeudesta ja harmaasta juntin aurast joka leijailee päällänne.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:15"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:14"]Koska se on HAUSKAA! Ei ei tarvitseve vetää mitään roolia, että olen niin paljon parempi ihminen suhteessa muihin! [/quote] Kai sitä voi tolleen itselleen uskotella. Totuus on että kukaan ei teitä muista tai kaipaa mikä johtuu vain ankeudesta ja harmaasta juntin aurast joka leijailee päällänne.
[/quote]
Tietynlaiset ihmiset vetää puoleensa tietynlaisia ihmisiä. Ja minulla on ympärilläni ankeita ja harmaita ihmisiä, joiden kanssa voimme pitää haustaa teidän kustannuksella. Vanhingonilo on iloa puhtaimmillaan. Tekopyhä roolinne näkyy kauas.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:15"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:14"]Koska se on HAUSKAA! Ei ei tarvitseve vetää mitään roolia, että olen niin paljon parempi ihminen suhteessa muihin! [/quote] Kai sitä voi tolleen itselleen uskotella. Totuus on että kukaan ei teitä muista tai kaipaa mikä johtuu vain ankeudesta ja harmaasta juntin aurast joka leijailee päällänne.
[/quote]
Kukakohan se joutuu olemaan yksin kun ei löydä tasoistaan seuraa?!
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:19"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:15"]
[/quote]
Tietynlaiset ihmiset vetää puoleensa tietynlaisia ihmisiä. Ja minulla on ympärilläni ankeita ja harmaita ihmisiä, joiden kanssa voimme pitää haustaa teidän kustannuksella. Vanhingonilo on iloa puhtaimmillaan. Tekopyhä roolinne näkyy kauas.
[/quote]
Kuulostaapa katkeralta. No sopii kuvaan
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:20"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:19"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:15"] [quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:14"]Koska se on HAUSKAA! Ei ei tarvitseve vetää mitään roolia, että olen niin paljon parempi ihminen suhteessa muihin! [/quote] Kai sitä voi tolleen itselleen uskotella. Totuus on että kukaan ei teitä muista tai kaipaa mikä johtuu vain ankeudesta ja harmaasta juntin aurast joka leijailee päällänne. [/quote] Tietynlaiset ihmiset vetää puoleensa tietynlaisia ihmisiä. Ja minulla on ympärilläni ankeita ja harmaita ihmisiä, joiden kanssa voimme pitää haustaa teidän kustannuksella. Vanhingonilo on iloa puhtaimmillaan. Tekopyhä roolinne näkyy kauas. [/quote] Kuulostaapa katkeralta. No sopii kuvaan
[/quote]
Kur kur. Katkeruuskortti vedetty esille! Joka on vanha vasemmistoakitaattorien taktiikka, johtaa keskustelu ohi aiheen. Mutta mitä muutakaan voi odotaa rasvanahkarukkasmieheltä öljyisissä haisevissa haalareissaan, jolta puuttuu kokonaan looginen ajattelu.
Koska se on HAUSKAA! Ei ei tarvitseve vetää mitään roolia, että olen niin paljon parempi ihminen suhteessa muihin!