Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouduin taas koulun ylijäämäruuanjakotilaisuudessa seksuaalisesti ahdistelluksi

Vierailija
13.05.2026 |

Eli kirjoitin vuoden alussa mitä tapahtui. Menin ensimmäistä kertaa alkuvuonna koulun ylijäämäruuan jakoon jossa mies alkoi jutella. Olen sosiaalinen ja minulla on kavereita joten aloin jutella ja hän kysyi hyväntekeväisyysaamiaiselle verukkeella että toiminta voi loppua jos ei ole osallistujia. Siksi menin. siellä mies kysyi numeron,annoin koska minulla on salainen numero,osoitetta ei voi selvittää ja hän esitti avuliasta. Hän myös kysyi lähdenkö autoajelulle koska kuulemma jossain olisi ruokajako johon olisi voinut minut viedä autolla. En suostunut siihen,sanoin en halua mihinkään oudon kanssa autolla.

No hän alkoi sitten ahdistella viesteillä ja kysellä alanko seurustella. Viestit olivat räikeän seksuaalisia joten ilmoitin etten halua olla enään tekemisissä.Ilmoitin ettei hän saa minua lähestyä.

Menin kuitenkin taas siitä muutaman päivän päästä ylijäämäruuan jakoon(missä hän taas oli) minkä jälkeen hän ulkona lyöttäytyi seuraani ja  tenttasi miksen halua seurustella(sanoin suoraan en halua) ja hän lyöttäytyi väkisillä seuraani ja piti väkisillä kädestäni kiinni. Hän lopulta kotini lähellä ahdisteli seksuaalisesti mm kosketteteli ja sanoi että haluaa panna mua.Juoksin kotiin. Tein aika pian rikosilmoituksen ja en sen jälkeen voinut enään mennä ruokajakoon. Ilmoitin myös paikkaan mistä tapahtuma alkoi ja  kävin juttelemassa siellä.

Olin käymättä pitkän aikaa. Nyt taas menin ja mies oli siellä,näin peilin kautta. Menin niin kauas kuin mahdollista toiselle puolelle seinämän taakse istuun ja yritin mennä jonoon huomaamatta. Mies yhtäkkiä ampaisi minua kohti vaikka jono oli pitkä ja jonossa oli esimerkiksi vanhuksia ja miehiä,silti hän tuli minun luo likelle ja aloin huutaa elä tuu minun lähelle ja käsillä huidoin. Hän alkoi huutaa mm että hän saa olla missä haluaa. Pelästyin. Hän yritti sitten tulla taakseni mutta huusin ettet kyllä taakseni tule ahdistelemaan. Pyysin oudolta mieheltä voinko mennä hänen etten ja menin toisen miehen eteen seisoon. Sain ruuan ja lähdin niin äkkiä pois kuin mahdollista. Näin kaukaa kun mies tuli aika äkkiä ulos ja katseli ympärilleen. Menin oikoreittejä pois.

Tein taas uuden rikosilmon. Poliisista ei ole kuulunut mitään.

Tämä on varoitus kaikille naisille. Missä vaan voi käydä näin, ei tarvitse olla baari. Suomi on niin vaarallinen naisille että minäkin jouduin kuukausiin olemaan käymättä ruokajaossa ja kun menin kävi taas näin. Tyyppi on minulle ennestään täysin tuntematon ja on aika roteva/pullea joten tavallisena naisena olen ollut noissa tilanteissa paniikissa. Tiedän etten pärjää hänelle fyysisesti.Olen tosi kauhuissaan että edes arkisessa paikassa ei voi käydä. Toivon että suomessa tehdään tälle ongelmalle jotain.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vihvassut!

Vierailija
2/8 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen mamutuspolitiikka saa luvan loppua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt pullukka viitsi😅 

Vierailija
4/8 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

iha ok, mut ootko kattonu simpsonit sarjasta jakson himo läski homer :D siinä esiintyy koko simpsonit perhe eli myös bart simpsons homer poika fanit saavat nauraa ja naurattaahan se tietty myös vaikka homerin läski kuteet ja muut :D kannattaa kattoo nopee

Vierailija
5/8 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tarina naapurin miehelle ja pyydä turvaksesi ensi kerralla.

Vierailija
6/8 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap,minua ei naurata, kirjoitin tosiaan kun alkuosa tapahtui tuosta tuosta niin otsikolla muistaakseni näin "menin ensimmäistä kertaa koulun ylijäämäruuan jakeluun-siitä alkoi painajainen".

Siksi kerroin tästä kun halusin kertoa että vaikka missä tilanteissa voi näköjään tapahtua tällaista. e olisi tyypille edes koskaan puhunt mitään jos olisin tiennyt mihin johtaa. Muistan kun alkuvuonna pelkäsin mennä sinne uudestaa ja pahin painajainen toteutui moninkertaisesti.

Vierailija
7/8 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinnumeroa ei saa antaa. Tai voi olla kaksi numeroa toinen virallinen ja vain läheisille. Toinen prepaid yhdistysasioita ym varten. Prepaidilla soittaminen on kallista mutta viestittely edullista.

Mutta, ahdistelijat näkee kuka voisi olla helppo uhri. Voitko kertoa ruokajaon järjestäjälle ahdistelijasta. Sehän pitäisi kieltää käymästä.

Hienoa että olet tehnyt ilmoituksen, nuo saattaa ahdistella useampia. 

Vierailija
8/8 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap,minua ei naurata, kirjoitin tosiaan kun alkuosa tapahtui tuosta tuosta niin otsikolla muistaakseni näin "menin ensimmäistä kertaa koulun ylijäämäruuan jakeluun-siitä alkoi painajainen".

Siksi kerroin tästä kun halusin kertoa että vaikka missä tilanteissa voi näköjään tapahtua tällaista. e olisi tyypille edes koskaan puhunt mitään jos olisin tiennyt mihin johtaa. Muistan kun alkuvuonna pelkäsin mennä sinne uudestaa ja pahin painajainen toteutui moninkertaisesti.

Väkivallan uhkakin voi traumatisoida tai ainakin stressata, mutta jos ei raiskannut, pahin ei tapahtunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme