Nauravatko naiset 28-vuotiaalle neitsytmiehelle?
Kertokaa vain ihan rehellisesti mielipiteenne. Sattuuhan se, mutta paskaako siitä. Toivon kuitenkin, ettette ole tahallaan ilkeitä.
-Olen 28-vuotias.
-Olen käynyt ammattikorkeakoulun.
-Minulla on ollut kaksi vuotta koulutustani vastaava työ. Sitä ennen olin mm. varastossa ja ajelin jakeluautoa.
-Olen mukana järjestötoiminnassa, jossa olen vastuuasemassa, mutta muuten olen melko yksinäinen. Joitakin kaljakavereita on.
-Olen normaalipainoinen (178 cm/71 kg)
-Netin naamakuva-arvioinnista sain kohtalaiset pisteet. En ole kasvoistani lähelläkään komeaa, mutta en nyt mitenkään rumakaan.
-En ole seuramies, mutta pystyn keskustelemaan edes jotenkuten menemättä jumiin.
-En ole koskaan pitänyt tyttöä kädestä.
-En ole koskaan suudellut tyttöä.
-En ole koskaan harrastanut seksiä tytön kanssa.
Niin kuin arvaatte, henkiset paineet ovat hirmuiset (paljon suuremmat kuin fyysiset), koska mistään läheisestä kanssakäymisestä ei ole kokemusta. Kysymys ei ole siitä, etten koskaan olisi saanut huomiota naisilta, vaan siitä, että olin nuorena aivan hirveän ujo ja sitten kun vanhenin ilman kokemuksia, minua rupesi hävettämään kokemattomuuteni enkä uskaltanut lähestyä naisia.
Olen pohtinut tässä mm. huoriin menoa, että saisi edes jonkinlaisen seksikokemuksen. Toisena vaihtoehtona on se, että laitan johonkin nettiin ilmoituksen, mutta eivät naiset taida miesten ilmoituksiin vastailla, eivät ainakaan tässä tilanteessa olevan miehen.
Mitä mieltä olette, kannattaako ilmoitusta edes yrittää vai menenkö suoraan huoriin? Ja ilmoituksessa on siis tarkoitus kertoa nuo asiat, jotka yllä ovat. Sillä tavalla en pysty naista tapaamaan, etten etukäteen kerro kokemattomuudestani.
Kommentit (476)
Hei!
Ei sinulle kukaan naura, miksi nauraisi?
Itse naisena viehättää kuulla, että on olemassa miehiä jotka eivät heti hyppää sängystä sänkyyn. On olevinaan hienoa kun poikuus on mennyt.
Minun isäni oli 28-vuotias kun tapasi äitini ja ei ole koskaan ollut naisen kanssa minkäänlaisissa kosketuksissa.
Niin se elämä vain kulkee, jossain vaiheessa on sinun aikasi! :)
Hienoa, että olet säästänyt itseäsi "sille tärkeälle" naiselle. Itse en ainakaan nauraisi neitsyydelle, vaan pitäisin sinua fiksuna miehenä, jolla on moraalia. Se moraali karisisi, jos menisit huoriin. Sellaista miestä en arvosta, koska hän ei arvosta itseään myyvää naista. Huorissa käynyttä miestä en itselleni kelpuuttaisi. Sen sijaan on hienoa, että et ole ryvettänyt itseäsi seksisuhteilla ja voisin hyvin olla neitsyt-miehen kanssa. Ymmärrän kyllä paineesi, mutta ole ylpeä itsestäsi ja neitsyydestäsi! Ehdit vielä :)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:02"]Puumaa mä metsästän... eli miten parikymppinen kokematon mies löytäisi puuman opettajakseen? Baarit ei ole kokemattomien seuranhaku paikkoja, mutta missä netissä puumat oleskelevat?
[/quote]
Puumat on samanlaisia satuolentoja kuin joulupukki ja hammaskeiju.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:42"]Hienoa, että olet säästänyt itseäsi "sille tärkeälle" naiselle. Itse en ainakaan nauraisi neitsyydelle, vaan pitäisin sinua fiksuna miehenä, jolla on moraalia. Se moraali karisisi, jos menisit huoriin. Sellaista miestä en arvosta, koska hän ei arvosta itseään myyvää naista. Huorissa käynyttä miestä en itselleni kelpuuttaisi. Sen sijaan on hienoa, että et ole ryvettänyt itseäsi seksisuhteilla ja voisin hyvin olla neitsyt-miehen kanssa. Ymmärrän kyllä paineesi, mutta ole ylpeä itsestäsi ja neitsyydestäsi! Ehdit vielä :)
[/quote]
Miten niin vielä ehtii? Vaarallinen asenne jos aina ajattelee, että ehtii.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:34"]
Miksi se pitäis menettää jollekin vaan? Itse etsin naista suhteeseen, ja ajattelen seksin tulevan olemaan siinä vain yksi alue. Eniten haluan läheisyyttä, yhteistä tekemistä, liikuskelua ja kivaa aikaa. En halua menettää neitsyyttäni yhden yön seikkailuun. m34.
