Nauravatko naiset 28-vuotiaalle neitsytmiehelle?
Kertokaa vain ihan rehellisesti mielipiteenne. Sattuuhan se, mutta paskaako siitä. Toivon kuitenkin, ettette ole tahallaan ilkeitä.
-Olen 28-vuotias.
-Olen käynyt ammattikorkeakoulun.
-Minulla on ollut kaksi vuotta koulutustani vastaava työ. Sitä ennen olin mm. varastossa ja ajelin jakeluautoa.
-Olen mukana järjestötoiminnassa, jossa olen vastuuasemassa, mutta muuten olen melko yksinäinen. Joitakin kaljakavereita on.
-Olen normaalipainoinen (178 cm/71 kg)
-Netin naamakuva-arvioinnista sain kohtalaiset pisteet. En ole kasvoistani lähelläkään komeaa, mutta en nyt mitenkään rumakaan.
-En ole seuramies, mutta pystyn keskustelemaan edes jotenkuten menemättä jumiin.
-En ole koskaan pitänyt tyttöä kädestä.
-En ole koskaan suudellut tyttöä.
-En ole koskaan harrastanut seksiä tytön kanssa.
Niin kuin arvaatte, henkiset paineet ovat hirmuiset (paljon suuremmat kuin fyysiset), koska mistään läheisestä kanssakäymisestä ei ole kokemusta. Kysymys ei ole siitä, etten koskaan olisi saanut huomiota naisilta, vaan siitä, että olin nuorena aivan hirveän ujo ja sitten kun vanhenin ilman kokemuksia, minua rupesi hävettämään kokemattomuuteni enkä uskaltanut lähestyä naisia.
Olen pohtinut tässä mm. huoriin menoa, että saisi edes jonkinlaisen seksikokemuksen. Toisena vaihtoehtona on se, että laitan johonkin nettiin ilmoituksen, mutta eivät naiset taida miesten ilmoituksiin vastailla, eivät ainakaan tässä tilanteessa olevan miehen.
Mitä mieltä olette, kannattaako ilmoitusta edes yrittää vai menenkö suoraan huoriin? Ja ilmoituksessa on siis tarkoitus kertoa nuo asiat, jotka yllä ovat. Sillä tavalla en pysty naista tapaamaan, etten etukäteen kerro kokemattomuudestani.
Kommentit (476)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 01:27"]
Mieheni oli neitsyt, kun tapasimme. Hän oli silloin 27-vuotias. Ei kertonut asiaa silloin enkä minä huomannut mitään. Minusta hän oli paras rakastaja, mitä minulla kuunaan oli ollut: hän oli aidosti läsnä ja välitti siitä, miltä minusta tuntuu. Hän valehteli aluksi olleensa sängyssä naisen kanssa aiemmin. Vasta kun meille tuli todella suuria vaikeuksia suhteessa, lähinnä siksi, että hän mielikuvissaan vertasi itseään jatkuvasti minun eksiini, hän katsoi parhaaksi kertoa asian. Silloin vasta ymmärsin, mistä tuo epävarmuus johtui. En ymmärtänyt, miksi hän oli hävennyt koko asiaa. Minusta oli jotenkin käsittämättömän hienoa, että joku mies on tuommoinen - ettei ole juossut joka naisen sängyssä. Minulla on ollut aina vaikeuksia kunnioittaa miehiä, joilla on ollut paljon seksisuhteita. Minusta on kunnia olla mieheni ensimmäinen nainen, ja toivottavasti myös ainut. Älä yhtään häpeile, naiset eivät pidä tuota yleisesti mitenkään pahana, päinvastoin.
[/quote]
Heitetään nyt aivan täysin sohaisu pimeään, mutta jos pitäisi veikata niin laittaisin rahani sille, että kokemattomien miesten kokemattomuus ei pääsääntöisesti johdu jostain moraalisesta periaatepäätöksestä. Eiköhän ne syyt ole ennemminkin hyväksynnän puutteessa. Kiva toki että jollekin kelpaa.
