Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva ristiriita oman käsitykseni ja pomon käsityksen välillä

Vierailija
19.05.2026 |

Työni sisällöstä. 

Eilenkin tein täysin työnkuvaani kuulumattomia töitä. 

Lisäksi koko työni perusajatus on hänen mielestään eri kuin minun ja eri kuin mitä aiemmissa työpaikoissa oli samanlaisessa työssä. 

Pomo aloitti kuukausi sitten, itse aloitin 2kk sitten. 

Viime viikkoina on tullut koko ajan jotain sanomista asioista jotka eivät minulle kuulu. 

Itseä häiritsee eniten se , että työnkuvani eroaa hänen käsityksestään ja sen pohjalta kaikki käytännössä tekemäni asiat ovat väärin.

Pitäisikö nostaa kytkintä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun käsitykseni mukaan minun pitäisi olla kahvituolla lounaaseen saakka ja sitten ottaa iltapäivällä tirsat. Typerä pomo ei tajua.

Vierailija
2/4 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta jos saat uuden työn missä kaikki on ideologisesti samalla linjalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lauluja laulat jonka leipää syöt. Vanha suomalainen sananlasku.

Vierailija
4/4 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kommenttia pitäisi tietää vähän tarkemmin mitä työtä teet, toimenkuva ja mitä pomo sun odottaa tekevän.  Sellaista tietoa tuskin saadaan joten kehotan lukemaan työsopimuksen huolella läpi. Siellä erittäin suurella todennäköisyydellä on lause "ja muut työnantajan osoittamat tehtävät" tms. Tarkoittaa että teet just mitä pomo sanoo tai alat etsiä toista duunia. 

Työstä kieltäytyminen on peruste irtisanomiselle, sekin on hyvä muistaa. Kannattaa yrittää keskustella eikä vetää itkupotkuraivareita.

En oikeasti ymmärrä ihmisiä jotka on jatkuvasti tukkanuottasilla jonkun kanssa. Pomo, naapuri, päikyn hoitaja jne. Peiliin vaan ei tule katottua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi