Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nauravatko naiset 28-vuotiaalle neitsytmiehelle?

Vierailija
03.07.2015 |

Kertokaa vain ihan rehellisesti mielipiteenne. Sattuuhan se, mutta paskaako siitä. Toivon kuitenkin, ettette ole tahallaan ilkeitä.

-Olen 28-vuotias.

-Olen käynyt ammattikorkeakoulun.

-Minulla on ollut kaksi vuotta koulutustani vastaava työ. Sitä ennen olin mm. varastossa ja ajelin jakeluautoa.

-Olen mukana järjestötoiminnassa, jossa olen vastuuasemassa, mutta muuten olen melko yksinäinen. Joitakin kaljakavereita on.

-Olen normaalipainoinen (178 cm/71 kg)

-Netin naamakuva-arvioinnista sain kohtalaiset pisteet. En ole kasvoistani lähelläkään komeaa, mutta en nyt mitenkään rumakaan.

-En ole seuramies, mutta pystyn keskustelemaan edes jotenkuten menemättä jumiin.

-En ole koskaan pitänyt tyttöä kädestä.

-En ole koskaan suudellut tyttöä.

-En ole koskaan harrastanut seksiä tytön kanssa.

Niin kuin arvaatte, henkiset paineet ovat hirmuiset (paljon suuremmat kuin fyysiset), koska mistään läheisestä kanssakäymisestä ei ole kokemusta. Kysymys ei ole siitä, etten koskaan olisi saanut huomiota naisilta, vaan siitä, että olin nuorena aivan hirveän ujo ja sitten kun vanhenin ilman kokemuksia, minua rupesi hävettämään kokemattomuuteni enkä uskaltanut lähestyä naisia.

Olen pohtinut tässä mm. huoriin menoa, että saisi edes jonkinlaisen seksikokemuksen. Toisena vaihtoehtona on se, että laitan johonkin nettiin ilmoituksen, mutta eivät naiset taida miesten ilmoituksiin vastailla, eivät ainakaan tässä tilanteessa olevan miehen.

Mitä mieltä olette, kannattaako ilmoitusta edes yrittää vai menenkö suoraan huoriin? Ja ilmoituksessa on siis tarkoitus kertoa nuo asiat, jotka yllä ovat. Sillä tavalla en pysty naista tapaamaan, etten etukäteen kerro kokemattomuudestani.

Kommentit (476)

Vierailija
241/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sivistynyt ihminen eikä tulisi mieleenkään naureskella toisille ihmisille.

Vierailija
242/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitäisi päästä treffeille minun siskoni kanssa. Hän on ujo, kiltti, 30v ja neitsyt myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En naura, mutta jos mainostat asiaa tai teet siitä identiteettisi, vaikutat vain epätoivoisen seksin perässä olevalta. Olen itse 25-vuotias neitsytnainen enkä puhu asiasta koskaan eikä kukaan ole sitä kysynytkään. Ei vain ole kiinnostanut menettää neitsyyttä koska "on pakko", en ole tavannut vielä "sitä oikeaa". Odotan mielelläni, koska seksi on uran ja oman onnellisuuden jälkeen vasta jossain prioriteettisijalla kuusi.

Vierailija
244/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä taas täynnä aikamoisia fantasia-ajatelmia tämäkin ketju. Perinteisiä "kannustusvinkkejä", pokaamisehdotuksia, vakuuttelua ymmärtäväisistä naisista ja pimeistä nurkista kömpineitä neitsytnaisia. Osasin arvata ketjun sisällön ja pelkän otsikon lukemalla.

Tosiasia on että 95% tuonikäisistä ihmisistä on seksin saloihin päässyt tutustumaan ja näin ollen olet - halusit sitä tai et - selkeä friikki ikäistesi joukossa. Oletusarvo on seksuaalisesti kokenut mies ja naisten sietokyky päinastaisen tilanteen paljastuessa yllättäen on hyvinkin matala. Ei haluta kouluttaa aikuista miestä, ihmetellään, pidetään outona hyypiönä ja perinteisten sukupuoliroolien maailmassa karsastetaan miestä, joka ei vie vaan ehkä jopa vikisee.

