Nauravatko naiset 28-vuotiaalle neitsytmiehelle?
Kertokaa vain ihan rehellisesti mielipiteenne. Sattuuhan se, mutta paskaako siitä. Toivon kuitenkin, ettette ole tahallaan ilkeitä.
-Olen 28-vuotias.
-Olen käynyt ammattikorkeakoulun.
-Minulla on ollut kaksi vuotta koulutustani vastaava työ. Sitä ennen olin mm. varastossa ja ajelin jakeluautoa.
-Olen mukana järjestötoiminnassa, jossa olen vastuuasemassa, mutta muuten olen melko yksinäinen. Joitakin kaljakavereita on.
-Olen normaalipainoinen (178 cm/71 kg)
-Netin naamakuva-arvioinnista sain kohtalaiset pisteet. En ole kasvoistani lähelläkään komeaa, mutta en nyt mitenkään rumakaan.
-En ole seuramies, mutta pystyn keskustelemaan edes jotenkuten menemättä jumiin.
-En ole koskaan pitänyt tyttöä kädestä.
-En ole koskaan suudellut tyttöä.
-En ole koskaan harrastanut seksiä tytön kanssa.
Niin kuin arvaatte, henkiset paineet ovat hirmuiset (paljon suuremmat kuin fyysiset), koska mistään läheisestä kanssakäymisestä ei ole kokemusta. Kysymys ei ole siitä, etten koskaan olisi saanut huomiota naisilta, vaan siitä, että olin nuorena aivan hirveän ujo ja sitten kun vanhenin ilman kokemuksia, minua rupesi hävettämään kokemattomuuteni enkä uskaltanut lähestyä naisia.
Olen pohtinut tässä mm. huoriin menoa, että saisi edes jonkinlaisen seksikokemuksen. Toisena vaihtoehtona on se, että laitan johonkin nettiin ilmoituksen, mutta eivät naiset taida miesten ilmoituksiin vastailla, eivät ainakaan tässä tilanteessa olevan miehen.
Mitä mieltä olette, kannattaako ilmoitusta edes yrittää vai menenkö suoraan huoriin? Ja ilmoituksessa on siis tarkoitus kertoa nuo asiat, jotka yllä ovat. Sillä tavalla en pysty naista tapaamaan, etten etukäteen kerro kokemattomuudestani.
Kommentit (476)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:10"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:07"]Minulle ei tosin olisi kelvannut noin vanha nainen.[/quote]
Jos on vara valita, niin sitten valitsee. Minulla ei ollut ja olen erittäin onnellinen, että apuaan tarjosi niin viehättävä ja fiksu nainen kuin tarjosi, olkoonkin 42-vuotias.
[/quote]
Sen kuin valitsee ;) maailma on naisia pullollaan.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:10"]Kuten sanoin yllä. Niitä pettämisiä ei tule, jos suhde toimii ja on vakaalla pohjalla.[/quote]
Mutta kun harvat suhteet pitemmän päälle ovat. Etenkin nuoret kuvittelevat, että suhde jatkuu ikuisesti samanlaisena, mutta tilanne 20 avioliittovuoden jälkeen voi näyttää aika erilaiselta kuin nuorena ja rakastuneena.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:57"]Pirkanmaalta. Kieltämättä hekottelin hetken mielikuvalle karvaisesta vanhasta miehestä odottelemassa kahvilan edustalla, mutta voin vakuuttaa olevani nainen ja ihan perustyyppi vieläpä :D
[/quote]
On se vähän kaukana, pitäs saada yösija jos noin kauas lähtisin. Muuten kyllä kiinnostas.
M25
[/quote]
Laitatko N26 viestiä, niin katsotaan tuleeko mitään?
nuorimies@email.com
M25
[/quote]
N26 Pirkanmaalta vastaa jos luet tämän. Tarkemmin miettien ei välimatka ole mikään ongelma. Laita minulle viestiä niin ruvetaan suunnittelemaan onnistuuko tapaaminen nuorimies@email.com
M25
Hoida asia nyt pois alta hyvä ihminen. Pokaa vaikka joku baarista ja anna palaa.
Suomessa saattavat nauraa, mutta ulkomailla on ystävällisiä, empaattisia ja suvaitsevaisia naisia, jotka ymmärtävät erilaisia ihmisiä ja kunnioittavat heitä. Sieltä kannattaa suomalaisen miehen itselleen kunnollinen nainen etsiä.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:10"]Kuten sanoin yllä. Niitä pettämisiä ei tule, jos suhde toimii ja on vakaalla pohjalla.[/quote]
Mutta kun harvat suhteet pitemmän päälle ovat. Etenkin nuoret kuvittelevat, että suhde jatkuu ikuisesti samanlaisena, mutta tilanne 20 avioliittovuoden jälkeen voi näyttää aika erilaiselta kuin nuorena ja rakastuneena.
[/quote]
Jos lähtökohtaisesti jo pessimistisesti ajattelee, niin tietysti se vaikuttaa tuolta.
Niitä on suhteita, jotka ovat kestäneet hautaan saakka. Minä olen näissä asioissa optimisti. Sen suhteen saa kyllä pysymään virkeänä ja elävänä, kun siihen panostaa ja on vakavasti mukana. Soitellen ei sotaan kannata lähteä. Se on sitten kaikki tai ei mitään.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:16"]Pokaa vaikka joku baarista ja anna palaa.
[/quote]
En käy baareissa enkä tunne baarikulttuuria lainkaan. Ei taitaisi onnistua, kun ei ole taitoa.
Voi olla jos kerrot sen noin heti alkuun. Jos taas et kerro, vaan sähellät sängyssä kuten muutkin, niin eivät naura. Toisaalta mikset etsisi toista kokematonta nuorta ekaan kertaasi...
Neitsyys ei ole naurun asia. älä huoli liikaa.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:16"]Jos lähtökohtaisesti jo pessimistisesti ajattelee, niin tietysti se vaikuttaa tuolta.[/quote]
Ehkä olen pessimisti, mutta olen esimerkiksi tehnyt miehen kanssa avioehdon, koska minulla on suuri peritty omaisuus ja mies on tavallinen sukankuluttaja.
Sen verran mahdollisena eroa pidän, että avioehdon tahdoin.
Miksi ihmeessä sinulle naurettaisiin?
Minä en naisena koskisi mieheen, joka on käynyt prostituoidun luona. Kyseessä on valtava tautiriski.
Juttele jonkun mukavan naisen kanssa töissä tai harrastuksesi parissa.
Eipä ainakaan itselleni naurettu, hyvin se siitä alkoi ja jatkuu ;)
No henk. koht. ei naurata, eikä suretakaan. Jonkun neitsyys ei oikeastaan liikuta mieltäni suuntaan, eikä toiseen, koska mielestäni ihmisarvoa ei mitata siinä, onko saanut seksiä tai muutakaan läheisyyttä. Nykypäivänä on myös onneksi täysin ok olla sinkku.
Jos tarve on kuitenkin kova, niin ensin kannattaa kokeilla sitä treffi-ilmoitusta.
N20
Kuules.. Jos kerrot tuon listan niin heität heti kaikki heikkoutesi tiskiin. Ja se epävarmuus on siinä se mikä mua tökkisi ja tekisi sut epäkiinnostavaksi. Mullakin, kuten meillä kaikilla, on erilaisia heikkouksia, ongelmia, vajeita ja piirteitä mutta niiden kanssa nyt ollaan. Jos tolla pohjalla pitäis lähteä treffeille niin se on kuin lähtis antamaan terapiaa tai katsomaan jotain ihmettä. Joko menet treffeille ilman mitään alkuinfoa sun kokemattomuudesta... Jossain välissä tapailua toki voit ne kertoakin, sitten kun se on luontevaa. Ei siis salata tarvii muttei ekana tiskiinkään lyödä. Ujoja ja arempia kun piisaa. Tai jos koet että maksullisessa käyminen toisi sulle tarvittavan kokemuksin naissaralta niin anna palaa. Uskoisin kuitenkin ettet siitä saa itsevarmuutta treffailuun naisten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:16"]Jos lähtökohtaisesti jo pessimistisesti ajattelee, niin tietysti se vaikuttaa tuolta.[/quote]
Ehkä olen pessimisti, mutta olen esimerkiksi tehnyt miehen kanssa avioehdon, koska minulla on suuri peritty omaisuus ja mies on tavallinen sukankuluttaja.
Sen verran mahdollisena eroa pidän, että avioehdon tahdoin.
[/quote]
Eipä kuulosta luottavaiselta ja vahvalta, jos eroa mahdollisena pidät.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:28"]Kuules.. Jos kerrot tuon listan niin heität heti kaikki heikkoutesi tiskiin.[/quote]
Oletteko te naiset typeriä? Jos mies laittaa nettiin jonkin perusilmoituksen, siihen ei tule ainuttakaan vastausta, ei ainuttakaan.
Tuolla alkuperäisellä on mahdollisuus sentään saada säälipillua tai houkuttaa joku kypsempi tarpeessa oleva nainen tarjoamaan tavaraa. Suosittelen huoriin menoa tai alkuperäisen ilmoituksen kokeilemista. Myös kypsempien naisten omiin ilmoituksiin kannattaa vastata ja kertoa tilanteensa. Siinä porukassa on aina joku, joka nauttii nuoremman miehen opettamisesta.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:22"]Eipä kuulosta luottavaiselta ja vahvalta, jos eroa mahdollisena pidät. [/quote]
Joka toinen eroaa. Jos avoliitot lasketaan mukaan, niin aivan huikean paljon useampi. Miksi minä en voisi kuulua tuohon joukkoon? Vaikka kävisikin niin, että itse pystyn käyttäytymään järkevästi, niin mikä takaa, että kumppanini pystyy?
Eipä paljon kiinnosta muiden kokemattomuus tai kokeneisuus. TAI ehkä sen verran, että paljon paneskelleet miehet herättävät vastenmielisyyttä. t.n25
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:09"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:05"]Kyllä ne pienenee. Aidossa ja luottamuksellisessa suhteessa eläminen on täysin eri asia[/quote]
Minä olen saanut ainoan seksitautini pitkässä parisuhteessa. Ja se, mitä kumppaniltaan saa, ei välttämättä heti näy.
Vaikka kumpikin kävisi testeissä ennen seksin aloittamista, niin sekään ei takaa mitään. Ja sitten on vielä pettämiset.
[/quote]
Kuten sanoin yllä. Niitä pettämisiä ei tule, jos suhde toimii ja on vakaalla pohjalla. Tottakai jos suhtautuu hälläväliä tyyliin noihin suhteisiin, hyppäähän se vaikka millainen kuppa. Jos ei kykene sitoutumaan, ei kannata ryhtyä suhteeseen, kannattaa silloin pitäytyä suosiolla niissä irtosuhteissa jos sille tuntuu.