Nauravatko naiset 28-vuotiaalle neitsytmiehelle?
Kertokaa vain ihan rehellisesti mielipiteenne. Sattuuhan se, mutta paskaako siitä. Toivon kuitenkin, ettette ole tahallaan ilkeitä.
-Olen 28-vuotias.
-Olen käynyt ammattikorkeakoulun.
-Minulla on ollut kaksi vuotta koulutustani vastaava työ. Sitä ennen olin mm. varastossa ja ajelin jakeluautoa.
-Olen mukana järjestötoiminnassa, jossa olen vastuuasemassa, mutta muuten olen melko yksinäinen. Joitakin kaljakavereita on.
-Olen normaalipainoinen (178 cm/71 kg)
-Netin naamakuva-arvioinnista sain kohtalaiset pisteet. En ole kasvoistani lähelläkään komeaa, mutta en nyt mitenkään rumakaan.
-En ole seuramies, mutta pystyn keskustelemaan edes jotenkuten menemättä jumiin.
-En ole koskaan pitänyt tyttöä kädestä.
-En ole koskaan suudellut tyttöä.
-En ole koskaan harrastanut seksiä tytön kanssa.
Niin kuin arvaatte, henkiset paineet ovat hirmuiset (paljon suuremmat kuin fyysiset), koska mistään läheisestä kanssakäymisestä ei ole kokemusta. Kysymys ei ole siitä, etten koskaan olisi saanut huomiota naisilta, vaan siitä, että olin nuorena aivan hirveän ujo ja sitten kun vanhenin ilman kokemuksia, minua rupesi hävettämään kokemattomuuteni enkä uskaltanut lähestyä naisia.
Olen pohtinut tässä mm. huoriin menoa, että saisi edes jonkinlaisen seksikokemuksen. Toisena vaihtoehtona on se, että laitan johonkin nettiin ilmoituksen, mutta eivät naiset taida miesten ilmoituksiin vastailla, eivät ainakaan tässä tilanteessa olevan miehen.
Mitä mieltä olette, kannattaako ilmoitusta edes yrittää vai menenkö suoraan huoriin? Ja ilmoituksessa on siis tarkoitus kertoa nuo asiat, jotka yllä ovat. Sillä tavalla en pysty naista tapaamaan, etten etukäteen kerro kokemattomuudestani.
Kommentit (476)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 03:03"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:56"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:00"]
Voi ap, miten kiva juttu!
ajatella, mihin kaikkeen av voikin auttaa ;)
Ja, voi kun mullakin olisi mies, jonka mielestä mun rinnat olisi " satumaiset".
[/quote]
Niinpä :)
Mikäs niissä on vialla?
m41
[/quote]
ei niissä itse asiassa ole pahemmin mitään vialla, kiva täyteläinen, terhakka B-C -kuppi, mutta mies ei satu olemaan "tissimiehiä" , valitettavasti.
[/quote]
Hyväthän nuo ovat. Uskaltaa sanoa näkemättäkin. Koon puolesta nätit ja varmasti söpöt siliteltävät. Ei kait sitä tarvitse olla mikään erityinen tissimies huomioidakseen kumppanin rinnat. Samaan pakettiinhan ne pepun kanssa kuuluvat ja vaativat yhtäläistä huomioimista.
m41 myöskin Pohjanmaalta, pohjoisesta tosin. :)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:17"]Pirkanmaa N26, laittaisitko viestiä niin päästään tutustumaan nuorimies@email.com
M25
[/quote]
En taida saada yhteyttä N26:een. Tietenkin minulla on aina huono tuuri :'(
M25
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:30"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:08"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 08:47"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 08:01"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 05:38"] Saako lääkäriltä helposti ssri-lääkityksen että pääsee eroon seksihaluista? Kun tietää ettei ole mahdollisuutta päästä harrastamaan seksiä naisen kanssa ja käteen vetämisestä ei ole mitään apua asiaan ja tulee vain henkisesti huono olo, pääsee helpommalla ilman haluja. [/quote] Ei ne seksihaluun yleensä vaikuta, ainakaan negatiivisesti. Joillakin ehkä, mutta kyllä mulla on korkeintaan halukkaampi olo jos mieli voi hyvin. [/quote] Vaatisi testojen blokkausta pois elimistöstä. Sitten se rauha laskeutuisi maan päälle. [/quote] Ei taida lääkäri auttaa testojen blokkauksessa? Onko jotain masennuslääkitystä millä pysyy kunnon sumussa niin ei paneta koko aikaa?
[/quote]
On ainakin aineita olemassa. Tuota 30 v resepti ja unohtuu piparit.
"Androcur vähentää testosteronin määrää verenkierrossa, mikä puolestaan heikentää seksuaaliviettiä."
[/quote]
No niin nyt löytyi kunnon lääkkeet. Vielä jos keksii lääkärille jonkin syyn, että kirjoittaa tuolle pitkän reseptin. Mitä hyötyä sitä on seksihaluista, jos sitä ei pääse ikinä harrastamaan?
Minusta on ainakin kiihottavaa viedä neitsyys mieheltä.... heh
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 16:01"]Minusta on ainakin kiihottavaa viedä neitsyys mieheltä.... heh
[/quote]
Tässä ketjussahan on vaikka kuinka paljon kokemattomien miesten sähköposteja, ei muuta kuin otat johonkin yhteyttä, niin pääset viemään poikuuden ;)
itsellänihän oli täydellinen suhde ja ihana nainen mut kokemattomuus ajoi hakemaan kokemuksia toisista naisista ja tästä syystä täydellinen suhde sit meni poikki. Parempi kokea ne huonot seksisuhteet eka
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 16:30"]itsellänihän oli täydellinen suhde ja ihana nainen mut kokemattomuus ajoi hakemaan kokemuksia toisista naisista ja tästä syystä täydellinen suhde sit meni poikki. Parempi kokea ne huonot seksisuhteet eka
[/quote]
Perseily lähtee luonteesta, ei kokemattomuudesta.
m41
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 16:01"]Minusta on ainakin kiihottavaa viedä neitsyys mieheltä.... heh
[/quote]
Tässä ketjussahan on vaikka kuinka paljon kokemattomien miesten sähköposteja, ei muuta kuin otat johonkin yhteyttä, niin pääset viemään poikuuden ;)
[/quote]
Ei naisten tarvitse nähdä niin paljon vaivaa miehestä seksiseuran saamiseksi, että viitsisivät lähettää jollekin sähköpostia. Eihän tässä ketjussa ole kuin ap saanut seuraa tätä kautta naisilta.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 16:01"]Minusta on ainakin kiihottavaa viedä neitsyys mieheltä.... heh
[/quote]
[/quote]
Ei naisten tarvitse nähdä niin paljon vaivaa miehestä seksiseuran saamiseksi, että viitsisivät lähettää jollekin sähköpostia. Eihän tässä ketjussa ole kuin ap saanut seuraa tätä kautta naisilta.
[/quote]
Kyllähän sen tietysti ymmärtää meneehän siinä aikaa noin 2 minuuttia :D
M35
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:45"]
Olis kiva korkata.
[/quote]
Niin, t. Petteri 51v ;)
Nauraisitko itse 28-vuotiaalle neitsytnaiselle? Entä haluatko oikeasti rehellisen vastauksen? Kyllähän se kaikenlaisia kysymyksiä herättää jos jopa yli 25 menee ja neitsyt.
Seuranhakupalstoilla miehillä (naisten en ole katsonut enkä ota kantaa) on monesti huonoja kuvia esim. tekstissä lukee iloinen ja kuva ei vastaa tekstiä yhtään, suttuisia kuvia, pimeitä kuvia joista tulee synkkä vaikutelma tai kuvasta on rajattu nainen pois, kenties ex?
Tavallisen näköisellä ja oloisella miehellä saattaa olla pitkä lista vaatimuksia osa aivan älyttömiä, joillakin naisen koulutus on tarkkaan rajattu, mies harrastaa kuntoilua niin paljon että jää epäilys onko naiselle edes aikaa jne. Jos tahtoo vastauksia niin kannattaa miettiä minkä kuvan teksti antaa.
Monelle auttaisi jo hyvä kuva, jossa näyttää iloiselta ja kuva on otettu valoisassa ympäristössä ja sitä varten on edes tukka kammattu.
Tuo ei ole mitenkään tavatonta. Oma mieheni on menettänyt poikuutensa muistaakseni 23- vuotiaana. Minulla on myös pari naispuolista ystävää, joiden tiedän harrastaneen seksiä 2-3 kertaa elämänsä aikana, vaikka ovat yli 35v. Sanoisin sinulle, että kokemattomamman miehen kanssa seksi ei ole mitenkään erilaista tai huonompaa, joten sinun ei välttämättä tarvitse kertoa naiselle asiasta, jos et halua.
Nettiprofiilin täyttämisessä esim match.comissa kannattaa täyttää kaikki kohdat. Sieltä tulee sitten ajatukset lapsista, lemmikkeistä, musiikista, ruokatottumuksista ym. esille vaikka niistä ei muuten kerrokkaan. Ehkä voisit myös kertoa jotain siitä, mitä ajattelet parisuhteesta ja miten haluaisit viettää naisen kanssa aikaa. Tylliin "haluan tutustua rauhallisesti, mutta olen tositarkoituksella. Olen kohtelias ja en halua kohdella ihmisiä huonosti...arvostan läheisyyttä ja kosketusta tms..." Mikä nyt sinusta kuulostaa kivalta. kuulostaa, että olet kuitenkin ihan hyvä "paketti" nettitreffailuun ja sellainen, että ujompikin tyttö uskaltaa ehkä lähestyä. Suosittelen ehdottomasti kuvien laittamista!
Korostat ehkä nyt liikaa asioita, joita yhdistetään masennukseen, kuten yksinäisyys, kaljan juonti ja se, että elämäsi ei ole sellaista kuin haluat.
Kerro, mitä toivot ja odotat elämältä. Luetko kirjoja? Onko sinulla intohimoja? Mitä toivot? Minne haluaisit matkustaa? Missä haluaisit asua? Haaveiletko kesämökistä? Haluatko oppia jotain uutta, johon toivoisit kaveria?
Mitä vanhemmaksi tuo menee sitä vaikeampaa se on.
t: kokemusta asiasta
Eivät naura. Neitsyys lakkaa kiinnostamasta siinä vaiheessa, kun omansa "menettää" ja tajuaa, ettei ollut kovin iso juttu.
Huoriin mars mars! Niin ne tekevät niissä etelän ihmemaissakin vastaavissa tilanteissa. Olet sitä ikäluokkaa joilla tämä on mahdollista niin anna palaa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:00"]Voi ap, miten kiva juttu!
ajatella, mihin kaikkeen av voikin auttaa ;)
Ja, voi kun mullakin olisi mies, jonka mielestä mun rinnat olisi " satumaiset".
[/quote]
Laita mistä päin olet, niin täältä kyllä löytyy sellainen mies ;)
[/quote]
Pohjanmaa ;)