Suosittelisin etsimään ihmiskohtaamisia poissa ns. normi-ihmisten paikoilta. Eli esim. baarit suosiolla pois ja tilalle jotain harrastus-/koulutus-/yleisötapaamisia, joissa ihmisten kanssa pääsee ehkä keskustelemaan, eilä pääasiana ole iskeminen. Jos tuohon ikään mennessä ei ole mitään tapahtunut, niin äkkihurmaamisen sijasta suosisin pidempää kaavaa, jossa pääset tutustumaan vastapuoleen ja ehkä hurmaamaan hänet muilla avuillasi. Siten tuo poikkeavuutesi ei ehkä lopulta tulekaan niin suurena järkytyksenä tai ainakaan ei aja toista pois luotasi.

Vierailija
245/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:48"]On kyllä taas täynnä aikamoisia fantasia-ajatelmia tämäkin ketju. Perinteisiä "kannustusvinkkejä", pokaamisehdotuksia, vakuuttelua ymmärtäväisistä naisista ja pimeistä nurkista kömpineitä neitsytnaisia. Osasin arvata ketjun sisällön ja pelkän otsikon lukemalla.

Tosiasia on että 95% tuonikäisistä ihmisistä on seksin saloihin päässyt tutustumaan ja näin ollen olet - halusit sitä tai et - selkeä friikki ikäistesi joukossa. Oletusarvo on seksuaalisesti kokenut mies ja naisten sietokyky päinastaisen tilanteen paljastuessa yllättäen on hyvinkin matala. Ei haluta kouluttaa aikuista miestä, ihmetellään, pidetään outona hyypiönä ja perinteisten sukupuoliroolien maailmassa karsastetaan miestä, joka ei vie vaan ehkä jopa vikisee.

Suosittelisin etsimään ihmiskohtaamisia poissa ns. normi-ihmisten paikoilta. Eli esim. baarit suosiolla pois ja tilalle jotain harrastus-/koulutus-/yleisötapaamisia, joissa ihmisten kanssa pääsee ehkä keskustelemaan, eilä pääasiana ole iskeminen. Jos tuohon ikään mennessä ei ole mitään tapahtunut, niin äkkihurmaamisen sijasta suosisin pidempää kaavaa, jossa pääset tutustumaan vastapuoleen ja ehkä hurmaamaan hänet muilla avuillasi. Siten tuo poikkeavuutesi ei ehkä lopulta tulekaan niin suurena järkytyksenä tai ainakaan ei aja toista pois luotasi.
[/quote]
Hei yritä ymmärtää, tällä palstalla on suurin osa naisia. Ei ne osaa asettua miehen asemaan tai tiedä miten vaikea on päästä poikuudesta eroon. Ne ajattelee, että mies saa naisen yhtä helposti mitä he naisena miehen.

Vierailija
246/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:55"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:48"]On kyllä taas täynnä aikamoisia fantasia-ajatelmia tämäkin ketju. Perinteisiä "kannustusvinkkejä", pokaamisehdotuksia, vakuuttelua ymmärtäväisistä naisista ja pimeistä nurkista kömpineitä neitsytnaisia. Osasin arvata ketjun sisällön ja pelkän otsikon lukemalla. Tosiasia on että 95% tuonikäisistä ihmisistä on seksin saloihin päässyt tutustumaan ja näin ollen olet - halusit sitä tai et - selkeä friikki ikäistesi joukossa. Oletusarvo on seksuaalisesti kokenut mies ja naisten sietokyky päinastaisen tilanteen paljastuessa yllättäen on hyvinkin matala. Ei haluta kouluttaa aikuista miestä, ihmetellään, pidetään outona hyypiönä ja perinteisten sukupuoliroolien maailmassa karsastetaan miestä, joka ei vie vaan ehkä jopa vikisee. Suosittelisin etsimään ihmiskohtaamisia poissa ns. normi-ihmisten paikoilta. Eli esim. baarit suosiolla pois ja tilalle jotain harrastus-/koulutus-/yleisötapaamisia, joissa ihmisten kanssa pääsee ehkä keskustelemaan, eilä pääasiana ole iskeminen. Jos tuohon ikään mennessä ei ole mitään tapahtunut, niin äkkihurmaamisen sijasta suosisin pidempää kaavaa, jossa pääset tutustumaan vastapuoleen ja ehkä hurmaamaan hänet muilla avuillasi. Siten tuo poikkeavuutesi ei ehkä lopulta tulekaan niin suurena järkytyksenä tai ainakaan ei aja toista pois luotasi. [/quote] Hei yritä ymmärtää, tällä palstalla on suurin osa naisia. Ei ne osaa asettua miehen asemaan tai tiedä miten vaikea on päästä poikuudesta eroon. Ne ajattelee, että mies saa naisen yhtä helposti mitä he naisena miehen.

