Nauravatko naiset 28-vuotiaalle neitsytmiehelle?
Kertokaa vain ihan rehellisesti mielipiteenne. Sattuuhan se, mutta paskaako siitä. Toivon kuitenkin, ettette ole tahallaan ilkeitä.
-Olen 28-vuotias.
-Olen käynyt ammattikorkeakoulun.
-Minulla on ollut kaksi vuotta koulutustani vastaava työ. Sitä ennen olin mm. varastossa ja ajelin jakeluautoa.
-Olen mukana järjestötoiminnassa, jossa olen vastuuasemassa, mutta muuten olen melko yksinäinen. Joitakin kaljakavereita on.
-Olen normaalipainoinen (178 cm/71 kg)
-Netin naamakuva-arvioinnista sain kohtalaiset pisteet. En ole kasvoistani lähelläkään komeaa, mutta en nyt mitenkään rumakaan.
-En ole seuramies, mutta pystyn keskustelemaan edes jotenkuten menemättä jumiin.
-En ole koskaan pitänyt tyttöä kädestä.
-En ole koskaan suudellut tyttöä.
-En ole koskaan harrastanut seksiä tytön kanssa.
Niin kuin arvaatte, henkiset paineet ovat hirmuiset (paljon suuremmat kuin fyysiset), koska mistään läheisestä kanssakäymisestä ei ole kokemusta. Kysymys ei ole siitä, etten koskaan olisi saanut huomiota naisilta, vaan siitä, että olin nuorena aivan hirveän ujo ja sitten kun vanhenin ilman kokemuksia, minua rupesi hävettämään kokemattomuuteni enkä uskaltanut lähestyä naisia.
Olen pohtinut tässä mm. huoriin menoa, että saisi edes jonkinlaisen seksikokemuksen. Toisena vaihtoehtona on se, että laitan johonkin nettiin ilmoituksen, mutta eivät naiset taida miesten ilmoituksiin vastailla, eivät ainakaan tässä tilanteessa olevan miehen.
Mitä mieltä olette, kannattaako ilmoitusta edes yrittää vai menenkö suoraan huoriin? Ja ilmoituksessa on siis tarkoitus kertoa nuo asiat, jotka yllä ovat. Sillä tavalla en pysty naista tapaamaan, etten etukäteen kerro kokemattomuudestani.
Kommentit (476)
Ap, tunnen miehen, joka on sinua 15 vuotta vanhempi ja vielä vuosi sitten hänkään ei ollut ollut minkäänlaisessa kontataktissa naiseen. (Hänen lapsuudenperheensä dynamiikka oli vähän outoa; hyvin kontrolloiva äiti ja alistuva isä, tämä mies on ainoa lapsi. Hän muuten asuikin äitinsä kanssa vielä siihen asti kunnes äiti kuoli vuosi sitten...Isä on kuollut aiemmin.)
Vuosi sitten mies etsi seuraa netistä ja tutustui minuun. Me ystävystyimme ja ryhdyin hiukan kuin hänen mentorikseen. Tällä hetkellä - tai jo viimeiset puoli vuotta - mies on seurustellut aivan normaalin naisen kanssa! Eli siis poikuuskin on jäänyt jo kauan sitten taa.
Sinun tilanteesi ap on varmasti paljon vähemmän hankala kuin mainitsemani miehen ja silti hänenkin elämänsä on nyt mallillaan!
Huomaan positiivisesti yllättyväni lueskellessani tällasta ketjua täällä. Meitä neitsyt miehiä vaikuttaa olevan muitakin. Tässähän tuli vertaistuellinen olo suorastaan, kun on ujo ja hiljaisempi luonne ja eikä tykkää remupaikoista baareista, niin todennäkösyys törmätä naisiin on pienempi. Naisia löytää toki muualtakin kun baareista.. itse pystyn juttelemaan ja keskustelemaan naisille, mutta aloitteen tekeminen vaikkapa pelkille treffeille on kaamean vaikeaa. Ja onpa sitä ujoutensa takia menettänyt käsistään monia otollisia tilanteita, jopa niitä joissa nainen on suorastaan ollut iholla, ja minä tonttu olen jäätynyt.
Helppo neuvoa treffeille tai puumiin. Sitten kun sanoisitte yhden ainoan tavan millä tämä käytännössä, oikeasti onnistuu. Nämä neuvot ovat samaa tasoa kuin naurettava "mee vaan baariin pokaan joku".
Itsellä oli tasan sama tilanne ja ikä. Menin huoriin. Ihmisiä nekin on. Pelotti helvetisti paikan päällä ja melkein juoksin ovesta ulos. Mutta hän alan ammattilaisena hoiti homman kotiin. Huoriin menemisessä on se plussa, ettei sinun tarvitse miettiä suoritustasi pätkän vertaa - se on huora, ei se odota saavansa tietynlaista suoritusta tai nautintoa. Toisin kuin mitä oikean ihmisen kanssa. No, pian huorissakäynnin jälkeen onnistui ihastuksen kanssa ihan normaalisti.
Jos luulet että "eka kerta huoran kanssa" jää psyykkeen päälle vaivaamaan, älä tee sitä, yritä jollain muulla tavoin. Itselläni oli silloin niin "ihan sama ja huorat on aika cool, Game of Thronesissakin on huoria" vaihe etten välittänyt. Nyt ajattelen että joskus voi harmittaa minkä valinnan tein.
Mun mielestä toi on ihan ihailtavaa. :)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:00"]Älä nyt ap rupea kenenkään vanhan akan rattopojaksi.[/quote]
No niin, ja nyt ovat pillunvaltansa menetystä pelkäävät teinitytöt vauhdissa. Mikä siinä on niin vaikeaa muille naisille hyväksyä, että mies ja nainen sovittaa tarpeensa yhteen. Heti tulee kaikenlaista arvostelevaa, pelottelevaa ja väheksyvää kommenttia.
Pelottaako teitä, että muutkin nuoremmat miehet menevät kypsempien naisten matkaan, kun eivät nuoremmilta saa? Muuten näitä reaktioita on vaikea ymmärtää.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:00"]Älä nyt ap rupea kenenkään vanhan akan rattopojaksi.[/quote]
No niin, ja nyt ovat pillunvaltansa menetystä pelkäävät teinitytöt vauhdissa. Mikä siinä on niin vaikeaa muille naisille hyväksyä, että mies ja nainen sovittaa tarpeensa yhteen. Heti tulee kaikenlaista arvostelevaa, pelottelevaa ja väheksyvää kommenttia.
Pelottaako teitä, että muutkin nuoremmat miehet menevät kypsempien naisten matkaan, kun eivät nuoremmilta saa? Muuten näitä reaktioita on vaikea ymmärtää.
[/quote]
Tuohan voi olla joko kuvailemas nuoren naisen postaus taikka vaihtoehtoisesti toisen miehen postaus, joka ajattelee sinun menettäneen kontrollisi vanhemmalle naiselle.
Vaikea päätellä kirjoittaako tuossa nainen vai mies.
Ei se neitsyys haittaa. Jos siitä olis suhde kiinni ettet ole seurustellut taikka harrastanut seksiä, ei sellaisella suhteella ole järkeäkään.
Neitsyys ei ole mikään vika mikä pitäisi korjata. Nykyään pitäisi hypätä sänkyyn miltei jokaisen vastaantulijan kanssa, mutta mihin se perustuu? Juttele ja tutustu naisiin ihan rauhassa . Ennenpitkään ihan varmasti kohdallesi osuu nainen joka ei myöskään ole jakanut itseään. Älä nyt edes ajattele mitään huoraamista.
Mua ei ainakaan naurata yhtään. Arvostan sinua!
Tosin en arvosta tuota huoriinmenoajatusta. Etsi mieluummin oikea parisuhde ja opettele rakastamasi naisen kanssa. Varmasti on minun lisäksi muitakin naisia jotka pitävät sinua lähinnä puhtaana ja luotettavana kaverina.
Jos joku nauraa sinulle tai muille kaltaisillesi osoittaa vain ettei ole arvoisesi. Odota ihan rauhassa, neitsyys ei ole sairaus joka tarvitsisi parantamista.
Ei tuossa ole mitään naurettavaa, minusta tuo on itseasiassa todella ihanaa. Juuri tuollaisen miehen voisinkin ottaa itselleni aviomieheksi :) N24
Ei se neitsyys otsaasi kirjoitettuna ole. Eka kerta jännittää aina uuden kumppanin kanssa vaikka kokemusta olisikin. Rakenna kunnon suhde naiseen ja kun seksin aika tulee voitte yhdessä nauraa jos menee sähläykseksi.t. Mies42
Kertokaapa naiset mitä sanoa siinä vaiheessa, kun nainen yleensä kysyy Ootko ollut kauan sinkkuna, jne tai miten pitkii sun suhtees on ollut tai sellasia vastaavia kysymyksiä? Mitä vastata siihen. Ja kun pitäis pystyä sanomaan 0 suhdetta 0 seksikokemusta. Pitäskö se sanoa ihan suoraan vai miten?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 01:16"]Ei se neitsyys otsaasi kirjoitettuna ole. Eka kerta jännittää aina uuden kumppanin kanssa vaikka kokemusta olisikin. Rakenna kunnon suhde naiseen ja kun seksin aika tulee voitte yhdessä nauraa jos menee sähläykseksi.t. Mies42
[/quote]
Fiksusti sanottu.
