Nauravatko naiset 28-vuotiaalle neitsytmiehelle?
Kertokaa vain ihan rehellisesti mielipiteenne. Sattuuhan se, mutta paskaako siitä. Toivon kuitenkin, ettette ole tahallaan ilkeitä.
-Olen 28-vuotias.
-Olen käynyt ammattikorkeakoulun.
-Minulla on ollut kaksi vuotta koulutustani vastaava työ. Sitä ennen olin mm. varastossa ja ajelin jakeluautoa.
-Olen mukana järjestötoiminnassa, jossa olen vastuuasemassa, mutta muuten olen melko yksinäinen. Joitakin kaljakavereita on.
-Olen normaalipainoinen (178 cm/71 kg)
-Netin naamakuva-arvioinnista sain kohtalaiset pisteet. En ole kasvoistani lähelläkään komeaa, mutta en nyt mitenkään rumakaan.
-En ole seuramies, mutta pystyn keskustelemaan edes jotenkuten menemättä jumiin.
-En ole koskaan pitänyt tyttöä kädestä.
-En ole koskaan suudellut tyttöä.
-En ole koskaan harrastanut seksiä tytön kanssa.
Niin kuin arvaatte, henkiset paineet ovat hirmuiset (paljon suuremmat kuin fyysiset), koska mistään läheisestä kanssakäymisestä ei ole kokemusta. Kysymys ei ole siitä, etten koskaan olisi saanut huomiota naisilta, vaan siitä, että olin nuorena aivan hirveän ujo ja sitten kun vanhenin ilman kokemuksia, minua rupesi hävettämään kokemattomuuteni enkä uskaltanut lähestyä naisia.
Olen pohtinut tässä mm. huoriin menoa, että saisi edes jonkinlaisen seksikokemuksen. Toisena vaihtoehtona on se, että laitan johonkin nettiin ilmoituksen, mutta eivät naiset taida miesten ilmoituksiin vastailla, eivät ainakaan tässä tilanteessa olevan miehen.
Mitä mieltä olette, kannattaako ilmoitusta edes yrittää vai menenkö suoraan huoriin? Ja ilmoituksessa on siis tarkoitus kertoa nuo asiat, jotka yllä ovat. Sillä tavalla en pysty naista tapaamaan, etten etukäteen kerro kokemattomuudestani.
Kommentit (476)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 08:47"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 08:01"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 05:38"]
Saako lääkäriltä helposti ssri-lääkityksen että pääsee eroon seksihaluista? Kun tietää ettei ole mahdollisuutta päästä harrastamaan seksiä naisen kanssa ja käteen vetämisestä ei ole mitään apua asiaan ja tulee vain henkisesti huono olo, pääsee helpommalla ilman haluja.
[/quote]
Ei ne seksihaluun yleensä vaikuta, ainakaan negatiivisesti. Joillakin ehkä, mutta kyllä mulla on korkeintaan halukkaampi olo jos mieli voi hyvin.
[/quote]
Vaatisi testojen blokkausta pois elimistöstä. Sitten se rauha laskeutuisi maan päälle.
[/quote]
Ei taida lääkäri auttaa testojen blokkauksessa? Onko jotain masennuslääkitystä millä pysyy kunnon sumussa niin ei paneta koko aikaa?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:08"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 08:47"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 08:01"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 05:38"] Saako lääkäriltä helposti ssri-lääkityksen että pääsee eroon seksihaluista? Kun tietää ettei ole mahdollisuutta päästä harrastamaan seksiä naisen kanssa ja käteen vetämisestä ei ole mitään apua asiaan ja tulee vain henkisesti huono olo, pääsee helpommalla ilman haluja. [/quote] Ei ne seksihaluun yleensä vaikuta, ainakaan negatiivisesti. Joillakin ehkä, mutta kyllä mulla on korkeintaan halukkaampi olo jos mieli voi hyvin. [/quote] Vaatisi testojen blokkausta pois elimistöstä. Sitten se rauha laskeutuisi maan päälle. [/quote] Ei taida lääkäri auttaa testojen blokkauksessa? Onko jotain masennuslääkitystä millä pysyy kunnon sumussa niin ei paneta koko aikaa?
[/quote]
On ainakin aineita olemassa. Tuota 30 v resepti ja unohtuu piparit.
"Androcur vähentää testosteronin määrää verenkierrossa, mikä puolestaan heikentää seksuaaliviettiä."
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:32"]
"Mikäköhän siinä on, että miehet opettavat mielellään neitsytnaista, mutta naiset vähemmän halukkaasti neitsytmiestä?" Miehet on suvaitsevampia mitä naiset.
