Nauravatko naiset 28-vuotiaalle neitsytmiehelle?
Kertokaa vain ihan rehellisesti mielipiteenne. Sattuuhan se, mutta paskaako siitä. Toivon kuitenkin, ettette ole tahallaan ilkeitä.
-Olen 28-vuotias.
-Olen käynyt ammattikorkeakoulun.
-Minulla on ollut kaksi vuotta koulutustani vastaava työ. Sitä ennen olin mm. varastossa ja ajelin jakeluautoa.
-Olen mukana järjestötoiminnassa, jossa olen vastuuasemassa, mutta muuten olen melko yksinäinen. Joitakin kaljakavereita on.
-Olen normaalipainoinen (178 cm/71 kg)
-Netin naamakuva-arvioinnista sain kohtalaiset pisteet. En ole kasvoistani lähelläkään komeaa, mutta en nyt mitenkään rumakaan.
-En ole seuramies, mutta pystyn keskustelemaan edes jotenkuten menemättä jumiin.
-En ole koskaan pitänyt tyttöä kädestä.
-En ole koskaan suudellut tyttöä.
-En ole koskaan harrastanut seksiä tytön kanssa.
Niin kuin arvaatte, henkiset paineet ovat hirmuiset (paljon suuremmat kuin fyysiset), koska mistään läheisestä kanssakäymisestä ei ole kokemusta. Kysymys ei ole siitä, etten koskaan olisi saanut huomiota naisilta, vaan siitä, että olin nuorena aivan hirveän ujo ja sitten kun vanhenin ilman kokemuksia, minua rupesi hävettämään kokemattomuuteni enkä uskaltanut lähestyä naisia.
Olen pohtinut tässä mm. huoriin menoa, että saisi edes jonkinlaisen seksikokemuksen. Toisena vaihtoehtona on se, että laitan johonkin nettiin ilmoituksen, mutta eivät naiset taida miesten ilmoituksiin vastailla, eivät ainakaan tässä tilanteessa olevan miehen.
Mitä mieltä olette, kannattaako ilmoitusta edes yrittää vai menenkö suoraan huoriin? Ja ilmoituksessa on siis tarkoitus kertoa nuo asiat, jotka yllä ovat. Sillä tavalla en pysty naista tapaamaan, etten etukäteen kerro kokemattomuudestani.
Kommentit (476)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:46"]
Laitanko tällaisen deitti-ilmon?
Moi!
Olen 26-vuotias nainen. Seksiä en ole aikaisemmin harrastanut, ja jostain syystä on alkanut tuntua, että neitsyydestä pitäisi päästä eroon, vaikka ei kai se kovin iso juttu oikeasti ole.
Olen lievästi ylipainoinen (painoindeksi 26, pituus 163 ja paino 69). Kasvoiltani olen tavallisen näköinen nykerönenä. Joku on joskus sanonut söpöksi, mutta varsinaiseksi kaunottareksi minua ei pääse kehumaan.
Luonteeltani olen ujohko ja vähän hiljainen, mutta osaan kuitenkin vastailla kysellessä. Minua ei haittaa, jos sinäkään et ole mikään seuramies.
Etsin mukavaa ja fiksua miestä. Sellaista, joka osaa kirjoittaa enemmän kuin muutaman rivin, joka tahtoo tutustua minuun ennen sänkyyn menemistä edes muutamalla kahvittelukerralla ja joka ymmärtää, että minua arastuttaa ja ujostuttaa. Arvostan peruskohteliaisuutta ja rauhallisuutta.
Minua ei haittaa, jos sinäkin olet kokematon. Sen sijaan en toivo vastauksia vauhdikkaista kyydeistä tai kalun koosta. Toivon enemmän, että kerrot vastauksessasi, millainen olet. Mitä enemmän, sitä parempi.
Toivon, että jos vastaat tähän ilmoitukseen, niin uskallat myös tavata kahveilla. Seksiä minä en valmiiksi kenellekään lupaa, mutta jos löydän miehen, johon tunnen pystyväni luottamaan, niin sitten olen seksiin valmis.
Lämmintä ja iloista kesää kaikille!
[/quote]
Miksi ei?
Voin heti nähdä sielun silmin vastausten tulvan. Eihän tuossa ole mitään luotaantyöntävää, päinvastoin. Poikkeaapa perusilmoitusten joukosta hienolla tavalla.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:57"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:45"]Mutta kai sä olet tehnyt aloitteita?[/quote]
Millä mä niitä aloitteita teen, kun ei ole minkäänlaista kykyä viedä naista eikä itsetuntoa naisten suhteen.
Toinen asia on sitten se, että opiskelija- tai harrastuspiireissä olevia vonkaavia miehiä (etenkään johtavassa asemassa olevia) ei katsota kovin suopeasti.
Katsos kun se menee käytännössä niin, että miehen täytyy tehdä aloite, vikitellä naista, osata johdatella naista, mutta silti mies ei saa toimia väärällä tavalla tai väärissä tilanteissa.