Sanoisinkin vielä (aivan mutupohjalta), että 99% näistä miehistä vaihtaisi tilanteensa heti normaaliin (poikuus menetettynä viimeistään 20-vuotiaana) jos se vain olisi mahdollista.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 01:14"]Missä päin oot? Mennäänkö vai pannaanko :--) kuulostat symppikseltä. T. n21, neitsyt
[/quote]
En ole ap, mutta sama tilanne ja olen pohjoisesta. Mielelläni tutustuisin sinuun.
M24
Ei ne sinun kuullen naura, yhdessä tyttökaverien kanssa kikattavat ja levittävät sanaa, niin et varmasti saa ketään.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:27"]
"Mistä päin oot?" No? Pohjoisesta
[/quote]
Kuinka pohjoisesta? Mä olen yksi näitä avuliaita naisia joita oli pari muutakin tässä ketjussa.
No täällähän on kuumaa kauppatavaraa....:) joo, mä asun Pirkanmaalla. Missäs te?
- se 21v
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 01:48"]No täällähän on kuumaa kauppatavaraa....:) joo, mä asun Pirkanmaalla. Missäs te?
- se 21v
[/quote]
Asun kyllä melko kaukana Pirkanmaalta, mutta mulla on hyvin vapaita eli voisin tulla käymään siellä päin. Voin laittaa sähköpostiosoitteeni jos kiinnostaa?
M24
Täällä olisi 24v kokematon nuorimies ja jos jollain olisi kiinnostusta viedä poikuus niin mielellään ottaisi yhteyttä. Voi olla joko toinen neitsyt tai vanhempi nainen, joka tahtoo opettaa nuorta miestä. Ottakaa rohkeasti yhteyttä, tutustutaan sähköpostitse lisää ja vaikka ei tulisi mitään, onhan se mukavaa vaihtaa viestejä. jani90@suomi24.fi
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:27"]
"Mistä päin oot?" No? Pohjoisesta
[/quote]
Kuinka pohjoisesta? Mä olen yksi näitä avuliaita naisia joita oli pari muutakin tässä ketjussa.
[/quote]
Liikun oulun ympäristössä noin 100km säteellä töiden takia.
Pohjoisella suuri edustus palstalla.
m41
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 01:54"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 01:48"]No täällähän on kuumaa kauppatavaraa....:) joo, mä asun Pirkanmaalla. Missäs te?
- se 21v
[/quote]
Asun kyllä melko kaukana Pirkanmaalta, mutta mulla on hyvin vapaita eli voisin tulla käymään siellä päin. Voin laittaa sähköpostiosoitteeni jos kiinnostaa?
M24
[/quote]
Laitanpa kumminkin, jani90@suomi24.fi
Hyvää yötä N21
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 16:41"]Hauskaa sinänsä miten tämäkin ketju keräsi naisilta paljon "ei miehen poikuus haittaa yhtään, pikemminkin päin vastoin eikä sille varmasti kukaan naura"-viestejä. Harvathan sitä päin naamaa nauravat, lähinnä vain valkoroskat, mutta sitten taas kun ollaan jossain omissa kuppikunnissa juoruamassa eikä kyseinen neitsyt ole paikalla, niin tuosta poikuudesta tehdään sitten hirveän suuri numero ja naureskellaan että minkähän takia se Juha ei pääse koskaan pillun päälle. Tullut itsekin nähtyä vastaavia tapauksia missä "fiksut" ihmiset ensin lohduttelevat että ei se ole niin iso juttu, mutta sitten seläntakana naureskellaan että miten on mahdollista ettei saa koskaan seksiä.