[/quote]
Itse naisena en voi allekirjoittaa tuota. Miehet pikemminkin säikähtivät ja oudoksuivat kokemattomuuttani.
Mutta te av-lassukat ette naisia koskaan usko.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:34"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:32"]
"Mikäköhän siinä on, että miehet opettavat mielellään neitsytnaista, mutta naiset vähemmän halukkaasti neitsytmiestä?" Miehet on suvaitsevampia mitä naiset.
[/quote]
Itse naisena en voi allekirjoittaa tuota. Miehet pikemminkin säikähtivät ja oudoksuivat kokemattomuuttani.
Mutta te av-lassukat ette naisia koskaan usko.
[/quote]
Miehiä on moneen junaan. Jotkut haluavat valmista ja kavahtavat ajatusta opettamisesta. Sitten on tämä porukka joka saalistaa korkattavia ja retostelee saavutuksillaan. Loput kaiketi suht normaaleja. Minusta jokainen uusi kumppani on ansainnut aikaa tutustua toiseen ilman vaatimuksia temppujen taitamisesta, olipa kokemuspohja mikä hyvänsä.
m41
Tämä taitaa olla yksi AV:n uskomattomimpia viestiketjuja, ja minähän olen täällä roikkunut enemmän ja vähemmän jo v:sta 2004. Jännitystä todellakin piisasi, tuntuu ihmeelliseltä että joku ihan oikeasti uskaltaa tavata pelkän nettikirjoittelun perusteella tuntemattoman ja sekstailla... kun ei ihan oikeasti voi tietää, millainen psykopaattiraiskaaja siellä ruudun takana odottaa. En todellakaan toivo, että oma poikani/tyttäreni tekisi yhtä uhkarohkeasti.
Mitä neitsyyteen tulee, niin minusta tuntuu siltä että sen tärkeyttä alleviivataan yhteiskunnassa ihan liikaa. Varsinkin jenkkileffoissa tästä tehdään iso asia: yliopistolaiset pyrkivät eroon neitsyydestään (American pie ym.) tai sitten juuri ne helposti sekstailevat kuolevat ensiksi (kauhuleffat). Ja nyky-Suomen nuoret tuntuvat ottavan kaikesta mallia juuri jenkkilästä, pinnallisuuden roskamaasta. Tai iltalehdistä, blogeista, somesta ym. julkkisjuorusivustoista, joista puuttuu realismi ja kritiikki täysin.
Kokemattomuus on myös hieno juttu ihmisessä, sillä sen menettää kerran. En tajua oletusta, että jotain alfa-uroksia ja pelimiehiä yleisesti ihailtaisiin. Ei kaikki naiset innostu sellaisista vonkaajista. Harva nainen haluaa olla pelimiesjuttujen retostelun aiheena, huoran maine tuskin houkuttelee nykyisinkään.
Kokemattomuus on ihmisessä myös voimavara: hänellä ei ole seksihistoriaa vieraista, joista tarvitsisi olla mustasukkainen tai pelätä tauteja.
Ihan liian iso juttu tästäkin tehdään, seksi on kuin syömistä, nukkumista tai vessassa käymistä. Elämän perussettiä. Ja kyllä itsetyydytys huonon seksin voittaa 6-0. Ja huono seksi=innostumaton, loukkaava tai itsekäs kumppani. Seksitaidot opitaan kun aika on, eikä tosiaan kaikkien kanssa toimi samat jutut kuin toisten, eli ihmisetkin on erilaisia. Senpä takia kannattaisikin sekstailla vain silloin kun tuntee toisen kunnolla.
Ja joo, nuoret voisitte muistaa että kavereiden suuret jutut on yleensä isompia kuin kokemus. Valehdella ja suurennella aina osataan. Ei mulla muuta, tulipas pitkä kirjoitus. t. Täti 41 v.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:23"]
Tämä taitaa olla yksi AV:n uskomattomimpia viestiketjuja, ja minähän olen täällä roikkunut enemmän ja vähemmän jo v:sta 2004. Jännitystä todellakin piisasi, tuntuu ihmeelliseltä että joku ihan oikeasti uskaltaa tavata pelkän nettikirjoittelun perusteella tuntemattoman ja sekstailla... kun ei ihan oikeasti voi tietää, millainen psykopaattiraiskaaja siellä ruudun takana odottaa. En todellakaan toivo, että oma poikani/tyttäreni tekisi yhtä uhkarohkeasti.
Mitä neitsyyteen tulee, niin minusta tuntuu siltä että sen tärkeyttä alleviivataan yhteiskunnassa ihan liikaa. Varsinkin jenkkileffoissa tästä tehdään iso asia: yliopistolaiset pyrkivät eroon neitsyydestään (American pie ym.) tai sitten juuri ne helposti sekstailevat kuolevat ensiksi (kauhuleffat). Ja nyky-Suomen nuoret tuntuvat ottavan kaikesta mallia juuri jenkkilästä, pinnallisuuden roskamaasta. Tai iltalehdistä, blogeista, somesta ym. julkkisjuorusivustoista, joista puuttuu realismi ja kritiikki täysin.
Kokemattomuus on myös hieno juttu ihmisessä, sillä sen menettää kerran. En tajua oletusta, että jotain alfa-uroksia ja pelimiehiä yleisesti ihailtaisiin. Ei kaikki naiset innostu sellaisista vonkaajista. Harva nainen haluaa olla pelimiesjuttujen retostelun aiheena, huoran maine tuskin houkuttelee nykyisinkään.
Kokemattomuus on ihmisessä myös voimavara: hänellä ei ole seksihistoriaa vieraista, joista tarvitsisi olla mustasukkainen tai pelätä tauteja.
Ihan liian iso juttu tästäkin tehdään, seksi on kuin syömistä, nukkumista tai vessassa käymistä. Elämän perussettiä. Ja kyllä itsetyydytys huonon seksin voittaa 6-0. Ja huono seksi=innostumaton, loukkaava tai itsekäs kumppani. Seksitaidot opitaan kun aika on, eikä tosiaan kaikkien kanssa toimi samat jutut kuin toisten, eli ihmisetkin on erilaisia. Senpä takia kannattaisikin sekstailla vain silloin kun tuntee toisen kunnolla.
Ja joo, nuoret voisitte muistaa että kavereiden suuret jutut on yleensä isompia kuin kokemus. Valehdella ja suurennella aina osataan. Ei mulla muuta, tulipas pitkä kirjoitus. t. Täti 41 v.
[/quote]
Olipas ällöidealistinen kirjoitus näin päivän aloitukseksi. Kirjoitat kuin teineillä kun tässä on kysymys aikamiehistä (ja ehkä naisista), joista varmasti yksikään ei tekstiäsi allekirjoita. Kuten kirjoitat: seksi on elämän perussettiä. Ihmisellä on hankala elää, jos yksi näistä perusseteistä puuttuu ja huomaakin olevansa todellinen poikkeus maailmassa, jossa asiasta muistutetaan joka päivä eikä poikkeavia hyväksytä.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:11"]Minä 26v. nainen voisin hyvin "auttaa" jotain tällaista miestä, en kuitenkaan kovasti itseäni nuorempaa. Lähinnä saadakseni itsekin siitä jotakin, koska olen haluton hakemaan seksiseuraa perinteisistä ympäristöistä vaikka se onnistuisikin. Haluaisin kuitenkin tavata ensin kasvotusten jossain kahvilla tms, kotiini en suoraa tuntematonta päästäisi.
[/quote]
Olen samanikäinen ja samoin ajatteleva nainen Oulun läheltä.
[/quote]
Haluaako Oulun lähellä asuva nainen hieman nuoremman miehen sähköpostiosoitteeen?
[/quote]
Asun siis myös Oulun lähettyvillä.
[/quote]
No laittakaa.
[/quote]
matti24@suomi24.fi :)
[/quote]
Ei ole tullut oulun naiselta viestiä :(
M24
[/quote]
Sä oot niin nuori että kestät vielä kärvistellä jonkun vuoden. Voithan kokeilla vaikka iskurista tms. hakee seuraa.
Minä ainakin veisin mielelläni neitsyyden ujolta mieheltä ;) N23
Tuskin kokemattomuutesi ketään naista naurattaisi, korkeintaan ehkä vähän ihmetyttäisi. Ei sinun tarvitse sitä edes kertoa, jos et halua.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:46"]Pyydä jotain kuumaa puumaa opettamaan.
[/quote]
Muuten hyvä neuvo, mutta eipä onnistu. Itse olen yli vuoden jo yrittänyt ja pari viestiä saanut vaihdettua, mutta ei sen enempää. Olisin jo melkein valmis lähtemään mihin asti vaan.
M26
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 05:35"]Tuskin kokemattomuutesi ketään naista naurattaisi, korkeintaan ehkä vähän ihmetyttäisi. Ei sinun tarvitse sitä edes kertoa, jos et halua.
[/quote]
Tuota kokemattomuuttahan ei varmasti nainen huomaa...
