Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nauravatko naiset 28-vuotiaalle neitsytmiehelle?

Vierailija
03.07.2015 |

Kertokaa vain ihan rehellisesti mielipiteenne. Sattuuhan se, mutta paskaako siitä. Toivon kuitenkin, ettette ole tahallaan ilkeitä.

-Olen 28-vuotias.

-Olen käynyt ammattikorkeakoulun.

-Minulla on ollut kaksi vuotta koulutustani vastaava työ. Sitä ennen olin mm. varastossa ja ajelin jakeluautoa.

-Olen mukana järjestötoiminnassa, jossa olen vastuuasemassa, mutta muuten olen melko yksinäinen. Joitakin kaljakavereita on.

-Olen normaalipainoinen (178 cm/71 kg)

-Netin naamakuva-arvioinnista sain kohtalaiset pisteet. En ole kasvoistani lähelläkään komeaa, mutta en nyt mitenkään rumakaan.

-En ole seuramies, mutta pystyn keskustelemaan edes jotenkuten menemättä jumiin.

-En ole koskaan pitänyt tyttöä kädestä.

-En ole koskaan suudellut tyttöä.

-En ole koskaan harrastanut seksiä tytön kanssa.

Niin kuin arvaatte, henkiset paineet ovat hirmuiset (paljon suuremmat kuin fyysiset), koska mistään läheisestä kanssakäymisestä ei ole kokemusta. Kysymys ei ole siitä, etten koskaan olisi saanut huomiota naisilta, vaan siitä, että olin nuorena aivan hirveän ujo ja sitten kun vanhenin ilman kokemuksia, minua rupesi hävettämään kokemattomuuteni enkä uskaltanut lähestyä naisia.

Olen pohtinut tässä mm. huoriin menoa, että saisi edes jonkinlaisen seksikokemuksen. Toisena vaihtoehtona on se, että laitan johonkin nettiin ilmoituksen, mutta eivät naiset taida miesten ilmoituksiin vastailla, eivät ainakaan tässä tilanteessa olevan miehen.

Mitä mieltä olette, kannattaako ilmoitusta edes yrittää vai menenkö suoraan huoriin? Ja ilmoituksessa on siis tarkoitus kertoa nuo asiat, jotka yllä ovat. Sillä tavalla en pysty naista tapaamaan, etten etukäteen kerro kokemattomuudestani.

Kommentit (476)

Vierailija
361/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauraisi. Pitäisin ehkä söpönä/hyvänäkin asiana. Mutta huorissa käynti olisi ehdoton ei ei. Siihen se suhde ja seksi tyssäisi eikä kokemattomuuteen.

Vierailija
362/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita lyhennetty versio tuosta jonnekin seuranhakupalstalle ja kysele vähän vanhempaa naista jeesaamaan jos itselläsi joku nelikymppinen nappaa. Moni nelikymppinen haaveilee nuoren miehen kanssa panemisesta ja olet juuri sopivassa iässä, nuori muttei mikään kehdonryöstökään. En minä ainakaan sinulle nauraisi eikä maailma siihen kaatuisi vaikka yritys menisi hermoilulta mönkään. Maailmassa on nähty isompiakin tragedioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:24"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:22"]Eipä kuulosta luottavaiselta ja vahvalta, jos eroa mahdollisena pidät. [/quote]

Joka toinen eroaa. Jos avoliitot lasketaan mukaan, niin aivan huikean paljon useampi. Miksi minä en voisi kuulua tuohon joukkoon? Vaikka kävisikin niin, että itse pystyn käyttäytymään järkevästi, niin mikä takaa, että kumppanini pystyy?

[/quote]

Sitähän minä en tiedä mikä sen takaa vai takaako mikään.

Kuulostaa kyllä varsin pessimistiseltä, ikäänkuin valmiiksi odottaisit sitä eroa. Miksi kuuluisit joukkoon?

Vierailija
364/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauraisi! Miksi pitäisi nauraa? Ei kokemattomuus seksissä tai muissa seurustelujutuissa tee kenestäkään naurettavaa.

N18

Vierailija
365/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa yhtä paljon jonkun neitsyys kuin se, että joku on homoseksuaali ja mitähän se tekee makuuhuoneessaan. Eli EI OLLENKAAN. Ylpeänä vaan etiäpäin. Pus. ⌒.⌒

Vierailija
366/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:28"]

Kuules.. Jos kerrot tuon listan niin heität heti kaikki heikkoutesi tiskiin. Ja se epävarmuus on siinä se mikä mua tökkisi ja tekisi sut epäkiinnostavaksi. Mullakin, kuten meillä kaikilla, on erilaisia heikkouksia, ongelmia, vajeita ja piirteitä mutta niiden kanssa nyt ollaan. Jos tolla pohjalla pitäis lähteä treffeille niin se on kuin lähtis antamaan terapiaa tai katsomaan jotain ihmettä. Joko menet treffeille ilman mitään alkuinfoa sun kokemattomuudesta... Jossain välissä tapailua toki voit ne kertoakin, sitten kun se on luontevaa. Ei siis salata tarvii muttei ekana tiskiinkään lyödä. Ujoja ja arempia kun piisaa. Tai jos koet että maksullisessa käyminen toisi sulle tarvittavan kokemuksin naissaralta niin anna palaa. Uskoisin kuitenkin ettet siitä saa itsevarmuutta treffailuun naisten kanssa.