[/quote]

Joo, olen (valitettavasti?) seurannut palstaa jo ehkä liiankin kauan ja harvoin täällä pääsee lukemaan mitään oikeasti yllättävää. En tosin tiedä johtuuko se siitä, että suurin osa käyttäjistä on oletettavasti naisia, vai siitä että suurin osa käyttäjistä on vain keskivertoihmisiä joiden on vaikea asettua hieman sivuun oman elämänsä tutusta ja turvallisesta?

Hieman toki nauratti lähes ensimmäisenä vastauksena tullut ehdotus aikuiselle neitsyelle naisen pokaamisesta baarista. Ei voi paljon pahemmin elää omassa kuplassaan. Sama juttu noiden maksullisten palveluiden tuomitsevien kanssa. Ei ymmärretä sitä valtavaa päänsisäistä painetta mikä monella seksuaaliskokemuksellisesti poikkeavalla voi olla. Samalla tuomitaan seksistä maksaminen ja sitten ihmetellään kun mies ei osaakaan makuuhuoneessa mitäään.

Vierailija
247/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne naura, mutta on se silti turn off. Eli ei kiinnosta onko naapurin mies neitsyt vai ei, mutta jos treffikaveri paljastuu neitsyeksi niin tuskin pääsee jatkoon.

Vierailija
248/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vastauksena kysymykseen: KYLLÄ! Ainakin selän takana ja kaveripiireissä. Nainen on usein julma.

Vierailija
249/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:56"]

Nauraa. Sen yhden naisen nauramisen ois vielä kestänyt, mutta meni kertomaan vielä kavereillensakin.

[/quote]

Oli tyhmä nainen.. lapsellinen. Itsearvoa tuntevana miehenä tuollaiset jättää omaan arvoonsa tyystin.

Vierailija
250/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:53"]

En naura, mutta jos mainostat asiaa tai teet siitä identiteettisi, vaikutat vain epätoivoisen seksin perässä olevalta. Olen itse 25-vuotias neitsytnainen enkä puhu asiasta koskaan eikä kukaan ole sitä kysynytkään. Ei vain ole kiinnostanut menettää neitsyyttä koska "on pakko", en ole tavannut vielä "sitä oikeaa". Odotan mielelläni, koska seksi on uran ja oman onnellisuuden jälkeen vasta jossain prioriteettisijalla kuusi.

[/quote]

Siinäpä nainen minun makuuni. Tällaisilla prioriteeteilla mennään täälläkin päässä, eikä tuo petipaini ole edes asioista ensimmäisiä minunkaan mielessäni. Siksipä on neitsyydetkin vielä tallella. 

Vierailija
251/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ketään muita naisten kanssa onnettomia miehiä, jotka ovat jostain löytäneet naisen, joka on mielellään auttanut poikuuden poistossa ja muutenkin opettanut seksiharrastamista? Mistä löysitte tuon naisen?

Vierailija
252/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:30"]

Onko täällä ketään muita naisten kanssa onnettomia miehiä, jotka ovat jostain löytäneet naisen, joka on mielellään auttanut poikuuden poistossa ja muutenkin opettanut seksiharrastamista? Mistä löysitte tuon naisen?

[/quote]

Unesta.

Vierailija
253/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:30"]

[/quote]

Unesta.
[/quote]
Sitä pelkäsinkin. Luulisi että vanhemmalle naiselle olisi mukava päästä opettamaan nuorta ja innokasta miestä. Hyvin kun opettaa, pääsisi nauttimaan työnsä hedelmistä.

Vierailija
254/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä vaikka nauraisi! Minusta olisi käsittämättömän ihanaa, jos miehellä ei olisi ollut aikaisempia seksikumppaneita. Sulla ei oo mikään kiire, asiat tapahtuu kun on tapahtuakseen ja mitä parasta - rakkauden kanssa. Ja jos nainen ei rakasta ja hyväksy sua semmosena kuin olet tai nauraa neitsyydellesi, niin sillon heivaat sen menemään. Tuut vielä kohtaamaan ihanan naisen, jonka kanssa pääset tutustumaan fyysisen rakkauden saloihin! Ehkä hänkin on neitsyt ;)

Vierailija
255/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:45"]Älä välitä vaikka nauraisi! Minusta olisi käsittämättömän ihanaa, jos miehellä ei olisi ollut aikaisempia seksikumppaneita. Sulla ei oo mikään kiire, asiat tapahtuu kun on tapahtuakseen ja mitä parasta - rakkauden kanssa. Ja jos nainen ei rakasta ja hyväksy sua semmosena kuin olet tai nauraa neitsyydellesi, niin sillon heivaat sen menemään. Tuut vielä kohtaamaan ihanan naisen, jonka kanssa pääset tutustumaan fyysisen rakkauden saloihin! Ehkä hänkin on neitsyt ;)
[/quote]
Sori nyt vaan, mutta elämä ei ole satua, eikä pilvet hattaraa. Tosielämässä tilanne on aika paljon huonompi, mitä kuvailet.

Vierailija
256/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:45"]Älä välitä vaikka nauraisi! Minusta olisi käsittämättömän ihanaa, jos miehellä ei olisi ollut aikaisempia seksikumppaneita. Sulla ei oo mikään kiire, asiat tapahtuu kun on tapahtuakseen ja mitä parasta - rakkauden kanssa. Ja jos nainen ei rakasta ja hyväksy sua semmosena kuin olet tai nauraa neitsyydellesi, niin sillon heivaat sen menemään. Tuut vielä kohtaamaan ihanan naisen, jonka kanssa pääset tutustumaan fyysisen rakkauden saloihin! Ehkä hänkin on neitsyt ;)
[/quote]
Sori nyt vaan, mutta elämä ei ole satua, eikä pilvet hattaraa. Tosielämässä tilanne on aika paljon huonompi, mitä kuvailet.
[/quote]

No miten se on satua mitä kirjoitin... On olemassa ihmisiä, ketkä voi hyväksyä toisen semmosena kuin se on. Ja sit on ihmisiä, keillä on vaatimuslistat asioihin ja ihmisiin- niihin on ihan turha tuhlata aikaa...

Vierailija
257/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:31"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:28"]Kuules.. Jos kerrot tuon listan niin heität heti kaikki heikkoutesi tiskiin.[/quote]

Oletteko te naiset typeriä? Jos mies laittaa nettiin jonkin perusilmoituksen, siihen ei tule ainuttakaan vastausta, ei ainuttakaan. 

Tuolla alkuperäisellä on mahdollisuus sentään saada säälipillua tai houkuttaa joku kypsempi tarpeessa oleva nainen tarjoamaan tavaraa. Suosittelen huoriin menoa tai alkuperäisen ilmoituksen kokeilemista. Myös kypsempien naisten omiin ilmoituksiin kannattaa vastata ja kertoa tilanteensa. Siinä porukassa on aina joku, joka nauttii nuoremman miehen opettamisesta.

[/quote]

Ei tietenkään tule ilmoituksia tai viestejä, jos kuvassasi olet jossain mökillä koffin tölkki ja liekkipipo päässä ja kuvaukseesi kuuluu naiset, baari ja raksa.

Vierailija
258/476 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:50"]No miten se on satua mitä kirjoitin...[/quote]

Siten että on paljon miehiä, jotka eivät löydä minkäänlaista kumppania, vaikka kuinka tyytyisivät. Teillä naisilla on todella todella kummia käsityksiä miesten todellisuudesta.

Vierailija
259/476 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puumaa mä metsästän... eli miten parikymppinen kokematon mies löytäisi puuman opettajakseen? Baarit ei ole kokemattomien seuranhaku paikkoja, mutta missä netissä puumat oleskelevat?

Vierailija
260/476 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:45"]

Älä välitä vaikka nauraisi! Minusta olisi käsittämättömän ihanaa, jos miehellä ei olisi ollut aikaisempia seksikumppaneita. Sulla ei oo mikään kiire, asiat tapahtuu kun on tapahtuakseen ja mitä parasta - rakkauden kanssa. Ja jos nainen ei rakasta ja hyväksy sua semmosena kuin olet tai nauraa neitsyydellesi, niin sillon heivaat sen menemään. Tuut vielä kohtaamaan ihanan naisen, jonka kanssa pääset tutustumaan fyysisen rakkauden saloihin! Ehkä hänkin on neitsyt ;)

[/quote]

Sano nyt vielä, että kaikille on joku jossakin. Tämmöinen täysin todellisuudesta vieraantunut hattarasydänpitsiunelmasonta varmasti lohduttaa tilanteensa kanssa painivaa henkilöä. Melkein edesvastuutonta kirjoitella tällaista ja antaa ihmisille turhaa toivoa.