Lastensuojelu on VILLIINTYNYT
Ennen juhannusta ne antoi poikkikselle ilmasta rahaa ja juhannuksena, lauantaina, ne teki kiireellisen kotikäynnin. Ne oli sopinut oven avauksesta omistajan kanssa ja oli tulossa suoraan sisälle ellei oltaisi asennettu turvaketjua. Olin imettämässä toista kaksosta joten ne sai jäädä odottamaan. Poikkis päästi ne sisään vasta kun olin valmis. Ne selitti että on tullut perusteltu huoli huoltajien alkoholinkäytöstä ja lasten kasvuolosuhteista. Vähän värähti ilme kun molemmat puhallettiin nollat, kaksoset on syötetty ja kuivat ja koti hyvässä järjestyksessä. Vähän häikäilemätön temppu ensin antaa rahaa olettaen että käytettäisi sitä kännäilyyn edes juhannuksena. Onneksi saatiin taltioitua koko käynti vaikka ne selvästi vältteli keittiötä missä meillä on kamerat valmiina niitä varten.
Kommentit (10)
Lasutädeillä on niin laajat valtaoikeudet että ei paljoa kannata lähteä uhmaamaan niitä. Jos lasutäti pahoittaa mielensä niin helposti lapset lähtevät huostaan koska "on huoli lapsen kasvuoloista" tms.
Vierailija kirjoitti:
Lasutädeillä on niin laajat valtaoikeudet että ei paljoa kannata lähteä uhmaamaan niitä. Jos lasutäti pahoittaa mielensä niin helposti lapset lähtevät huostaan koska "on huoli lapsen kasvuoloista" tms.
Ne lähtee kyllä ensin sijoitukseen ja tulee sieltä bumerangina takaisin jos se on aiheeton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasutädeillä on niin laajat valtaoikeudet että ei paljoa kannata lähteä uhmaamaan niitä. Jos lasutäti pahoittaa mielensä niin helposti lapset lähtevät huostaan koska "on huoli lapsen kasvuoloista" tms.
Ne lähtee kyllä ensin sijoitukseen ja tulee sieltä bumerangina takaisin jos se on aiheeton.
Lastensuojelu määrittää sen mikä on aiheetonta ja mikä ei. Lapsen vanhemmalla, lastenkodin työntekijällä tai sijaisvanhemmalla ei ole sitä oikeutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasutädeillä on niin laajat valtaoikeudet että ei paljoa kannata lähteä uhmaamaan niitä. Jos lasutäti pahoittaa mielensä niin helposti lapset lähtevät huostaan koska "on huoli lapsen kasvuoloista" tms.
Ne lähtee kyllä ensin sijoitukseen ja tulee sieltä bumerangina takaisin jos se on aiheeton.
Lastensuojelu määrittää sen mikä on aiheetonta ja mikä ei. Lapsen vanhemmalla, lastenkodin työntekijällä tai sijaisvanhemmalla ei ole sitä oikeutta.
Ei mutta hallinto-oikeudella on. Aiheeton sijoitus puretaan hyvinkin äkkiä.
Vieläkö Seppo jatkaa tätä kaksos ja poikkis -tarinaa 🤭
Villiintynyt, kun tekevät työnsä?
Miksi lastensuojelu jakaa ilmaista rahaa?
Lastensuojelu on ihmisoikeusviranomainen jonka tehtävä on valvoa, että lapsia kohdellaan perheissä oikein. Lastensuojelun toiminnan haittaaminen ja sabotointi on paitsi vastuutonta niin myös veronmaksajien rahojen tuhlaamista. Suomi on sitoutunut lastenoikeuksien sopimukseen ja jokainen on velvollinen kunnioittamaan lastenoikeuksia.
Tää aloittaja poikkis ei taida olla lasten isä. Ei kai hän muuten kirjoittaisi poikkiksesta?
Tokkopa ne turhaan käy