Hei, ylipainoinen. Mistä löysit kumppanisi jos löysit hänet ylipainoisena?
Kommentit (43)
suomi24 treffit, hän teki aloitteen. Mun ylipainolla ei ollut siinä osaa vaan sisäisellä kauneudella. Ja näin on edelleen. Mies itse on hoikka
Naapuritalosta. Hän teki aloitteen.
Tinderistä :) 6 vuotta yhdessä.
Jos sillä on jotain merkitystä, niin hän oli ja on normaalipainoinen.
Olen löytänyt aina kumppanin vaikka olen ollut ikäni enemmän tai vähemmän ylipainoinen. Mikä tämän keskustelun tarkoitus oli?
Kavereiden kautta, illanistujaisista, naapurista jne. Minulla on siis ollut 3 vakavampaa suhdetta.
N27
Facesta. Minä tein aloitteen, luulen että häntä inhottaa kiloni, mutta tyytyi lopulta.
Vierailija kirjoitti:
suomi24 treffit, hän teki aloitteen. Mun ylipainolla ei ollut siinä osaa vaan sisäisellä kauneudella. Ja näin on edelleen. Mies itse on hoikka
Ei ole mitään sisäistä kauneutta, ja vaikka olisi niin se ei merkitsisi mitään koska sitä ei voi nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin laivalta. Ei meinattu mahtua hyttiin yhtäaikaa 😂. Pannessa sänky romahti ja jouduttiin maksamaan. 😡
Oikeasti? Voi apua 😅😆 onneksi ei oo käynyt omalla kohdalla että sänky hajoaa vaikka sekä minä että mies ollaan ylipainoisia.
Veljeni vei nainen johon tutustui salilla, oli silloin hyvässä kunnossa. nykyään aika läski kun se nainen leipoo jatkuvasti herkkuja. Aina kun näkee ne tai jommankummaan niin alkaa selittää jotain kuntoilusta kun ite oon hyvässä kunnossa vaikkei mua kiinosta itelle kuntoilu päivittäin on yhtä normaalia kuin vessassa käynti.
Nainenhan oli lihava jo silloin ei tainnu olla salilla nostelemassa painoja kun jälkeenpäin miettii.
Puistonpenkiltä. Hän teki aloitteen.
Tietäisitte vaan mitä kunppaninne puhuu kiloistanne. "Ei nyt löytynut parempaa",
vaihdan hoikkaan heti kun löydän" "pi**u se on paksullakin"
Toiseksi alimmaisen vatsamakkaran välistä. :(
Netistä yhteisen harrastuksen kautta.
Pakaroiden välistä. Liian myöhään.
Vierailija kirjoitti:
Olen löytänyt aina kumppanin vaikka olen ollut ikäni enemmän tai vähemmän ylipainoinen. Mikä tämän keskustelun tarkoitus oli?
Kavereiden kautta, illanistujaisista, naapurista jne. Minulla on siis ollut 3 vakavampaa suhdetta.
N27
Jne?
Kerro nyt myös ne "ei vakavat suhteet", jotka sisältyvät tuohon jnehen? Oletko pettäjä?
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin laivalta. Ei meinattu mahtua hyttiin yhtäaikaa 😂. Pannessa sänky romahti ja jouduttiin maksamaan. 😡
Mitä noista, rahalla saa uuden sängyn ja uudet liput.
Beta-miesten treffipalstalta. Kyllä jokaiselle ylipainoiselle löytyy se luiseva insinööri,joka nyt ei muita saa vaikka haluaa.
Mun mies rakastaa mua sellaisena kuin olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27Jne?
Kerro nyt myös ne "ei vakavat suhteet", jotka sisältyvät tuohon jnehen? Oletko pettäjä?
No en :D
Vientiä olisi ollut mutta en ole kovin kiinnostunut. Jne, tarkoittaa kevyitä tapailuja, siis ihan vain treffailua. Ei tarkoita aina seksiä sekään. Nämä ovat tapahtuneet silloin kun olen ollut sinkku.
Yhteisten kavereiden kautta, hän teki aloitteen, mutta oli jo vuotta aiemmin minuun ihastunut.
Festareilta. Hän teki aloitteen.