Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastensuojelu on VILLIINTYNYT

Vierailija
22.06.2026 |

Ennen juhannusta ne antoi poikkikselle ilmasta rahaa ja juhannuksena, lauantaina, ne teki kiireellisen kotikäynnin. Ne oli sopinut oven avauksesta omistajan kanssa ja oli tulossa suoraan sisälle ellei oltaisi asennettu turvaketjua. Olin imettämässä toista kaksosta joten ne sai jäädä odottamaan. Poikkis päästi ne sisään vasta kun olin valmis. Ne selitti että on tullut perusteltu huoli huoltajien alkoholinkäytöstä ja lasten kasvuolosuhteista. Vähän värähti ilme kun molemmat puhallettiin nollat, kaksoset on syötetty ja kuivat ja koti hyvässä järjestyksessä. Vähän häikäilemätön temppu ensin antaa rahaa olettaen että käytettäisi sitä kännäilyyn edes juhannuksena. Onneksi saatiin taltioitua koko käynti vaikka ne selvästi vältteli keittiötä missä meillä on kamerat valmiina niitä varten.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokkopa ne turhaan käy 

Vierailija
2/10 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasutädeillä on niin laajat valtaoikeudet että ei paljoa kannata lähteä uhmaamaan niitä. Jos lasutäti pahoittaa mielensä niin helposti lapset lähtevät huostaan koska "on huoli lapsen kasvuoloista" tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasutädeillä on niin laajat valtaoikeudet että ei paljoa kannata lähteä uhmaamaan niitä. Jos lasutäti pahoittaa mielensä niin helposti lapset lähtevät huostaan koska "on huoli lapsen kasvuoloista" tms.

Ne lähtee kyllä ensin sijoitukseen ja tulee sieltä bumerangina takaisin jos se on aiheeton.

Vierailija
4/10 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasutädeillä on niin laajat valtaoikeudet että ei paljoa kannata lähteä uhmaamaan niitä. Jos lasutäti pahoittaa mielensä niin helposti lapset lähtevät huostaan koska "on huoli lapsen kasvuoloista" tms.

Ne lähtee kyllä ensin sijoitukseen ja tulee sieltä bumerangina takaisin jos se on aiheeton.

Lastensuojelu määrittää sen mikä on aiheetonta ja mikä ei. Lapsen vanhemmalla, lastenkodin työntekijällä tai sijaisvanhemmalla ei ole sitä oikeutta.

Vierailija
5/10 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasutädeillä on niin laajat valtaoikeudet että ei paljoa kannata lähteä uhmaamaan niitä. Jos lasutäti pahoittaa mielensä niin helposti lapset lähtevät huostaan koska "on huoli lapsen kasvuoloista" tms.

Ne lähtee kyllä ensin sijoitukseen ja tulee sieltä bumerangina takaisin jos se on aiheeton.

Lastensuojelu määrittää sen mikä on aiheetonta ja mikä ei. Lapsen vanhemmalla, lastenkodin työntekijällä tai sijaisvanhemmalla ei ole sitä oikeutta.

Ei mutta hallinto-oikeudella on. Aiheeton sijoitus puretaan hyvinkin äkkiä.

Vierailija
6/10 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tarjositte pullakahvit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö Seppo jatkaa tätä kaksos ja poikkis -tarinaa 🤭

Vierailija
8/10 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villiintynyt, kun tekevät työnsä?

 

Miksi lastensuojelu jakaa ilmaista rahaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojelu on ihmisoikeusviranomainen jonka tehtävä on valvoa, että lapsia kohdellaan perheissä oikein. Lastensuojelun toiminnan haittaaminen ja sabotointi on paitsi vastuutonta niin myös veronmaksajien rahojen tuhlaamista. Suomi on sitoutunut lastenoikeuksien sopimukseen ja jokainen on velvollinen kunnioittamaan lastenoikeuksia.

Vierailija
10/10 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää aloittaja poikkis ei taida olla lasten isä. Ei kai hän muuten kirjoittaisi poikkiksesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän