Nauravatko naiset 28-vuotiaalle neitsytmiehelle?
Kertokaa vain ihan rehellisesti mielipiteenne. Sattuuhan se, mutta paskaako siitä. Toivon kuitenkin, ettette ole tahallaan ilkeitä.
-Olen 28-vuotias.
-Olen käynyt ammattikorkeakoulun.
-Minulla on ollut kaksi vuotta koulutustani vastaava työ. Sitä ennen olin mm. varastossa ja ajelin jakeluautoa.
-Olen mukana järjestötoiminnassa, jossa olen vastuuasemassa, mutta muuten olen melko yksinäinen. Joitakin kaljakavereita on.
-Olen normaalipainoinen (178 cm/71 kg)
-Netin naamakuva-arvioinnista sain kohtalaiset pisteet. En ole kasvoistani lähelläkään komeaa, mutta en nyt mitenkään rumakaan.
-En ole seuramies, mutta pystyn keskustelemaan edes jotenkuten menemättä jumiin.
-En ole koskaan pitänyt tyttöä kädestä.
-En ole koskaan suudellut tyttöä.
-En ole koskaan harrastanut seksiä tytön kanssa.
Niin kuin arvaatte, henkiset paineet ovat hirmuiset (paljon suuremmat kuin fyysiset), koska mistään läheisestä kanssakäymisestä ei ole kokemusta. Kysymys ei ole siitä, etten koskaan olisi saanut huomiota naisilta, vaan siitä, että olin nuorena aivan hirveän ujo ja sitten kun vanhenin ilman kokemuksia, minua rupesi hävettämään kokemattomuuteni enkä uskaltanut lähestyä naisia.
Olen pohtinut tässä mm. huoriin menoa, että saisi edes jonkinlaisen seksikokemuksen. Toisena vaihtoehtona on se, että laitan johonkin nettiin ilmoituksen, mutta eivät naiset taida miesten ilmoituksiin vastailla, eivät ainakaan tässä tilanteessa olevan miehen.
Mitä mieltä olette, kannattaako ilmoitusta edes yrittää vai menenkö suoraan huoriin? Ja ilmoituksessa on siis tarkoitus kertoa nuo asiat, jotka yllä ovat. Sillä tavalla en pysty naista tapaamaan, etten etukäteen kerro kokemattomuudestani.
Kommentit (476)
Kokeile AP nettitreffejä, jos et baarissa viihdy. Tämäkin tosin vaatii omaa aktiivisuutta miehenä ja paljon ja voi olla vaikeaa, jos on ujo. Äläkä toitottele sitä poikuuttasi, naiset oikeasti suhtautuvat siihen julmasti, ainakin suuri osa. Jälkikäteen voit sitten kertoa, jos löytyy nainen, jonka kanssa synkkaa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 09:58"]Kokeile AP nettitreffejä, jos et baarissa viihdy.[/quote]
AP:han sai jo seuratarjouksen, johon myös vastasi. Viesti 61.
Mistä löytäisi vanhemman tai miksei saman ikäisen naisen joka haluaisi viedä reilun parikymppisen miehen poikuuden ja opettaa seksin saloihin? Jostain netistä se pitäisi löytyä, koska ei kiinnosta etsiä baareista ja tuskin sieltä tuollaista löytyisikään. Olen ihan mukava ja komea nuorimies, ainoastaan ujo naisten kanssa ja introvertti luonteeltani ja siinäpä on syitä ihan tarpeeksi miksi poikuus on pysynyt.
En naura ja lisäksi kokemattomuutta ei näe päälle päin kenestäkään.
Ps. Jokainen ihminen ajattelee itseään n 99,9% ajasta. Eli muut eivät ajattele sinua vaan itseään, kuten sinäkin teet.
Ei ne naura, ennemmin itkevät ja potkaisevat sängystään pois ja ajavat vaatenytty sylissä rappukäytävään.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 11:06"]Mistä löytäisi vanhemman tai miksei saman ikäisen naisen joka haluaisi viedä reilun parikymppisen miehen poikuuden ja opettaa seksin saloihin? Jostain netistä se pitäisi löytyä, koska ei kiinnosta etsiä baareista ja tuskin sieltä tuollaista löytyisikään. Olen ihan mukava ja komea nuorimies, ainoastaan ujo naisten kanssa ja introvertti luonteeltani ja siinäpä on syitä ihan tarpeeksi miksi poikuus on pysynyt.