[/quote]

Eikös se olisi merkki itsevarmuudesta, jos ap uskaltaa kertoa treffikumppanille, ettei ole pitänyt koskaan naista kädestä? Eikö ole hyvä että mies on avoin jo heti alussa eikä esitä mitään? Sitähän naiset aina hokevat.

Vierailija
367/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ihan puoleensavetäväkin asia että mies ei olisi koskaan ollut kenenkään muun kanssa :) ajattelisin että olisit odottanut vain juuri sopivaa ja tarpeeksi kiinnostavaa naista.Jos muuten olisit mielenkiintoinen tyyppi ja kiinnostuisin sinusta,ei neitsyys olisi mikään este.

Vierailija
368/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:14"]

Kertokaa vain ihan rehellisesti mielipiteenne. Sattuuhan se, mutta paskaako siitä. Toivon kuitenkin, ettette ole tahallaan ilkeitä.

-Olen 28-vuotias.

-Olen käynyt ammattikorkeakoulun.

-Minulla on ollut kaksi vuotta koulutustani vastaava työ. Sitä ennen olin mm. varastossa ja ajelin jakeluautoa.

-Olen mukana järjestötoiminnassa, jossa olen vastuuasemassa, mutta muuten olen melko yksinäinen. Joitakin kaljakavereita on.

-Olen normaalipainoinen (178 cm/71 kg)

-Netin naamakuva-arvioinnista sain kohtalaiset pisteet. En ole kasvoistani lähelläkään komeaa, mutta en nyt mitenkään rumakaan.

-En ole seuramies, mutta pystyn keskustelemaan edes jotenkuten menemättä jumiin.

-En ole koskaan pitänyt tyttöä kädestä.

-En ole koskaan suudellut tyttöä.

-En ole koskaan harrastanut seksiä tytön kanssa.

Niin kuin arvaatte, henkiset paineet ovat hirmuiset (paljon suuremmat kuin fyysiset), koska mistään läheisestä kanssakäymisestä ei ole kokemusta. Kysymys ei ole siitä, etten koskaan olisi saanut huomiota naisilta, vaan siitä, että olin nuorena aivan hirveän ujo ja sitten kun vanhenin ilman kokemuksia, minua rupesi hävettämään kokemattomuuteni enkä uskaltanut lähestyä naisia.

Olen pohtinut tässä mm. huoriin menoa, että saisi edes jonkinlaisen seksikokemuksen. Toisena vaihtoehtona on se, että laitan johonkin nettiin ilmoituksen, mutta eivät naiset taida miesten ilmoituksiin vastailla, eivät ainakaan tässä tilanteessa olevan miehen.

Mitä mieltä olette, kannattaako ilmoitusta edes yrittää vai menenkö suoraan huoriin? Ja ilmoituksessa on siis tarkoitus kertoa nuo asiat, jotka yllä ovat. Sillä tavalla en pysty naista tapaamaan, etten etukäteen kerro kokemattomuudestani.

[/quote]

No en tiiä nauraako? Ei naura jos on täysjärkinen nainen!  Ja nuori mieshän vielä oot, minä olen jo 33v ja niin ikään myös neitsyt. Tosin... minä olen pitänyt tyttöä kädestä ja suudellut, mutta muuta ei. Mutta en itse suosittelisi mihinkään huoriin menemistä, mieluummin sitten sitä naista ihan suhteen kautta, ja eipähän meidän muu auta kuin sanoa asiansa suoraan, ei tietysti tarvitse päin naamaa pistältää. Jos nainen nauraa, ei se ole meitä varten. Sitten kokeillaan toista. 

Vierailija
369/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vein oman mieheni poikuuden kun hän oli juurikin 28-vuotias. Eli ainakaan minä en nauraisi, enkä nauranut...enkä näe syytä miksi asia ketään muutakaan naurattaisi.

Vierailija
370/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:26"]Kuulostaa kyllä varsin pessimistiseltä, ikäänkuin valmiiksi odottaisit sitä eroa. Miksi kuuluisit joukkoon?[/quote]

No vaikka samasta syystä kuin miksi kärsin mielenterveysongelmista. Elämä ei ole valintamyymälä, josta voi valita haluamansa, vaan se tarjoaa mitä tarjoaa. Joillekin se tarjoaa pitkän liiton, toisille ei.

Vierailija
371/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:22"]

Miksi ihmeessä sinulle naurettaisiin?

Minä en naisena koskisi mieheen, joka on käynyt prostituoidun luona. Kyseessä on valtava tautiriski.

Juttele jonkun mukavan naisen kanssa töissä tai harrastuksesi parissa. 

