Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauravatko naiset 28-vuotiaalle neitsytmiehelle?

Vierailija
03.07.2015 |

Kertokaa vain ihan rehellisesti mielipiteenne. Sattuuhan se, mutta paskaako siitä. Toivon kuitenkin, ettette ole tahallaan ilkeitä.

-Olen 28-vuotias.

-Olen käynyt ammattikorkeakoulun.

-Minulla on ollut kaksi vuotta koulutustani vastaava työ. Sitä ennen olin mm. varastossa ja ajelin jakeluautoa.

-Olen mukana järjestötoiminnassa, jossa olen vastuuasemassa, mutta muuten olen melko yksinäinen. Joitakin kaljakavereita on.

-Olen normaalipainoinen (178 cm/71 kg)

-Netin naamakuva-arvioinnista sain kohtalaiset pisteet. En ole kasvoistani lähelläkään komeaa, mutta en nyt mitenkään rumakaan.

-En ole seuramies, mutta pystyn keskustelemaan edes jotenkuten menemättä jumiin.

-En ole koskaan pitänyt tyttöä kädestä.

-En ole koskaan suudellut tyttöä.

-En ole koskaan harrastanut seksiä tytön kanssa.

Niin kuin arvaatte, henkiset paineet ovat hirmuiset (paljon suuremmat kuin fyysiset), koska mistään läheisestä kanssakäymisestä ei ole kokemusta. Kysymys ei ole siitä, etten koskaan olisi saanut huomiota naisilta, vaan siitä, että olin nuorena aivan hirveän ujo ja sitten kun vanhenin ilman kokemuksia, minua rupesi hävettämään kokemattomuuteni enkä uskaltanut lähestyä naisia.

Olen pohtinut tässä mm. huoriin menoa, että saisi edes jonkinlaisen seksikokemuksen. Toisena vaihtoehtona on se, että laitan johonkin nettiin ilmoituksen, mutta eivät naiset taida miesten ilmoituksiin vastailla, eivät ainakaan tässä tilanteessa olevan miehen.

Mitä mieltä olette, kannattaako ilmoitusta edes yrittää vai menenkö suoraan huoriin? Ja ilmoituksessa on siis tarkoitus kertoa nuo asiat, jotka yllä ovat. Sillä tavalla en pysty naista tapaamaan, etten etukäteen kerro kokemattomuudestani.

Kommentit (476)

Vierailija
461/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 07:35"]En tiedä saako virallisesti jättää mutta on niitä tuon tuosta ollut täällä esillä.[/quote]

Ok, laitan kierrellen, ettei koko ketju katoaisi. Sähköpostin alkuosa on instruktiivin vanha nimitys. Vaihda vain sanan ensimmäinen o u:ksi, jolloin mieleen tulee lasten leikkiväline. Loppuosa on o-alkuinen silmäjuttu.

Googlella löydät helposti.

Vierailija
462/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 07:40"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 07:35"]En tiedä saako virallisesti jättää mutta on niitä tuon tuosta ollut täällä esillä.[/quote]

Ok, laitan kierrellen, ettei koko ketju katoaisi. Sähköpostin alkuosa on instruktiivin vanha nimitys. Vaihda vain sanan ensimmäinen o u:ksi, jolloin mieleen tulee lasten leikkiväline. Loppuosa on o-alkuinen silmäjuttu.

[/quote]
Haittaako jos en ole ap, vaan muu samasta asiasta kärsivä nuorimies? Onko sähköpostiosoitteen loppu com?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 07:55"]Haittaako jos en ole ap, vaan muu samasta asiasta kärsivä nuorimies? Onko sähköpostiosoitteen loppu com?[/quote]

Loppuosa on com. AP on etusijalla, mutta voithan kirjoittaa. Sinulle en kuitenkaan voi mitään luvata, valitettavasti. 

Vierailija
464/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 08:00"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 07:55"]Haittaako jos en ole ap, vaan muu samasta asiasta kärsivä nuorimies? Onko sähköpostiosoitteen loppu com?[/quote]

Loppuosa on com. AP on etusijalla, mutta voithan kirjoittaa. Sinulle en kuitenkaan voi mitään luvata, valitettavasti. 
[/quote]
Ok, ymmärrän. Laitan viestiä tulemaan.

Vierailija
465/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauraisi. En todellakaan. Et vain ole tavannut "sitä oikeaa". Mun mies ei ollut koskaan seurustellut, suudellut taikka harrastanut seksiä. Mut mä rakastuin häneen ja nyt kaikki nuo on tehty.

Vierailija
466/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 07:40"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 07:35"]En tiedä saako virallisesti jättää mutta on niitä tuon tuosta ollut täällä esillä.[/quote]

[/quote]

Huh! Olen aloittaja ja laitoin sulle mailia. Voisitko vastata, tuliko maili perille, vaikka et nyt muuta kirjoittaisikaan.

Vierailija
467/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naura. Onhan se tietysti erikoista, mutta en nyt mitenkään asialle alkaisi nauramaan tai estäisi tuttavuutta. Pitäisin tätä jopa mielenkiintoisena ja mielelläni voisin lähteä hieman opettamaan tai opastamaan

Vierailija
468/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 07:29"]Tarjoan apuani tai ainakin aluksi tapaamista.