[/quote]
Tämä kai se olisi se ihanne. Ja oikeastaan se ainoa mitä tässä edes enää uskaltaa varovaisesti toivoa.
Tässä iässä (30) olen jo muuten luovuttanut, enkä kykene ottamaan ainuttakaan itsetuntoa maan sisään lyövää iskua vastaan. Olen siis siirtänyt katseeni siihen, että jos edes kerran kokisi kun on joku joka välittää, joku jonka kanssa on helppo olla ja ehkä joku jota vastavuoroisesti rakastaa. Elämä ilman minkäänlaista merkkiä onnistumisesta ihmisenä on tietyn ajan jälkeen herkemmälle sielulle liian rankkaa.
Viimeisen lauseen muotoilisin omalla kohdallani muotoon: En uskalla menettää neitsyyttäni yhden yön seikkailuun.
Miksi ihmeessä nauraisivat? Ja miksi ihmeessä sitä sukupuolielämäänsä tarvitsisi niin kovasti julistaa? Se on ihan henkilökohtainen juttu. Itseasiassa se ei kuulu kenellekään, jos ei halua kertoa.
ei kande ottaa paineita. Iisisti vaan. Olet tehnyt paljon muuta. On monta nelikymppistäkin neitsyttä. Ja vanhempaakin.
En mä ainakaan naura, mutta säälin. Mulla on tosi huono tapa sääliä ihmisiä...:/
Toisaalta oon ite löytäny seksuaalisuuteni ihan uudella tavalla lähivuosina kokeneen ja avoimen miehen kanssa seurusteltuani. Ehkä voisikin olla hienoa päästä sänkyyn jonkun aivan kokemattoman kanssa, voisi olla huumaava hallinnan tunne siinä. Kun en koskaan nuorempanakaan kokemattoman pojan kanssa päässyt olemaan.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:08"]En mä ainakaan naura, mutta säälin. Mulla on tosi huono tapa sääliä ihmisiä...:/
Toisaalta oon ite löytäny seksuaalisuuteni ihan uudella tavalla lähivuosina kokeneen ja avoimen miehen kanssa seurusteltuani. Ehkä voisikin olla hienoa päästä sänkyyn jonkun aivan kokemattoman kanssa, voisi olla huumaava hallinnan tunne siinä. Kun en koskaan nuorempanakaan kokemattoman pojan kanssa päässyt olemaan.
[/quote]
Täällä ois yksi vapaaehtoinen nuorimies
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:27"]
Miksi ihmeessä nauraisivat? Ja miksi ihmeessä sitä sukupuolielämäänsä tarvitsisi niin kovasti julistaa? Se on ihan henkilökohtainen juttu. Itseasiassa se ei kuulu kenellekään, jos ei halua kertoa.
ei kande ottaa paineita. Iisisti vaan. Olet tehnyt paljon muuta. On monta nelikymppistäkin neitsyttä. Ja vanhempaakin.
[/quote]
Käy baarissa. Onnistu houkuttelemaan mukaasi nainen. Etene makuuhuoneeseen. Riisu vaatteita. Suutele ja hivele naisvartaloa kömpelösti. Etene pelonsekaisin tuntein kohti tuntematonta. Ota vastaan naisen ihmettelyä otteiden epävarmuudesta. Yritä säheltää hieman lisää. Totea tilanne.
Ei varmasti naurua tai epäuskoista ihmettelyä. Tilalla sympatiaa ja ymmärrystä.
Kummalle vaihtoehdolle laitetaan omaisuus?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:27"]
[/quote]
Käy baarissa. Onnistu houkuttelemaan mukaasi nainen. Etene makuuhuoneeseen. Riisu vaatteita. Suutele ja hivele naisvartaloa kömpelösti. Etene pelonsekaisin tuntein kohti tuntematonta. Ota vastaan naisen ihmettelyä otteiden epävarmuudesta. Yritä säheltää hieman lisää. Totea tilanne.
Ei varmasti naurua tai epäuskoista ihmettelyä. Tilalla sympatiaa ja ymmärrystä.
Kummalle vaihtoehdolle laitetaan omaisuus?
[/quote]
Riippuu onko tämä tilanne tosielämässä vai jonkin kokemattoman miehen unessa?
En kannata tuota baarivaihtoehtoa. Kävisi kuitenkin niin, että sulla ei jännityksen vuoksi seisoisi, ja sitten et ikinä pääsisi siitä yli.
Kirjoita nettiin seuranhakuilmoitus, mutta älä laita yhtäkään negatiivista asiaa siihen. Neitsyys tulee mainita, se ei ole negatiivinen asia sinällään, mutta sinun kanssasihan pitää edetä aika hitaasti. Ei siis ensitreffeillä sänkyyn eikä toisillakaan, ellei nyt tilanne tosiaan sellaiseksi karkaa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 01:06"]En kannata tuota baarivaihtoehtoa. Kävisi kuitenkin niin, että sulla ei jännityksen vuoksi seisoisi, ja sitten et ikinä pääsisi siitä yli.
Kirjoita nettiin seuranhakuilmoitus, mutta älä laita yhtäkään negatiivista asiaa siihen. Neitsyys tulee mainita, se ei ole negatiivinen asia sinällään, mutta sinun kanssasihan pitää edetä aika hitaasti. Ei siis ensitreffeillä sänkyyn eikä toisillakaan, ellei nyt tilanne tosiaan sellaiseksi karkaa.
[/quote]
Mistä ajattelit että kokematon mies saa netistä seuraa? Taidat olla nainen, kun elät jossain harhassa. Minulla on ollut yli vuoden ilmoitus ja ei ole tullut edes yhtä vastausta.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 01:05"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:27"] Miksi ihmeessä nauraisivat? Ja miksi ihmeessä sitä sukupuolielämäänsä tarvitsisi niin kovasti julistaa? Se on ihan henkilökohtainen juttu. Itseasiassa se ei kuulu kenellekään, jos ei halua kertoa. ei kande ottaa paineita. Iisisti vaan. Olet tehnyt paljon muuta. On monta nelikymppistäkin neitsyttä. Ja vanhempaakin. [/quote] Käy baarissa. Onnistu houkuttelemaan mukaasi nainen. Etene makuuhuoneeseen. Riisu vaatteita. Suutele ja hivele naisvartaloa kömpelösti. Etene pelonsekaisin tuntein kohti tuntematonta. Ota vastaan naisen ihmettelyä otteiden epävarmuudesta. Yritä säheltää hieman lisää. Totea tilanne. Ei varmasti naurua tai epäuskoista ihmettelyä. Tilalla sympatiaa ja ymmärrystä. Kummalle vaihtoehdolle laitetaan omaisuus? [/quote] Riippuu onko tämä tilanne tosielämässä vai jonkin kokemattoman miehen unessa?
[/quote]
Mitäköhän tässäkin yritetään viestittää? Ko. skenaariota ei voi tosielämässä tapahtua?
Kaikki aikuisneitsytmiehet eivät yleisten kuvitelmien vastaisesti ole jotain sosiaalisesti toivottomia tapauksia, joiden ulkoinen olemus on luotaantyöntävä ja yleisestä seksikkyysihanteesta poikkeava. Heitä elää joukossanne paljonkin täysin teidän tietämättänne. Pitäisin siis täysin mahdollisena, että tilanteen todellinen tola paljastuu vasta kun tositoimet alkavat ja käärmettä pitäisi houkutella kosteaan koloon.
Missä päin oot? Mennäänkö vai pannaanko :--) kuulostat symppikseltä. T. n21, neitsyt
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 01:06"]
En kannata tuota baarivaihtoehtoa. Kävisi kuitenkin niin, että sulla ei jännityksen vuoksi seisoisi, ja sitten et ikinä pääsisi siitä yli.
[/quote]
Siinä ilmoituksessa? Olet tosissasi?
Monenlaista on tähän ikään mennessä tullut nähtyä, mutta nyt tuli todellisuudesta vieraantuneisuuden ylilyöntien ylilyönti.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 01:05"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:27"] Miksi ihmeessä nauraisivat? Ja miksi ihmeessä sitä sukupuolielämäänsä tarvitsisi niin kovasti julistaa? Se on ihan henkilökohtainen juttu. Itseasiassa se ei kuulu kenellekään, jos ei halua kertoa. ei kande ottaa paineita. Iisisti vaan. Olet tehnyt paljon muuta. On monta nelikymppistäkin neitsyttä. Ja vanhempaakin. [/quote] Käy baarissa. Onnistu houkuttelemaan mukaasi nainen. Etene makuuhuoneeseen. Riisu vaatteita. Suutele ja hivele naisvartaloa kömpelösti. Etene pelonsekaisin tuntein kohti tuntematonta. Ota vastaan naisen ihmettelyä otteiden epävarmuudesta. Yritä säheltää hieman lisää. Totea tilanne. Ei varmasti naurua tai epäuskoista ihmettelyä. Tilalla sympatiaa ja ymmärrystä. Kummalle vaihtoehdolle laitetaan omaisuus? [/quote] Riippuu onko tämä tilanne tosielämässä vai jonkin kokemattoman miehen unessa?
[/quote]
Mitäköhän tässäkin yritetään viestittää? Ko. skenaariota ei voi tosielämässä tapahtua?
Kaikki aikuisneitsytmiehet eivät yleisten kuvitelmien vastaisesti ole jotain sosiaalisesti toivottomia tapauksia, joiden ulkoinen olemus on luotaantyöntävä ja yleisestä seksikkyysihanteesta poikkeava. Heitä elää joukossanne paljonkin täysin teidän tietämättänne. Pitäisin siis täysin mahdollisena, että tilanteen todellinen tola paljastuu vasta kun tositoimet alkavat ja käärmettä pitäisi houkutella kosteaan koloon.
[/quote]
Noin voi tapahtua tietenkin, mutta edellinen viestini viittaa naisen reaktioon asian hänelle paljastuessa.
Nettiin ilmo. Älä sano olevasi neitsyt, vaan ujo. Ujous on positiivisempaa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 01:14"]Missä päin oot? Mennäänkö vai pannaanko :--) kuulostat symppikseltä. T. n21, neitsyt
[/quote]
Kuka? Ap sai jo seuraa, mutta kiinnostaako muu kokematon nuorimies?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 01:16"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 01:05"] [quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:27"] Miksi ihmeessä nauraisivat? Ja miksi ihmeessä sitä sukupuolielämäänsä tarvitsisi niin kovasti julistaa? Se on ihan henkilökohtainen juttu. Itseasiassa se ei kuulu kenellekään, jos ei halua kertoa. ei kande ottaa paineita. Iisisti vaan. Olet tehnyt paljon muuta. On monta nelikymppistäkin neitsyttä. Ja vanhempaakin. [/quote] Käy baarissa. Onnistu houkuttelemaan mukaasi nainen. Etene makuuhuoneeseen. Riisu vaatteita. Suutele ja hivele naisvartaloa kömpelösti. Etene pelonsekaisin tuntein kohti tuntematonta. Ota vastaan naisen ihmettelyä otteiden epävarmuudesta. Yritä säheltää hieman lisää. Totea tilanne. Ei varmasti naurua tai epäuskoista ihmettelyä. Tilalla sympatiaa ja ymmärrystä. Kummalle vaihtoehdolle laitetaan omaisuus? [/quote] Riippuu onko tämä tilanne tosielämässä vai jonkin kokemattoman miehen unessa? [/quote] Mitäköhän tässäkin yritetään viestittää? Ko. skenaariota ei voi tosielämässä tapahtua? Kaikki aikuisneitsytmiehet eivät yleisten kuvitelmien vastaisesti ole jotain sosiaalisesti toivottomia tapauksia, joiden ulkoinen olemus on luotaantyöntävä ja yleisestä seksikkyysihanteesta poikkeava. Heitä elää joukossanne paljonkin täysin teidän tietämättänne. Pitäisin siis täysin mahdollisena, että tilanteen todellinen tola paljastuu vasta kun tositoimet alkavat ja käärmettä pitäisi houkutella kosteaan koloon. [/quote] Noin voi tapahtua tietenkin, mutta edellinen viestini viittaa naisen reaktioon asian hänelle paljastuessa.
[/quote]
Eikös unessa pitäisi kuitenkin olla mahdollisuus saavuttaa saavuttamattomia kokemuksia ja tosielämässä toisinpäin? Kyllä mä sanoisin, että reaktio (tosielämässä) on juurikin esittämäni tapahtumaketjun kaltainen. Romanttisissa elokuvissa sitten nuo ymmärtävät baaripokat ja hieman suuremmalla todennäköisyydellä muualla tavatut naiset.
Vai ymmärsinkö taas väärin?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 21:58"]Enemmän olisin huolissani siitä miten vaikuttaa että sosiaalisuus ei ole sinulla ihan normaalia. [/quote]
Miten niin ei ole normaalia? Introvertit kaipaavat hyvin vähän ihmiskontakteja, eikä introverttiydessä ole mitään vikaa, ei se mikään sairaus ole vaan yksi persoonallisuustyyppi.