Rydman vettuilee
Adlercreutzin eksoottiset ajatukset đ€đ€đ€
Kommentit (6)
Miksi ottaa puolia kiistassa, jossa voi vain hÀvitÀ?
Se oli nÀpÀytys molemmille, sekÀ Kokoomukselle ettÀ Persuille. Muistutus siitÀ, ettÀ RKP on vaa'ankieli, joka voi kaataa hallituksen jÀttÀmÀllÀ sen. Hallituksen paikkaenemmistö on vain muutama verrattuna oppositioon.
RKP on nykyisistÀ hallituspuolueista ainut, joka saattaa nousta seuraavaankin. Se on yhteistyökykyinen eikÀ öyhötÀ. Se on ollut aika hiljaa muiden möyhÀtessÀ, ja profiloitunut ainoaksi maltilliseksi ja sivistyneeksi oikeistopuolueeksi.
Hallitus 109 (joista yksi puhemies eli ÀÀnioikeutettuja 108)
Oppositio 92
RKP 9 kansanedustajaa. Jos RKP jÀttÀisi hallituksen, hallitukselle jÀisi 99 ja oppositiolla olisi 100 ÀÀnioikeutettua kansanedustajaa.
LisÀksi ovat muutamat puolueloikkarit ja "rangaistut" jotka on poistuneet tai erotettu PS:stÀ ja Kokoomuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaa puolia kiistassa, jossa voi vain hÀvitÀ?
Se oli nÀpÀytys molemmille, sekÀ Kokoomukselle ettÀ Persuille. Muistutus siitÀ, ettÀ RKP on vaa'ankieli, joka voi kaataa hallituksen jÀttÀmÀllÀ sen. Hallituksen paikkaenemmistö on vain muutama verrattuna oppositioon.
RKP on nykyisistÀ hallituspuolueista ainut, joka saattaa nousta seuraavaankin. Se on yhteistyökykyinen eikÀ öyhötÀ. Se on ollut aika hiljaa muiden möyhÀtessÀ, ja profiloitunut ainoaksi maltilliseksi ja sivistyneeksi oikeistopuolueeksi.
Hallitus 109 (joista yksi puhemies eli ÀÀnioikeutettuja 108)
Oppositio 92
RKP 9 kansanedustajaa. Jos RKP jÀttÀisi hallituksen, hallitukselle jÀisi 99 ja oppositiolla olisi 100 ÀÀnioikeutettua kansanedustajaa.
LisÀksi ovat muutamat puolueloikkarit ja "rangaistut" jotka on poistuneet tai erotettu PS:stÀ ja Kokoomuksesta.
Lobbarien ÀÀnillÀ eduskuntaan ja hallitukseen?
Ei ehkÀ kannattaisi Rydmanin vittuilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkÀ kannattaisi Rydmanin vittuilla.
Rydmanille.
Rydman on maailman pienin mies. Siksi kai se kÀy kuumana lapsiin.