ESITTÄKÄÄ JOTAIN FIKTIIVI HAHMOA JA MUUT ARVAAVAT!
Kommentit (1321)
Oikea nimeni on Ritva. Eksäni nimesi lemmikkikäärmeensä minun mukaani. Asun keltaisessa kerrostalossa ja olen töissä kauneushoitolassa.
Olen vain puoliksi ihminen. Se näkyy etenkin korvieni suiposta muodosta ja taipumuksestani loogisuuteen. Kaverini, aluksen kapteeni, on melkoinen naistenmies mutta minulla on haluja vain joka seitsemäs vuosi.
Spock
Osaan soittaa pianoa. Ihmissuhteeni ovat huonolla tolalla. Isäni tulee kylään ja seikkailu alkaa.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:14"]Oikea nimeni on Ritva. Eksäni nimesi lemmikkikäärmeensä minun mukaani. Asun keltaisessa kerrostalossa ja olen töissä kauneushoitolassa.
[/quote]
Salkkari-Cindy. Vai oliko se Cindy? :D
Isäni veli murhasi isäni, kun olin pieni, ja jouduin pakenemaan vuosiksi pois kotoa. Asuin nämä vuodet kahden ikuisen poikamiehen kanssa, ja söin ötököitä. Elämäni rakkaus löysi minut kuitenkin, ja palasin takaisin kotiin syöksemään isäni veljen vallasta ja minusta tuli kuningas.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:25"]Isäni veli murhasi isäni, kun olin pieni, ja jouduin pakenemaan vuosiksi pois kotoa. Asuin nämä vuodet kahden ikuisen poikamiehen kanssa, ja söin ötököitä. Elämäni rakkaus löysi minut kuitenkin, ja palasin takaisin kotiin syöksemään isäni veljen vallasta ja minusta tuli kuningas.
[/quote]simba
Minulla on kolme lasta eikä yhtään rahaa. Miksi minulla ei voi olla yhtään lasta ja kolme rahaa?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:18"]
Osaan soittaa pianoa. Ihmissuhteeni ovat huonolla tolalla. Isäni tulee kylään ja seikkailu alkaa.
[/quote]
Samuli Edelmann leffassa Tie pohjoiseen :) Oli muuten ihana leffa.
Joku tyyppi kidnappasi minut ja vei minut outoon suljettuun tilaan missä oli muitakin. Isäni näki kidnappaukseni ja lähti sinertävän ystävänsä kanssa vaarojen halki etsimään minua. Ja hän löysi.
Okei mä pistän nyt helpon.
"HERRAN TÄHDEN! MINÄ EN SUVAITSE PÖLLÖJÄ TÄÄLLÄ, MINÄ EN SUVAITSE TÄTÄ, SANON VAAN!"
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:32"]Okei mä pistän nyt helpon.
"HERRAN TÄHDEN! MINÄ EN SUVAITSE PÖLLÖJÄ TÄÄLLÄ, MINÄ EN SUVAITSE TÄTÄ, SANON VAAN!"
[/quote]
Vernon Dursley
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:33"]Olen ollut naimisissa kolmen saman sisarussarjan veljeksen kanssa, sekä lisäksi kahden muun miehen. Minulla oli salasuhde tyttäreni miehen kanssa. Olen luonteeltani hyvin spontaani ja tunteellinen.
[/quote]
Brooke Logan Forrester
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:12"]Olen vain puoliksi ihminen. Se näkyy etenkin korvieni suiposta muodosta ja taipumuksestani loogisuuteen. Kaverini, aluksen kapteeni, on melkoinen naistenmies mutta minulla on haluja vain joka seitsemäs vuosi.
[/quote]
Spock.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:13"]
"Cookies!"
[/quote]
Vois olla Arska, en muista roolihahmon nimeä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:32"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:32"]Okei mä pistän nyt helpon.
[/quote]
Vernon Dursley
[/quote] Vai Matami Pomfrey?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:30"]Niin, te käytätte sitä, mitä se olikaan, söhköä! Ajatella että nämä kapistukset toimivat söhköllä! Tiedän, vaimoni pitää minua hulluna, kun olen kiinnostunut näistä asioista, mutta sellaista se on.
[/quote]Eiks kukaa oikeesti tiedä tähän vastausta?
[/quote]
Mr wesley
Olen pikkupoika. Perheeseeni kuuluu isä, äiti, pikkusisko ja kissa. Asumme sinisessä omakotitalossa. Käyn päiväkodissa ja minulla on paljon ystäviä, mm. mustat kaksospojat, aasialainen tyttö ja kuuro poika.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:32"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:32"]Okei mä pistän nyt helpon.
[/quote]
Vernon Dursley
[/quote] Vai Matami Pomfrey?
[/quote]vernon dursley
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:30"]Niin, te käytätte sitä, mitä se olikaan, söhköä! Ajatella että nämä kapistukset toimivat söhköllä! Tiedän, vaimoni pitää minua hulluna, kun olen kiinnostunut näistä asioista, mutta sellaista se on.
[/quote]Eiks kukaa oikeesti tiedä tähän vastausta?
[/quote]
Mr wesley
[/quote]
Weasley siis :)
"Cookies!"