Nauravatko naiset 28-vuotiaalle neitsytmiehelle?
Kertokaa vain ihan rehellisesti mielipiteenne. Sattuuhan se, mutta paskaako siitä. Toivon kuitenkin, ettette ole tahallaan ilkeitä.
-Olen 28-vuotias.
-Olen käynyt ammattikorkeakoulun.
-Minulla on ollut kaksi vuotta koulutustani vastaava työ. Sitä ennen olin mm. varastossa ja ajelin jakeluautoa.
-Olen mukana järjestötoiminnassa, jossa olen vastuuasemassa, mutta muuten olen melko yksinäinen. Joitakin kaljakavereita on.
-Olen normaalipainoinen (178 cm/71 kg)
-Netin naamakuva-arvioinnista sain kohtalaiset pisteet. En ole kasvoistani lähelläkään komeaa, mutta en nyt mitenkään rumakaan.
-En ole seuramies, mutta pystyn keskustelemaan edes jotenkuten menemättä jumiin.
-En ole koskaan pitänyt tyttöä kädestä.
-En ole koskaan suudellut tyttöä.
-En ole koskaan harrastanut seksiä tytön kanssa.
Niin kuin arvaatte, henkiset paineet ovat hirmuiset (paljon suuremmat kuin fyysiset), koska mistään läheisestä kanssakäymisestä ei ole kokemusta. Kysymys ei ole siitä, etten koskaan olisi saanut huomiota naisilta, vaan siitä, että olin nuorena aivan hirveän ujo ja sitten kun vanhenin ilman kokemuksia, minua rupesi hävettämään kokemattomuuteni enkä uskaltanut lähestyä naisia.
Olen pohtinut tässä mm. huoriin menoa, että saisi edes jonkinlaisen seksikokemuksen. Toisena vaihtoehtona on se, että laitan johonkin nettiin ilmoituksen, mutta eivät naiset taida miesten ilmoituksiin vastailla, eivät ainakaan tässä tilanteessa olevan miehen.
Mitä mieltä olette, kannattaako ilmoitusta edes yrittää vai menenkö suoraan huoriin? Ja ilmoituksessa on siis tarkoitus kertoa nuo asiat, jotka yllä ovat. Sillä tavalla en pysty naista tapaamaan, etten etukäteen kerro kokemattomuudestani.
Kommentit (476)
Vaikka hyvä että pääsit tavoitteeseesi niin jos mä joskus tapaisin kivan miehen ja se kertoisi ensimmäisen kertansa olleen kuten omasi netistä bongattu vanhempi nainen niin kyllä mun kiinnostus laskisi. Sori vaan. Tulee väkisinkin olo että et kunnioita itseäsi tarpeeksi pystyäksesi ihmissuhteeseen.
Älä menetä toivoasi! Itse olin juurikin vastaavassa tilanteessa noin vuosi sitten, paitsi olen nainen. En ihastu helposti ja olen tietyllä tavalla tarkka seurastani. En halua jakaa itseäni kenelle tahansa, vaan olen ns säästellyt sitä ihanaa miestä varten. Tutustuin muutama vuosi sitten harrastustoiminnan kautta pari vuotta nuorempaan mieheen, viihdyimme toistemme seurassa ja ystävystyimme. Pikku hiljaa usean vuoden aikana ystävyytemme vain läheni ja lopulta tajusin että taidan olla ihastunut. Aloimme viettää aikaa kahdestaan myös harrastetoiminnan ulkopuolella, koko ajan entistä enemmän mutta ihan "kavereina". Vielä noin vuoden pidättelin ja sulattelin tietoa, ennen kun uskalsin tunnustaa tunteeni. Mies oli yhtä lailla ihastunut minuun, ei vain melko ujona miehenä uskaltanut tunnustaa sitä. Aikanaan sitten sänkyyn päädyttyämme meille selvisi, että olemme molemmat täysin kokemattomia parisuhdeasioissa, kumpikin neitsyitä, ei edes oltu suudeltu ketään tai nukuttu toisen vieressä näin lähellä. Siitä alkoi upea yhdessä opettelu parisuhteen, seksin ja myös oman seksuaalisuuden saralla! Tästä kokemattomasta ja ujosta miehestä on vuodessa kuoriutunut varsinainen kokeilunhaluinen ja eroottinen pakkaus, joka aistillisuudessaan tarjoaa minulle elämäni nautinnot!
Sinuakin odottaa jossakin varmasti nainen, ehkä hän on myös neitsyt. Itse pidän suuressa arvossa sitä, että sain miehen joka ei ole käynyt monia naisia panemassa. Tähyileppä esim siellä järjestötoiminnassa mukavan olosia tyttöjä. Sinun ei tarvitse ensimmäisenä toitottaa olevasi neitsyt. Mutta hyvä se on mainita siinä vaiheessa, kun sinne sänkyyn ollaan menossa. Älä missään nimessä lähde puolipakolla "hankkiutumaan eroon neitsyydestä".
Terveisin Nainen 28v
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:03"]Onnea ap siitä se lähtee :)[/quote]
Jep, heti ensi viikonloppuna lisää.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:06"]
Vaikka hyvä että pääsit tavoitteeseesi niin jos mä joskus tapaisin kivan miehen ja se kertoisi ensimmäisen kertansa olleen kuten omasi netistä bongattu vanhempi nainen niin kyllä mun kiinnostus laskisi. Sori vaan. Tulee väkisinkin olo että et kunnioita itseäsi tarpeeksi pystyäksesi ihmissuhteeseen.
[/quote]
30 vuotta ilman ainuttakaan ihmissuhdetta. Löydät mukavan naisen joka välittää sinusta. Haavoittuvaisena päädyt avautumaan suhdehistoriastasi. Kerrot epätoivon tilassasi tehneesi yhden epätoivoisen ratkaisun. Elämäsi nainen jättää sinut. Olisi vain pitänyt sinnitellä helvetin tulessa loppuun asti. Elämä on helppoa.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:06"]Vaikka hyvä että pääsit tavoitteeseesi niin jos mä joskus tapaisin kivan miehen ja se kertoisi ensimmäisen kertansa olleen kuten omasi netistä bongattu vanhempi nainen niin kyllä mun kiinnostus laskisi. Sori vaan.[/quote]
Ymmärrän näkökulmasi, mutta mä olen elämässä itseäni varten. Olen halunnut seksiä naisen kanssa siitä lähtien kun olin viisitoista eli nyt noin 13 vuotta. Vaikka kuinka säästäisin itseäni sitä oikeaa varten, niin sitä oikeaa ei välttämättä kuitenkaan koskaan tule.
Aina voi toivoa onnellista loppua, mutta kun vuodet vierivät eikä mitään tapahdu, niin toiminnanhalu kompromisseja tekemällä kasvaa.
Ja luulenpa että sinäkin viime kädessä tahdot ihmisen, johon ihastut. Ihastuminen on hallitsematon prosessi, etkä sinä silloin tuijota siihen, millainen on ollut miehen eka kerta.
jos nauraa ne on idiootteja. jokasta pitää kunnioittaa, oli sitte homo, neitsyt, musta, vanha.. ite en ainakaan naurais. muuta en osaa sanoa, ihmisistä kun on kyse.