[/quote]
Naiset yrittää antaa itsestään fiksumman kuvan, mitä todellisuudessa sitten eivät ole.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:42"]Hienoa, että olet säästänyt itseäsi "sille tärkeälle" naiselle. Itse en ainakaan nauraisi neitsyydelle, vaan pitäisin sinua fiksuna miehenä, jolla on moraalia. Se moraali karisisi, jos menisit huoriin. Sellaista miestä en arvosta, koska hän ei arvosta itseään myyvää naista. Huorissa käynyttä miestä en itselleni kelpuuttaisi. Sen sijaan on hienoa, että et ole ryvettänyt itseäsi seksisuhteilla ja voisin hyvin olla neitsyt-miehen kanssa. Ymmärrän kyllä paineesi, mutta ole ylpeä itsestäsi ja neitsyydestäsi! Ehdit vielä :)
[/quote]
Varmaan 95% neitsyt-miehistä ei tarkoituksella säästä itseään sille oikealle, vaan olosuhteiden pakosta ovat joutuneet kyseiseen tilanteeseen. Kun eivät naiset kiinnostu, niin ei se ole varsinaisesti minkään oikean odottamista. Oikean odottaminen on sitä kun kanssasi häärii jatkuvasti naisia ja mahdollisuus harrastaa seksiä olisi, muttet sitä halua harrastaa. Tässä tapauksessa ei ole edes niitä mahdollisia tilanteita tiedossa.
Toisekseen, miksi naiset näkevät sen huorissa käymisen niin pahana? Se että menen baariin, jossa tarjoilen naiselle juomia pitkin iltaa, taksikyydin kämpilleni, yösijan ja jopa aamupalan josta saan "vastineena" seksiä on ihan jees, mutta sitten taas jos menen maksullisiin ja "suoraan asiaan", niin se on oksettavaa ja ehdoton turn off. Minä ainakin näen nuo kaksi asiaa lähes yhtä identtisinä. Siinä baarireissussakin yleensä muijalle annetaan juomia (=rahaa) ja lopputuloksena on mahdollisesti seksiä. Huorissa taas saanti on 100%.
Itse olen M22 ja kärsin AP:n kaltaisista ongelmista. Huorissa tekisi mieli käydä, mutta en sitten kuitenkaan lopulta uskalla edes sinne. Mistään baaripokailuista puhumattakaan. Useamman vuoden ravasin baareissa, ja koitin aloittaa keskustelua joidenkin yksin liikkeellä olleiden naisten kanssa, mutta kyllä naiset olemuksellaan viestivät heti että painuppa poika kuule vittuun. Eipä onnistu mitenkään minun kohdallani että nappaisin vain baarista jonkun randomin yhdeksi yöksi. Lähimpänä naiskokemuksia olen päässyt "pitkän kaavan kautta", eli tutustutaan kavereina ja siitä se on sitten lähtenyt. Paria-kolmea tyttöä koitin treffata lukiossa ja vähän sen jälkeenkin, mutta eivätpä lopulta sitten lämmenneet. "Sä oot kyllä ihana ihminen, mutta me ollaan liian erilaisia/ei sovita yhteen/en ole valmis parisuhteeseen". Yksi näistä kolmesta luultavasti kariutui juuri siksi, ettei minulla ole seurustelu-taustaa. Ainakin siihen malliin tyttö vihjaili. Tässä on itselläni nyt vähän sama tilanne kuin monella nuorella työnhakijalla. Työkokemusta ei ole, joten et saa töitä ja koska ei ole töitä, et saa työkokemusta.
Onneksi itselläni on kuitenkin työpaikka ja teen tällä hetkellä töitä niin paljon kuin vain tarjotaan. Töissä ei ehdi miettimään tälläisiä asioita, mutta heti kun tulee tälläisiä viikonloppuja eikä ole töitä, niin aika kuluu lähes pelkästään koneella ja masentelemassa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:17"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:27"] "Mistä päin oot?" No? Pohjoisesta [/quote] Kuinka pohjoisesta? Mä olen yksi näitä avuliaita naisia joita oli pari muutakin tässä ketjussa. [/quote] Liikun oulun ympäristössä noin 100km säteellä töiden takia.