[/quote]
Et ilman rahaa selviä ongelmastasi.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 11:06"]Mistä löytäisi vanhemman tai miksei saman ikäisen naisen joka haluaisi viedä reilun parikymppisen miehen poikuuden ja opettaa seksin saloihin? Jostain netistä se pitäisi löytyä, koska ei kiinnosta etsiä baareista ja tuskin sieltä tuollaista löytyisikään. Olen ihan mukava ja komea nuorimies, ainoastaan ujo naisten kanssa ja introvertti luonteeltani ja siinäpä on syitä ihan tarpeeksi miksi poikuus on pysynyt.
[/quote] :)
Ei nauraisi tämä nainen, koska on itsekin 30+ neitsyt ja toivoisi löytävänsä nimenomaan mahdollisimman kokemattoman miehen. Ei mussa mitään vikaa ole, olen ihan hyvännäköinen ja hoikka, sosiaalisestikin normaali. Ainut "vikani" on että arvostan perinteisyyttä ja vanhanaikaisuutta seurusteluasioissa. Ja sekös ei miellytä nykyajan miehiä, joiden mielestä kolmansilla treffeillä pitää lohjeta, tai nainen on pihtaava iilimato, joka vaan haluaa ilmaisia illallisia (tarjoudun aina maksamaan oman osuuteni, ja kerron myös avoimesti maailmankuvastani ja arvoistani... silti tulee muka yllätyksenä).
En oikeasti enää tiedä mitä tehdä. Tottuttelen ajatukseen loppuelämästä yksin. Kai se olisi helpompaa kun hyväksyisi kohtalonsa jo nyt.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:57"]Helppo neuvoa treffeille tai puumiin. Sitten kun sanoisitte yhden ainoan tavan millä tämä käytännössä, oikeasti onnistuu. Nämä neuvot ovat samaa tasoa kuin naurettava "mee vaan baariin pokaan joku".
Itsellä oli tasan sama tilanne ja ikä. Menin huoriin. Ihmisiä nekin on. Pelotti helvetisti paikan päällä ja melkein juoksin ovesta ulos. Mutta hän alan ammattilaisena hoiti homman kotiin. Huoriin menemisessä on se plussa, ettei sinun tarvitse miettiä suoritustasi pätkän vertaa - se on huora, ei se odota saavansa tietynlaista suoritusta tai nautintoa. Toisin kuin mitä oikean ihmisen kanssa. No, pian huorissakäynnin jälkeen onnistui ihastuksen kanssa ihan normaalisti.
Jos luulet että "eka kerta huoran kanssa" jää psyykkeen päälle vaivaamaan, älä tee sitä, yritä jollain muulla tavoin. Itselläni oli silloin niin "ihan sama ja huorat on aika cool, Game of Thronesissakin on huoria" vaihe etten välittänyt. Nyt ajattelen että joskus voi harmittaa minkä valinnan tein.
[/quote]
Ap:lle en naura, mutta tälle kommentille todellakin!! Että ihan GoTissa on huoria?? :D mäkin taidan sitten ryhtyä lohikäärmeiden kasvattajaksi
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 11:38"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 11:06"]Mistä löytäisi vanhemman tai miksei saman ikäisen naisen joka haluaisi viedä reilun parikymppisen miehen poikuuden ja opettaa seksin saloihin? Jostain netistä se pitäisi löytyä, koska ei kiinnosta etsiä baareista ja tuskin sieltä tuollaista löytyisikään. Olen ihan mukava ja komea nuorimies, ainoastaan ujo naisten kanssa ja introvertti luonteeltani ja siinäpä on syitä ihan tarpeeksi miksi poikuus on pysynyt.
[/quote] :)
[/quote]
No?
Mä en ihan rehellisesti käsitä miten te uskallatte sopia näkevänne jonkun pelkän av-viestin perusteella! Olen itse erehtynyt pari kertaa treffeille nettituttavuuden perusteella, mutta kemiat eivät käyneet yhtään yhteen. Kyllä seksikaveri on parasta löytää livenä, koska kuvan perusteellakaan ei vielä todellakaan tiedä miten oman hormonit kuhunkin jantteriin suhtautuu!
t. N41
En nauraisi vanhalle neitsyelle, mutta onhan se tosiasia, että jos nuorena jää seurustelut väliin, keski-iän kynnyksellä on aika paljon kiinniotettavaa. Ei niinkään seksin saralla, vaan ihan toisen ihmisen huomioimisessa, joka on aika olennaista seksin saamisenkin kannalta. Aika itsekeskeistä väkeä on tuntemani kolmea kymppiä lähestyvät ikisinkut.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 12:05"]Mä en ihan rehellisesti käsitä miten te uskallatte sopia näkevänne jonkun pelkän av-viestin perusteella! Olen itse erehtynyt pari kertaa treffeille nettituttavuuden perusteella, mutta kemiat eivät käyneet yhtään yhteen.[/quote]
Siitä selviää puhumisella. Kun ei tee oletusta, että kaiken täytyy sujua hyvin, niin ei ole painettakaan siitä, että kaikki sujuu hyvin.