N37
En nauraisi todellakaan, vaan pitäisin pikemminkin positiivisena asiana.
N22 (itsekin neitsyt)
Minä en ainakaan naura. Olen vienyt yli kolmekymppisen miehen poikuuden ja hän vei samalla minun neitsyyteni. Itsekin olin neitsyt hyvin pitkään (vastoin tahtoani). Mä tosin oonkin aika epäpinnallinen nainen eikä mua kiinnosta miehet jotka paneskelee ympäriinsä kuin viimeistä päivää. Se, että miehellä on poikuus tallella kertoo ettei hän hyppää joka pimpin perässä ja että hänessä on tarpeeksi miestä olla käymättä polkemassa maksullisia.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 01:20"]Kertokaapa naiset mitä sanoa siinä vaiheessa, kun nainen yleensä kysyy Ootko ollut kauan sinkkuna, jne tai miten pitkii sun suhtees on ollut tai sellasia vastaavia kysymyksiä? Mitä vastata siihen. Ja kun pitäis pystyä sanomaan 0 suhdetta 0 seksikokemusta. Pitäskö se sanoa ihan suoraan vai miten?
[/quote]
Voit sanoa olleesta sinkku jo useita vuosia. Kuinka pitkiä suhteita - sanot että sulla ei ole ollut vakavaa suhdetta.
Jos nämä vastaukset ei riitä vaan nainen kärttää ja kärttää niin sitten voit kertoa tarkemmin. Jos et halua mennä heti yksityiskohtiin niin heitä heti vastauksen jälkeen sama kysymys naiselle.
Ap, älä mene maksullisiin. Miksi ihmeessä haluaisit yhtyä naiseen joka ei halua olla kanssasi seksuaalisista syistä? Ethän sä siinäkään saa kokea sitä naisen himoa ja yhteistä nautintoa vaan rahalla saat runkata toiseen ihmiseen. Tai toivon että et ole niin naiivi että luulet, että maksullinen nainen oikeasti haluaa kanssasi seksiä seksuaalisista syistä. Hän rasvaa reikänsä ennen kuin tulet, ottaa rahasi ja antaa sun tyhjentyä. Eihän tuo mitään seksiä ole. Eikö olisi ihanampaa kokea eka kerta naisen kanssa joka repii vaatteitasi pois kiihkon vallassa, on luonnostaan märkä ja haluaa sua todella paljon?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 01:25"]Minä en ainakaan naura. Olen vienyt yli kolmekymppisen miehen poikuuden ja hän vei samalla minun neitsyyteni. Itsekin olin neitsyt hyvin pitkään (vastoin tahtoani). Mä tosin oonkin aika epäpinnallinen nainen eikä mua kiinnosta miehet jotka paneskelee ympäriinsä kuin viimeistä päivää. Se, että miehellä on poikuus tallella kertoo ettei hän hyppää joka pimpin perässä ja että hänessä on tarpeeksi miestä olla käymättä polkemassa maksullisia.
[/quote]
Samaa mieltä.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:35"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:34"]Mutta alkuperäisenä pointtinanihan tarkoitin just sitä, että itse uskon pitkällisen ja luottamuksellisen suhteen tuottamaan onneen, ja siihen, että itse voi vaikuttaa ja panostaa suhteen laatuun ja toimivuuteen.[/quote]
Vain jos motivaatio siihen säilyy. Ei minua tämä liitto ole kiinnostanut moneen vuoteen sairauteni vuoksi. Jos saan pääni kuntoon, niin ehkä sitten, mutta nyt en vain jaksa. Odotan ainoastaan, että mieheni palvelee minua, koska itse en jaksa tehdä mitään (paitsi syödä lääkkeitä ja istua masentuneena koneella).
[/quote]
No, minä olen jäävi sanomaan mitään sivupuolisena tietenkään sinun tilanteestasi...