[/quote]
Nonni. Täähän täsmää. Voin auttaa sinut eroon poikuudestasi joku ilta/yö. Tosin ensin pitää tavata jossain julkisella paikalla, varmuuden vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:02"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:17"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:27"] "Mistä päin oot?" No? Pohjoisesta [/quote] Kuinka pohjoisesta? Mä olen yksi näitä avuliaita naisia joita oli pari muutakin tässä ketjussa. [/quote] Liikun oulun ympäristössä noin 100km säteellä töiden takia.
[/quote]
Nonni. Täähän täsmää. Voin auttaa sinut eroon poikuudestasi joku ilta/yö. Tosin ensin pitää tavata jossain julkisella paikalla, varmuuden vuoksi.
[/quote]
Hyvä :) antti.antti@mail.com Ymmärrän sen
En nauraisi, enkä ymmärrä miksi se olisi kenestäkään jotenkin naurettavaa. Minusta tuo on söpöä - hyvällä tavalla siis, ei mitenkään alentuvasti. Seksistä on vaan tehty niin valtavan iso juttu, ja neitsyys on jostain syystä nykyisin kamalan hävettävä asia. Itse en haluaisikaan miestä, joka on maanut puolen kaupungin kanssa, vaan olisi oikeastaan hienoa olla jonkun ensimmäinen. Sitten voisi vaan yhdessä opetella seksin salat :D -N22
Tätä ketjua lukiessa tuntuu kuin väännettäisiin puukkoa rinnassa, mutta jos mullakin joskus onnistais :(
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:44"]
En nauraisi, enkä ymmärrä miksi se olisi kenestäkään jotenkin naurettavaa. Minusta tuo on söpöä - hyvällä tavalla siis, ei mitenkään alentuvasti. Seksistä on vaan tehty niin valtavan iso juttu, ja neitsyys on jostain syystä nykyisin kamalan hävettävä asia. Itse en haluaisikaan miestä, joka on maanut puolen kaupungin kanssa, vaan olisi oikeastaan hienoa olla jonkun ensimmäinen. Sitten voisi vaan yhdessä opetella seksin salat :D -N22
[/quote]
Kaltaisesi naiset ajatuksineen ovat harvassa nykyisin. Tulee äkkiä katkeraksi omasta iästään.
m41
Voi ap, miten kiva juttu!
ajatella, mihin kaikkeen av voikin auttaa ;)
Ja, voi kun mullakin olisi mies, jonka mielestä mun rinnat olisi " satumaiset".
Mieheni oli neitsyt, kun tapasimme. Hän oli silloin 27-vuotias. Ei kertonut asiaa silloin enkä minä huomannut mitään. Minusta hän oli paras rakastaja, mitä minulla kuunaan oli ollut: hän oli aidosti läsnä ja välitti siitä, miltä minusta tuntuu. Hän valehteli aluksi olleensa sängyssä naisen kanssa aiemmin. Vasta kun meille tuli todella suuria vaikeuksia suhteessa, lähinnä siksi, että hän mielikuvissaan vertasi itseään jatkuvasti minun eksiini, hän katsoi parhaaksi kertoa asian. Silloin vasta ymmärsin, mistä tuo epävarmuus johtui. En ymmärtänyt, miksi hän oli hävennyt koko asiaa. Minusta oli jotenkin käsittämättömän hienoa, että joku mies on tuommoinen - ettei ole juossut joka naisen sängyssä. Minulla on ollut aina vaikeuksia kunnioittaa miehiä, joilla on ollut paljon seksisuhteita. Minusta on kunnia olla mieheni ensimmäinen nainen, ja toivottavasti myös ainut. Älä yhtään häpeile, naiset eivät pidä tuota yleisesti mitenkään pahana, päinvastoin.