Nauraa. Sen yhden naisen nauramisen ois vielä kestänyt, mutta meni kertomaan vielä kavereillensakin.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 01:27"]Mieheni oli neitsyt, kun tapasimme. Hän oli silloin 27-vuotias. Ei kertonut asiaa silloin enkä minä huomannut mitään. Minusta hän oli paras rakastaja, mitä minulla kuunaan oli ollut: hän oli aidosti läsnä ja välitti siitä, miltä minusta tuntuu. Hän valehteli aluksi olleensa sängyssä naisen kanssa aiemmin. Vasta kun meille tuli todella suuria vaikeuksia suhteessa, lähinnä siksi, että hän mielikuvissaan vertasi itseään jatkuvasti minun eksiini, hän katsoi parhaaksi kertoa asian. Silloin vasta ymmärsin, mistä tuo epävarmuus johtui. En ymmärtänyt, miksi hän oli hävennyt koko asiaa. Minusta oli jotenkin käsittämättömän hienoa, että joku mies on tuommoinen - ettei ole juossut joka naisen sängyssä. Minulla on ollut aina vaikeuksia kunnioittaa miehiä, joilla on ollut paljon seksisuhteita. Minusta on kunnia olla mieheni ensimmäinen nainen, ja toivottavasti myös ainut. Älä yhtään häpeile, naiset eivät pidä tuota yleisesti mitenkään pahana, päinvastoin.
[/quote]
Itse olet juossut miehen sängystä toiseen ja miehellä hienoa, että ei ole ollut ketään ennen sinua?
Saako lääkäriltä helposti ssri-lääkityksen että pääsee eroon seksihaluista? Kun tietää ettei ole mahdollisuutta päästä harrastamaan seksiä naisen kanssa ja käteen vetämisestä ei ole mitään apua asiaan ja tulee vain henkisesti huono olo, pääsee helpommalla ilman haluja.
Mua ei itse asiassa kiinnosta muiden suhteet tai kokemukset, saati että jaksaisin nauraa. Jos joku kolmekymppinen neutraalisti toteaisi, ettei ole koskaan ollut läheisessä kanssakäymisessä ihmisten kanssa, olisin vain että ok. Jos joku valittaisi kun ei ole ollut, pikemminkin ehkä ärsyyntyisin. Jos joku miettisi miksei ole ollut, voisin kenties keskustella asiasta.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 05:38"]
Saako lääkäriltä helposti ssri-lääkityksen että pääsee eroon seksihaluista? Kun tietää ettei ole mahdollisuutta päästä harrastamaan seksiä naisen kanssa ja käteen vetämisestä ei ole mitään apua asiaan ja tulee vain henkisesti huono olo, pääsee helpommalla ilman haluja.
[/quote]
Ei ne seksihaluun yleensä vaikuta, ainakaan negatiivisesti. Joillakin ehkä, mutta kyllä mulla on korkeintaan halukkaampi olo jos mieli voi hyvin.
Miksi nauraisivat? Ei neitsyys tai neitsyyttömyys määritä ihmistä millään lailla! Vaikutat kaikinpuolin mukavalta mieheltä, joten nainen joka oikeasti on sinusta kiinnostunut ja sinun arvoinen, ei välitä neitsyydestäsi. Muutenkin välillä jopa ärsyttää, miten neitsyydestä puhutaan ja kuinka se on niin paljon esillä... todellisuudessahan sillä ei ole mitään väliä:D jostain on vaan tullut sellainen yleinen kuva, että se olisi jotenkin huono asia. Päinvastoin, olisi hienoa löytää muuten normaali ja ihastuttava neitsyyden omaava mies, sillä minulle se kertoisi enemmän siitä, että mies ehkä haluaa säästää itseään jollekin erityiselle henkilölle, tai että mies ei harrasta yhdenillanjuttuja esimerkiksi.. (itse en niistä kauheasti pidä)
N18