Ei kovin moni naura, mutta et sä juuri ketään kiinnostakaan. Oot vähän niin kuin mä: paperilla vaikutat hyvältä, mutta lopputulos on heikko
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:25"]Jännityksellä seuraan lähteekö lisää poikuuksia pois tämän ketjun edetessä. (Lähtee hakemaan popkorneja)
[/quote]
Kohta popparit loppuu. Tässäkö tämä nyt oli? :(
Olen aina kuvitellut, että tällaiset säädöt ovat sosiaalisesti kömpelöitä ja noloja, mutta ei tuo nyt niin pahalta kuulosta. On varmasti hyvä idea tavata pitemmän aikaa kerralla.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:24"]Kerro nyt ap miten meni?[/quote]
No, ensiksikin yleisesti voi todeta, että nainen oli kaunis ja naisellinen, älykäs, ystävällinen ja tomera. Ei tarvinnut arvailla mitä hän toivoo, eikä hän arkaillut kysyä, mitä minä toivon.
-Tapasimme lauantaina varhain aamupäivällä. Kuljeskelimme kaupungilla, kävimme syömässä kevyesti. Oli ihan rentoa. Nainen puheli jonkin verran, minä vain vähän, mutta silti ei ollut kiusallista.
-Menimme naisen asunnolle ja joimme kahvit.
-Menimme makuuhuoneeseen ja riisuuduimme. Ei tuntunut mukavalta. Olo oli kuin telotuskomppanian edessä tai kuolemanvakavan suorituksen edessä. Siitä sitten seurasi, että mulla ei seissyt, mutta naista se ei onneksi hämmentänyt.
-Nainen hyväili mua sängyssä, kunnes mulla rupesi ottamaan vähän eteen ja ohjasi mun käden pillulleen ja pyysi tunnustelemaan ja sivelemään kevyesti. Sivelin aina vähän aikaa ja sitten nainen kertoi, miten tuntuisi paremmalta.
-Sitten suutelimme ja suutelin naisen rintoja ja vartaloa ja hän teki saman minulle. Sitten taas hyväilimme, kunnes nainen otti liukkarin esiin, levitti sen, auttoi mulle kortsun ja pyysi mut päälleen.
-Kun alussa ei seisonut, niin lopussa sitten ei kestänyt. Tulin muutamalla työnnöllä. Naisen päälle rojahtaminen tuntui hyvältä, jotenkin eläimellisen nautinnolliselta.
-Nainen pyysi että jatkaisin hänen hyväilyään kädellä. Hän sanoi, että tuntui hyvältä, vaikka ei hän orgasmia saanutkaan (en osannut sitä antaa).
Yllä kuvattu oli siis mun eka kerta.
-Seksin jälkeen lähdimme uudestaan kaupungille, kävimme muutamassa "kulttuuripuljussa" ja taas syömässä. Sitten palasimme takaisin naisen asunnolle.
-Nainen joi muutaman lasillisen viiniä, minä kaljan ja lisäksi viiniä.
-Nainen kysyi, tahtoisinko kokeilla suuseksiä. Sanoin, että arastuttaa, mutta voin kokeilla.
-Nainen taas kertoi, mikä tuntuu hyvältä. Nainen sanoi nauttineensa, mutta en vieläkään osannut antaa hänelle orgasmia.
-Sitten nainen antoi mulle suuseksiä.
Siinä oli koko päivä seksin osalta. Iltatoimia en kuvaa.
-Sunnuntai aamulla sitten toteutui koko lauantain paketti moneen otteeseen. Kaksi yhdyntää, käsiseksiä ja molemminpuolista suuseksiä. Minä laukesin neljä kertaa, nainen ei kertaakaan (en osannut). Nainen kuitenkin sanoi olevansa tyytyväinen.
Kivointa oli se, että nainen oli jotenkin niin aikuinen. Vaikka jännitin kovasti enkä osannut, niin silti tilanteessa alun kauhun jälkeen ei ollut mitään kiusallisuutta, koska nainen neuvoi ja sanoi aina niin suoraan. Mä luulen että kun puuhaan jonkun toisen kanssa, niin osaan sitten kysyä siltäkin, mitä se tahtoo ja mikä tuntuu hyvältä.
Tapaamme uudestaan. Nainen ehdotti sitä itse. Jos ei olisi ehdottanut, minä olisin kysynyt.