[/quote]

Samaa mieltä, älä mene huoriin. Joku idiootti saattaa nauraa sinulle mutta asetu sellaisen yläpuolelle.

Vierailija
372/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva korkata.

Vierailija
373/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä jotain kuumaa puumaa opettamaan.

Vierailija
374/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain maissa (ainakin käsittääkseni Italiassa) kuulemma äiti saattaa lähettää teinipoikansa huoriin, jotta tämä oppisi miehen tavoille. En tiedä, onko siinä perää.

Minäkin laittaisin katseeni puumiin. Siitä vain sopivaa naista vilkuilemaan netistä ja viestiä perään.

Vierailija
375/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naisissa aina aatellaan, että se on kympin nainen, jos neitsyt, mutta mies on kympin mies jos sata kaatoa. Tmä on vinoutuma. Näin tuskin oikeasti ajatellaankaan, mutta se on känsimaisessa yhteiskunnassa eräänlainenn harha, jossa miehet elää. Neitsyys on tosiaankin tasa-arvoista tai poikuus, miksi sen haluaa sanoa miehellä. Ei sen menettäminen katso oikeasti ikää, eikä sitä kannata oikeastaan tuhlatakaan ns huoriin.

Vierailija
376/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietipä itse. Jos tapaisit jonkin mukavan naisen ja te ihastuisitte toisiinne, niin olisiko se sinulle jokin syy jättää se nainen, jos paljastuisi että hän on seksuaalisesti kokematon? Tuskinpa...

Vierailija
377/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:31"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:26"]Kuulostaa kyllä varsin pessimistiseltä, ikäänkuin valmiiksi odottaisit sitä eroa. Miksi kuuluisit joukkoon?[/quote]

No vaikka samasta syystä kuin miksi kärsin mielenterveysongelmista. Elämä ei ole valintamyymälä, josta voi valita haluamansa, vaan se tarjoaa mitä tarjoaa. Joillekin se tarjoaa pitkän liiton, toisille ei.

[/quote]

Niin, teidän liittonne sisäisistä jutuista, terveydentilastasi ja muustahan en tiedä, eikä se minulle tai muille sivupuolisille edes kuulu. Tietysti on niin, että jokaisella lienee omanlaisensa liitto, eikä tulevaisuutta voi ennustaa. Mutta alkuperäisenä pointtinanihan tarkoitin just sitä, että itse uskon pitkällisen ja luottamuksellisen suhteen tuottamaan onneen, ja siihen, että itse voi vaikuttaa ja panostaa suhteen laatuun ja toimivuuteen.

Vierailija
378/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku, voisin hyvinkin vastata tuollaiseen ilmoitukseen. Olen 27. 

Vastaus otsikon kysymykseen: joku ei niin mukava ihminen ehkä nauraisi, itse en. Olen kohtelias, hienotunteinen ja hyvätapainen. Minulla on myös muutama ikäiseni neitsytmies ystävänä, minkä vuoksi asia ei ole itselleni mitenkään ihmeellinen. Hekin ovat ihan tavallisia, tavallisen näköisiä miehiä, jotka ovat vähän ujoja, eivätkä uskalla humalassakaan oikein lähestyä naisia. Ja ehkä kun se poikuuden "menetys" on venynyt näin pitkälle, paineet ovat kasvaneet turhan suuriksi. 

Sinun kohdallasi ajattelisin kuitenkin niin, että kun poikuutesi ei selvästi ole mikään asia, jota varjelet (kun kerran sitä huoriinmenoakin ajattelit), niin voisit ihan hyvin vaikka lähteä jonkun mukaan baarista. Siinä säheltäessäsi olet kuin kuka tahansa muu hieman humalainen mies, eikä vastapuoli varmaankaan ajattele sinun olevan neitsyt. Tai sitten tosiaan nappaat mukaasi jonkun päällekäyvän vanhemman naisen, joka luultavasti vaan innostuu siitä että olet neitsyt.

Vierailija
379/476 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:34"]Mutta alkuperäisenä pointtinanihan tarkoitin just sitä, että itse uskon pitkällisen ja luottamuksellisen suhteen tuottamaan onneen, ja siihen, että itse voi vaikuttaa ja panostaa suhteen laatuun ja toimivuuteen.[/quote]

Vain jos motivaatio siihen säilyy. Ei minua tämä liitto ole kiinnostanut moneen vuoteen sairauteni vuoksi. Jos saan pääni kuntoon, niin ehkä sitten, mutta nyt en vain jaksa. Odotan ainoastaan, että mieheni palvelee minua, koska itse en jaksa tehdä mitään (paitsi syödä lääkkeitä ja istua masentuneena koneella).

Vierailija
380/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt päädyt vielä huoriin menemään niin sitä älä ikinä kerro naisille. Se on sata kertaa pahempi turn off kuin neitsyys. Meinaan että jos joskus tapaat naisen ja alat seukata ja se kysyy jossain vaiheessa ehkä seksihistoriasta. Sepität kännisen yhdenillanjutun ja vaikenet iäksi.