ESITTÄKÄÄ JOTAIN FIKTIIVI HAHMOA JA MUUT ARVAAVAT!
Kommentit (1321)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 02:31"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:15"]Olen kateellinen veljelleni. Olen oikeasti adoptoitu, mutta pidin äidistäni. Hän tosin kuoli, osittain syytäni. En ole enää väleissä veljeni kanssa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Lisää vihjeitä: oon aivan helvetin komea. Mulla on mustat ihanat hiukset. Osaan hieman taikoa, tai ainakin huijata. Vihreä väri sopii minulle.
[/quote]
[/quote]
Lisää vihjeitä, mut taitaa mennä jo liian helpoksi: minä, veljeni ja isäni olemme kaikki kaikki jumalia. Riitaannuin veljeni kanssa lopullisesti, koska yritin valloittaa/tuhota maailman. Veljeni pelasti maailman ja vangitsi minut, mutta oli silti epätoivoinen ja tuli pyytäämään myöhemmin apuani.
Olen aikuinen mies ja syön tuttia.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:23"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 02:31"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:15"]Olen kateellinen veljelleni. Olen oikeasti adoptoitu, mutta pidin äidistäni. Hän tosin kuoli, osittain syytäni. En ole enää väleissä veljeni kanssa. [/quote] [/quote] [/quote] Lisää vihjeitä: oon aivan helvetin komea. Mulla on mustat ihanat hiukset. Osaan hieman taikoa, tai ainakin huijata. Vihreä väri sopii minulle. [/quote] [/quote] Lisää vihjeitä, mut taitaa mennä jo liian helpoksi: minä, veljeni ja isäni olemme kaikki kaikki jumalia. Riitaannuin veljeni kanssa lopullisesti, koska yritin valloittaa/tuhota maailman. Veljeni pelasti maailman ja vangitsi minut, mutta oli silti epätoivoinen ja tuli pyytäämään myöhemmin apuani.
[/quote]
Loki?
Yukkii! Olen valmis tappamaan kaikki jotka koskevatkaan sinuun! Minusta tulee vaimosi!
Karkasin terroristiluolasta itse rakentamani superasun avulla. Olen nykyään supersankari. Olen myös tosi seksikäs.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:16"]Elämä ei ole hassumpaa, kun saa Rauhan kanssa asustaa...
[/quote]
Risto Räppääjä!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:29"]
Karkasin terroristiluolasta itse rakentamani superasun avulla. Olen nykyään supersankari. Olen myös tosi seksikäs.
[/quote]
Tony Stark.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:25"]Olen aikuinen mies ja syön tuttia.
[/quote]
Tuttiritari
Olen yksi piru hovimestariksi.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:39"]Olen pikkupoika. Perheeseeni kuuluu isä, äiti, pikkusisko ja kissa. Asumme sinisessä omakotitalossa. Käyn päiväkodissa ja minulla on paljon ystäviä, mm. mustat kaksospojat, aasialainen tyttö ja kuuro poika.
[/quote][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:30"]Joku tyyppi kidnappasi minut ja vei minut outoon suljettuun tilaan missä oli muitakin. Isäni näki kidnappaukseni ja lähti sinertävän ystävänsä kanssa vaarojen halki etsimään minua. Ja hän löysi.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:29"]Karkasin terroristiluolasta itse rakentamani superasun avulla. Olen nykyään supersankari. Olen myös tosi seksikäs.
[/quoteIron mam
Isäni suunnitteli aivan uudenlaisen avaruusaluksen moottorin, mutta ei koskaan päässyt todistamaan sitä käyttävän aluksen lähtöä, koska vieraan planeetan edustajat pitivät meidät pimennossa olennaisista teknisistä ratkaisuista. Nyt se alus on rakennettu, minä komennan sitä, eikä meitä enää pidätellä.
Rakastan hunajaa, olen nalle. Ystäviäni ovat tiikeri, kani, kenguru, aasi ja possu!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:49"]Minä inhoan kaikkea monimutkaista, kuten taittamista, piirtämistä ja leikkaamista. Isoveljeni on maailman neuroottisin pallopää ja hänen lemmikkinsä on biljardia pelaava kirjailija ja lentäjä.
[/quote]
Salli Jokunen
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:34"]Rakastan hunajaa, olen nalle. Ystäviäni ovat tiikeri, kani, kenguru, aasi ja possu!
[/quote]
Puh
Olen animehahmo, Venäjän ja Valko-Venäjän isosisko. Olen köyhä ja minulla on isot rinnat.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:25"]Olen aikuinen mies ja syön tuttia.
[/quote]
Tuttiritari
[/quote]
Tai Kyösti Pöysti
Yksi pikku tippa ja muutut kalaks!
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:18"]Olen animehahmo. Oksensin ihmisiä ja mönjää kunnes minusta tuli pienikokoisempi ja vähemmän pelottava. Olen pitkä ja hoikka. Olen pukeutunut mustaan kaapuun ja valkoiseen maskiin. Puhun önisemällä.
[/quote]
Kasvoton ö-ö-ö-önnö