Itseluottamus kasvoi valtavasti. Rumasti sanoen tiedän nyt ainakin sen, miltä yksi pillu tuntuu, maistuu, näyttää ja miten sitä voi koskea. Sama koskee rintoja. Rinnat tuntuivat jotenkin satumaisilta, vaikka olivat pienet. Kun niitä ei itsellä ole, niin niissä oli kummallista taikaa. Samoin suurissa nänneissä.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:09"]Tätä ketjua lukiessa tuntuu kuin väännettäisiin puukkoa rinnassa, mutta jos mullakin joskus onnistais :(
[/quote]
Sama. Toivon että joku vääntäis tuon puukon lopullisesti, itsessä ei ole niin paljon miestä että pystyis.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:25"] [quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:18"]Mutta onhan siinä jotain oltava vialla, jos ei ole ikinä naista saanut.[/quote] Ajattelin etten ota enää osaa tähän ketjuun, mutta pakko on puolustaa miesparkaa. Miehessä ei ole mitään vikaa. Hänellä on sosiaalisia taitoja, ajattelukykyä ja hän on vähän kriittisemmänkin katseen kestävä. Ujo hän tietenkin naisten suhteen on, mutta se on ohimenevää. N42 [/quote] Niin, missä miehessä? Ei minustakaan oikeastaan kenessäkään kokemattomassa miehessä sinällään ole mitään "vikaa", mutta tämä ei ole yleisesti tunnistettava mielipide. Se että ei ole jostain syystä taipunut yhteiskunnan normeihin ei ole häpeä, mutta on on kantajalleen usein valtavan suuri taakka. Ulkonäöltään tai käytökseltään nämä normien ulkopuolella elävät miehet ovat usein täysin tovereistaan erottamattomia. Tilanne paljastuu vasta lähemmän tutkiskelun kautta ja siinä tilanteessa näitten miesten kortit ovat pelattu. [/quote] Aloittajassa. Tää vastannut nainen vei jo sen poikuuden. ;)
[/quote]
Hienoa.
Toivottavasti tapahtunut auttaa elämän uusille urille ja taakka harteilta tipahti lopullisesti pois. Valitettavasti suurella osalla ns. kohtalotovereista ei suunta ole läheskään yhtä ruusuinen.
[/quote]
Ei ole ruusuinen ei, se lopullinen ratkaisu kaikkeen pyörii päivittäin mielessä ja eipä oikein uskalla tutustua kenenkään naiseenkaan, kun kokemattomuus pyörii siellä taustalla mörkönä koko ajan mielessä. Vittu että elämä voi olla paskaa.
Älä ainakaan huoriin mene. Hae seuraa netistä tai kokeile rohkeasti baarissa käymistä. Ei se niin vaikeaa ole. Tärkeintä olisi että luotat itseesi, et itse pidä itseäsi säälittävänä tai rumana tms. Epävarmuus näkyy, itsevarmuus on seksikästä.
Itse olen 27v nainen. En nauraisi, jos joku suunnilleen ikäiseni mies paljastuisi kokemattomaksi. Tavallaan se voisi olla söpöäkin, kunhan mies ei tekisi asiasta liian suurta numeroa. Parempi kokemattomuus kuin kauhea joka suuntaan paneskelu.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 22:02"]Älä ainakaan huoriin mene. Hae seuraa netistä tai kokeile rohkeasti baarissa käymistä. Ei se niin vaikeaa ole. Tärkeintä olisi että luotat itseesi, et itse pidä itseäsi säälittävänä tai rumana tms. Epävarmuus näkyy, itsevarmuus on seksikästä.
Itse olen 27v nainen. En nauraisi, jos joku suunnilleen ikäiseni mies paljastuisi kokemattomaksi. Tavallaan se voisi olla söpöäkin, kunhan mies ei tekisi asiasta liian suurta numeroa. Parempi kokemattomuus kuin kauhea joka suuntaan paneskelu.