Olen 42-vuotias neljä vuotta sitten leskeksi jäänyt nainen. Muutamia miehiä olen tapaillut, mutta mieheni kuolemasta on sen verran vähän aikaa, että se palailee silloin tällöin mieleeni. Siksi en ole uskaltanut vielä suhteeseen ryhtyä.

Seksiä kuitenkin kaipaan. Olen pikemminkin hoikka kuin normaalivartaloinen, pienirintainen, kasvoiltani siro ja naiseksikin melko lyhyt. Minulla on pitkät hiukset ja meikkaan niukalti, monesti en ollenkaan. En ole seksiä uhkuva kaunotar, mutta sekä omasta mielestäni että monien miesten mielestä ihan perussievä.

En odota sinulta mitään, mutta jos meillä osuu yksiin, toivon saavani sinusta vähän pitempiaikaistakin seksiseuraa ja satunnaista läheisyyttä. Ilman sitoutumuksia tietysti.

Sinä voit olla oma itsesi. Saat ujostella, voimme kahvitella monta kertaa ennen sänkyyn menoa, voit millä hetkellä tahansa sanoa ei, eikä minua haittaa, jos sinulla ei seisokaan. Sinun ei tarvitse osata mitään. Kyllä se siitä äkkiä lähtee sujumaan, kun vähän kokeilee.

Säälistäkö? Ei, ihan vain auttaakseni ja omien tarpeideni vuoksi. Toimin opetus- ja kasvatusalalla ja olen jo valmiiksi ihmisläheinen ja lähimmäisilleni hyvää tahtova.

En tiedä, saako tälle foorumille laittaa sähköpostiosoitteen edes ilmeisen vihjaillussa muodossa. Voisiko joku vastata. Jos saa, niin lue ketjua eteenpäin. Laitan sen kohta, kunhan ensin saan tiedon, onko se luvallista.

Jos ei saa, niin minulla on toinen ehdotus yhteydenottoon. 
[/quote]
Mistä minä löydän tällaisen tutorin itselleni?

Vierailija
469/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin nähdään taas naisten älyttömyys; mies ei saa olla kokematon, mutta kuitenkin sitten maksullisissa käyminenkin on huono. Eli toisin sanoen koskaan ei mikään kelpaa.

Vierailija
470/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naura.

Tartu tuohon tilaisuuteen, niin saat taakan hartioilta. Hyvää kesää!

Vierailija
471/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan nää asiassa mitään nauramista. Ihmisarvo ei määräydy sen perusteella onko harrastanut seksiä/suudellut/halaillut jne. vai ei. Jos ihminen on luonteeltaan täysi mulkku, on yhdentekevää onko se harrastanut seksiä vai ei, mulkku se silti on. Yhtä lailla mukava ja hurmaava ihminen on mukava ja hurmaava ihminen, huolimatta siitä onko neitsyt vai ei. Seksille annetaan nykypäivänä ihan liikaa painoarvoa.

t. N21v

Vierailija
472/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 09:01"]Mistä minä löydän tällaisen tutorin itselleni?[/quote]

Kokeneempana miehenä kerron, että ei auta kuin sitkeästi lähestyä naisia ja ottaa vastaan kaikki se paska, mikä siitä tulee. Aktiivisesti seksiseuraa etsivä nainen on rohkea ja vahva oman arvonsa tietävä ja tunteva itsenäinen toimija, kun taas mies on pelkkä pillunperässä juokseva säälittävä luuseri, jonka aivot ovat kalun varressa.

Näin se nykyään menee. Miehellä ei ole oikeutta etsiä aktiivisesti seksiä ja läheisyyttä, naisella on. 

Vierailija
473/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään kukaan naura. Surettaa vain, että suhtaudut itse asiaan tuollaisella epävarmuudella. Jossain vaiheessa tulet tapaamaan sinulle sopivan naisen, joten unohda tuollainen pohdinta. Ja älä mene "hoitamaan asiaa päiväjärjestyksestä" jonkun baarikärpäsen tm. kanssa!!

Vierailija
474/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, miehen neitsyys on omasta mielestäni melko ihailtava asia. On iso plussa, ettei mies ole hyppinyt pitkin kaupunkia sängystä toiseen, tai iskenyt jonkin kännipanon/käynyt huorissa vain siksi että poikuudesta on pakko päästä eroon. Olen itse yli parikymppinen neitsyt, eikä se miehen neitsyys haittaisi yhtään. Voitaisiin sitten yhdessä opetella :)

Vierailija
475/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 09:39"] Jossain vaiheessa tulet tapaamaan sinulle sopivan naisen, joten unohda tuollainen pohdinta.[/quote]

Taas näitä naisten TYPERIÄ kuvitelmia. Naisille ehkä tullaan tarjoamaan seuraa, mutta keskivertomiehille ei. Jos miehet tahtovat seuraa, heidän on oltava aktiivisia ja otettava vastaan kaikki se paska, minkä naisilta saavat. Onnistumisprosentti on surkea. 

Onnistusmiprosenttia ei paranna se, että on naisten suhteen itsetunnoton ja kokematon, koska tosielämässä naiset suosivat alfauroksia, vaikka jauhaisivat netissä mitä tahansa. Pelimies saa naiset, ei ujo ja kokematon.

Vierailija
476/476 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mitähän tälle ap:lle kuuluu? Onkohan saanut lisää naista/naisia? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme