ESITTÄKÄÄ JOTAIN FIKTIIVI HAHMOA JA MUUT ARVAAVAT!
Kommentit (1321)
Olen niinku Scooby Doon paras kaveri!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:03"]Postin tuon, postin tuon..
[/quote]
Postimies Pate
EIII!!!!!! PEKKA ON TYHMÄ! IHAN EPISTÄ!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:49"]
Kuljen happisäiliöni kanssa ja tiedän kuolevani. Rakkaani on jalkapuoli. Kävin Hollannissa vain huomaamassa, että lempikirjailijani on kusipää.
[/quote]
Hazel
"Arvaa itse, MITÄ NYT. Miten ihmeessä sinä olet järkännyt itsesi jälki-istuntoon kello viideksi perjantaina?"
Kesesese! Olen mahtavin! Yksin oleminen on hauskaa ~
Olen sosiopaatti, minulla on silmälappu ja pidän "muuttuneen" tyttäreni lukittuna kaapissa.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 02:31"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:15"]Olen kateellinen veljelleni. Olen oikeasti adoptoitu, mutta pidin äidistäni. Hän tosin kuoli, osittain syytäni. En ole enää väleissä veljeni kanssa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Lisää vihjeitä: oon aivan helvetin komea. Mulla on mustat ihanat hiukset. Osaan hieman taikoa, tai ainakin huijata. Vihreä väri sopii minulle.
[/quote]
[/quote]
Arvatkaa hei jo :D tein aluks tahallisesti vaikean, ei siin ois mitään järkeä et "mulla on silmälasit ja salaman muotoinen arpi" :D
[/quote]ei harryl oo veljee...
Elämä ei ole hassumpaa, kun saa Rauhan kanssa asustaa...
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 02:31"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:15"]Olen kateellinen veljelleni. Olen oikeasti adoptoitu, mutta pidin äidistäni. Hän tosin kuoli, osittain syytäni. En ole enää väleissä veljeni kanssa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Lisää vihjeitä: oon aivan helvetin komea. Mulla on mustat ihanat hiukset. Osaan hieman taikoa, tai ainakin huijata. Vihreä väri sopii minulle.
[/quote]
[/quote]
Arvatkaa hei jo :D tein aluks tahallisesti vaikean, ei siin ois mitään järkeä et "mulla on silmälasit ja salaman muotoinen arpi" :D
[/quote]ei harryl oo veljee...
[/quote]
Ei kyseessä ookaan Potter. Potter oli vain esimerkki, millaista "arvoitusta" en halunnut tehdä, liian ilmiselvää siis. Vihjeet henkilöön ovat edelleen noi samat ^^
Olen isoluinen kahdeksanvuotias ja olen erittäin hyvä manipuloimaan ihmisiä, erityisesti äitiäni.
Olen valmis tappamaan kaikki titaanit!
Olen televisiossa oleva hiiri, jolla on väkivaltaisia taipumuksia erästä kissaa kohtaan. Minua katsovat keltaiset ihmiset.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:50"]"Let's play again."
[/quote]
Lisävihje: "Let the games begin."
Olen rakastunut Herkulekseen, olen kaunis nuori nainen. I won't say i'm in love...
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:20"]Olen televisiossa oleva hiiri, jolla on väkivaltaisia taipumuksia erästä kissaa kohtaan. Minua katsovat keltaiset ihmiset.
[/quote]
Tikku ja Takku
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:25"]Isäni veli murhasi isäni, kun olin pieni, ja jouduin pakenemaan vuosiksi pois kotoa. Asuin nämä vuodet kahden ikuisen poikamiehen kanssa, ja söin ötököitä. Elämäni rakkaus löysi minut kuitenkin, ja palasin takaisin kotiin syöksemään isäni veljen vallasta ja minusta tuli kuningas.
[/quote]
Oisko helpompaa sanoa setäni? :D