[/quote]
Aivan. Tuo kokemattomaksi jääminen tapahtuu kovin helposti. Ei siihen kummia tarvitse tapahtua. Riittää etteivät tytöt osoita kiinnostusta koulussa. Sama todennäköisesti jatkuu myöhemminkin ja kierre on valmis.
m41
Piikille yli kaksikymppiset miehet joilla poikuus tallessa!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 08:58"]Piikille yli kaksikymppiset miehet joilla poikuus tallessa!
[/quote]
Eikö tuo ole liian raju keino? Eikö kastraatio riittäisi?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 07:34"]
No onhan se turn off. Ei todellakaan kiinnosta kolmikymppisenä kenenkään neitsyyttä viedä ja olisihan se toivottavaa että mies osaakin jotain sängyssä. Mutta eiköhän kokemattomillekin ottajia löydy :)
[/quote]
Fyysinen lahnailu ei ole mitään verrattuna tähän korvien välistä kumpuavaan lahnailuun nimeltä laiskuus.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:17"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:36"] [quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:25"] [quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:18"]Mutta onhan siinä jotain oltava vialla, jos ei ole ikinä naista saanut.[/quote] Ajattelin etten ota enää osaa tähän ketjuun, mutta pakko on puolustaa miesparkaa. Miehessä ei ole mitään vikaa. Hänellä on sosiaalisia taitoja, ajattelukykyä ja hän on vähän kriittisemmänkin katseen kestävä. Ujo hän tietenkin naisten suhteen on, mutta se on ohimenevää. N42 [/quote] Niin, missä miehessä? Ei minustakaan oikeastaan kenessäkään kokemattomassa miehessä sinällään ole mitään "vikaa", mutta tämä ei ole yleisesti tunnistettava mielipide. Se että ei ole jostain syystä taipunut yhteiskunnan normeihin ei ole häpeä, mutta on on kantajalleen usein valtavan suuri taakka. Ulkonäöltään tai käytökseltään nämä normien ulkopuolella elävät miehet ovat usein täysin tovereistaan erottamattomia. Tilanne paljastuu vasta lähemmän tutkiskelun kautta ja siinä tilanteessa näitten miesten kortit ovat pelattu. [/quote] Aloittajassa. Tää vastannut nainen vei jo sen poikuuden. ;) [/quote] Hienoa. Toivottavasti tapahtunut auttaa elämän uusille urille ja taakka harteilta tipahti lopullisesti pois. Valitettavasti suurella osalla ns. kohtalotovereista ei suunta ole läheskään yhtä ruusuinen. [/quote] Ei ole ruusuinen ei, se lopullinen ratkaisu kaikkeen pyörii päivittäin mielessä ja eipä oikein uskalla tutustua kenenkään naiseenkaan, kun kokemattomuus pyörii siellä taustalla mörkönä koko ajan mielessä. Vittu että elämä voi olla paskaa.
[/quote]
Mistä päin oot?
"Mistä päin oot?"
No? Pohjoisesta
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:53"]
Jos nyt päädyt vielä huoriin menemään niin sitä älä ikinä kerro naisille. Se on sata kertaa pahempi turn off kuin neitsyys. Meinaan että jos joskus tapaat naisen ja alat seukata ja se kysyy jossain vaiheessa ehkä seksihistoriasta. Sepität kännisen yhdenillanjutun ja vaikenet iäksi.
[/quote]
Naisella on oikeus tietää, onko mies sellainen mies, joka voi naida kiihuttomatonta naista. Sellaisella miehellä kun ei mitään tee, joka pystyy makaamaan kiihottumattoman naisen. Melkein kuin raiskaaja. Ja kyllä se selville tulee kuitenkin ;) Sellaisen miehen meinaa tunnistaa, joka ei välitä naisen kiihottumisesta.