Neitsyydessä ei ole mitään vikaa. Minusta se on enneminkin hyve.
Itse rakastelin ensimmäistä kertaa hääyönä 27-vuotiaana. Ensimmäisen seurustelusuhde minulla oli vasta noin 22-vuotiaana.
Ehkä sinua eniten ahdistaa epävarmuus siitä, voiko kukaan nainen kiinnostua sinusta ja miten lähestyä naista? On paljon naisia, jotka ovat ihan samanlaisessa tilanteessa kuin itsekin olet. Uskon, että heille voisi olla helpompaa lähestyä sinua, kuin miestä, joka mainostaa olleensa monen naisen kanssa.
Laita treffi-ilmoitus jonnekin ja kuvaile itseäsi rehellisesti mutta jotenkin fiksulla ja miellyttävällä tavalla. Uskon, että sinusta voi monikin kiinnostua.
Kyllä minulle kelpaisi kokematon mies, vaikka itse en olekkaan kokematon :)
N20
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:16"]Hoida asia nyt pois alta hyvä ihminen. Pokaa vaikka joku baarista ja anna palaa.
[/quote]
Se ei ole miehelle aivan yhtä helppoa mitä naiselle.
Tarjoan apuani tai ainakin aluksi tapaamista.
Olen 42-vuotias neljä vuotta sitten leskeksi jäänyt nainen. Muutamia miehiä olen tapaillut, mutta mieheni kuolemasta on sen verran vähän aikaa, että se palailee silloin tällöin mieleeni. Siksi en ole uskaltanut vielä suhteeseen ryhtyä.
Seksiä kuitenkin kaipaan. Olen pikemminkin hoikka kuin normaalivartaloinen, pienirintainen, kasvoiltani siro ja naiseksikin melko lyhyt. Minulla on pitkät hiukset ja meikkaan niukalti, monesti en ollenkaan. En ole seksiä uhkuva kaunotar, mutta sekä omasta mielestäni että monien miesten mielestä ihan perussievä.
En odota sinulta mitään, mutta jos meillä osuu yksiin, toivon saavani sinusta vähän pitempiaikaistakin seksiseuraa ja satunnaista läheisyyttä. Ilman sitoutumuksia tietysti.
Sinä voit olla oma itsesi. Saat ujostella, voimme kahvitella monta kertaa ennen sänkyyn menoa, voit millä hetkellä tahansa sanoa ei, eikä minua haittaa, jos sinulla ei seisokaan. Sinun ei tarvitse osata mitään. Kyllä se siitä äkkiä lähtee sujumaan, kun vähän kokeilee.
Säälistäkö? Ei, ihan vain auttaakseni ja omien tarpeideni vuoksi. Toimin opetus- ja kasvatusalalla ja olen jo valmiiksi ihmisläheinen ja lähimmäisilleni hyvää tahtova.
En tiedä, saako tälle foorumille laittaa sähköpostiosoitteen edes ilmeisen vihjaillussa muodossa. Voisiko joku vastata. Jos saa, niin lue ketjua eteenpäin. Laitan sen kohta, kunhan ensin saan tiedon, onko se luvallista.
Jos ei saa, niin minulla on toinen ehdotus yhteydenottoon.
No onhan se turn off. Ei todellakaan kiinnosta kolmikymppisenä kenenkään neitsyyttä viedä ja olisihan se toivottavaa että mies osaakin jotain sängyssä. Mutta eiköhän kokemattomillekin ottajia löydy :)
En tiedä saako virallisesti jättää mutta on niitä tuon tuosta ollut täällä esillä.
Kannattaa yrittää. Kukaan normaali ihminen ei naura sinulle.
Maailmassa on jonkun verran ilkeitä ihmisiä, joilla on paska olo ja purkavat sitä muihin. Tai joilla ei ole käytöstapoja. Elämässä selviää parhaiten ignooraamalla heidän käytöksensä.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 08:01"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 05:38"]
Saako lääkäriltä helposti ssri-lääkityksen että pääsee eroon seksihaluista? Kun tietää ettei ole mahdollisuutta päästä harrastamaan seksiä naisen kanssa ja käteen vetämisestä ei ole mitään apua asiaan ja tulee vain henkisesti huono olo, pääsee helpommalla ilman haluja.
[/quote]
Ei ne seksihaluun yleensä vaikuta, ainakaan negatiivisesti. Joillakin ehkä, mutta kyllä mulla on korkeintaan halukkaampi olo jos mieli voi hyvin.
[/quote]
Vaatisi testojen blokkausta pois elimistöstä. Sitten se rauha laskeutuisi maan päälle.