Pilluhaukan maineenkin saa hyvin helposti.
[/quote]
Tiedätkö että monet löytävät puolison juuri harrastusten parista. Mutta tässä on tosiaan käynyt ilmi että et ole etsimässä tyttöystävää tai eivät sinua naiset kiinnosta kuin seksin vuoksi. Onnea valitsemallasi tiellä. Alun kuvauksen perusteella olisit ollut varmasti monelle potentiaalista poikaystäväainesta, mutta jos ei muu kuin pillu naisessa kiinnosta niin minkäs voit.
[/quote]
Sinä olet selvästi tulkinnut aloittajaa aivan eri tavalla kuin minä.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:20"]Eikö kumminkin suurin osa naisista halua, että mies vie sängyssä ja nainen vikisee?[/quote]
En ole tavannut kahta naista, joilla olisi samanlaiset tarpeet. Se, mikä saattaa kiihottaa yhden äärimmilleen, saattaa toisesta olla erittäin epämukavaa.
[/quote]
Tietenkin, mutta kuinka moni nainen kiihottuu miehestä joka "pelkää" naista ja koskettaa varovaisesti ja yhdynnässä tulee reisille? Veikkaisin että suurin osa naisista tykkää itsevarmoista miehistä jotka osaa jotain, vaikka muuten mieltymykset vaihtelee.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:53"]Tietenkin, mutta kuinka moni nainen kiihottuu miehestä joka "pelkää" naista ja koskettaa varovaisesti ja yhdynnässä tulee reisille?[/quote]
Jos ei jaksa viikkoa paria odottaa, että mies oppii perustemput, niin ehkä ei sitten ole oikeasti myöskään valmis vakavaan suhteeseen, vai mitä?
Mikäköhän siinä on, että miehet opettavat mielellään neitsytnaista, mutta naiset vähemmän halukkaasti neitsytmiestä?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:53"]Tietenkin, mutta kuinka moni nainen kiihottuu miehestä joka "pelkää" naista ja koskettaa varovaisesti ja yhdynnässä tulee reisille?[/quote]
Jos ei jaksa viikkoa paria odottaa, että mies oppii perustemput, niin ehkä ei sitten ole oikeasti myöskään valmis vakavaan suhteeseen, vai mitä?
Mikäköhän siinä on, että miehet opettavat mielellään neitsytnaista, mutta naiset vähemmän halukkaasti neitsytmiestä?
[/quote]
Viikko tai pari kuukautta. Mitä väliä, kun targetti on olla yhdessä kymmeniä vuosia. Laiskuus ja mennään siitä mistä aita on matalin asenne jyllää.
Joillakin miehillä on valtava kiima päästä poksauttelemaan kalvoja. Miehessä ei ole mitään ennen/jälkeen muutosta, joten naisia ei niin kiinnosta.
m41
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:53"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:20"]Eikö kumminkin suurin osa naisista halua, että mies vie sängyssä ja nainen vikisee?[/quote] En ole tavannut kahta naista, joilla olisi samanlaiset tarpeet. Se, mikä saattaa kiihottaa yhden äärimmilleen, saattaa toisesta olla erittäin epämukavaa. [/quote] Tietenkin, mutta kuinka moni nainen kiihottuu miehestä joka "pelkää" naista ja koskettaa varovaisesti ja yhdynnässä tulee reisille? Veikkaisin että suurin osa naisista tykkää itsevarmoista miehistä jotka osaa jotain, vaikka muuten mieltymykset vaihtelee.
[/quote]
Jossain elämänvaihessa tai iässä tämä olisi vielä saattanut olla söpöllä tavalla kiihottavaakin, mutta sanotaan että yli kaksi vuosikymmentä eläneet miehet eivät kyllä saa enää anteeksiantoa epävarmuudesta makuuhuoneen puolella. Osaamaton mies on lähinnä poika, eikä siitä pääse yli vaikka muut ominaisuudet olisivatkin kunnossa. Ennen tätä tietoa silmissä ehkä kajastanut himo vaihtuu nopeasti säälin ja epäuskon sekoitukseksi.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:18"]Mutta onhan siinä jotain oltava vialla, jos ei ole ikinä naista saanut.[/quote]
Ajattelin etten ota enää osaa tähän ketjuun, mutta pakko on puolustaa miesparkaa.
Miehessä ei ole mitään vikaa. Hänellä on sosiaalisia taitoja, ajattelukykyä ja hän on vähän kriittisemmänkin katseen kestävä.
Ujo hän tietenkin naisten suhteen on, mutta se on ohimenevää.
N42
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:46"]Laitanko tällaisen deitti-ilmon?
Moi!
Olen 26-vuotias nainen. Seksiä en ole aikaisemmin harrastanut, ja jostain syystä on alkanut tuntua, että neitsyydestä pitäisi päästä eroon, vaikka ei kai se kovin iso juttu oikeasti ole.
Olen lievästi ylipainoinen (painoindeksi 26, pituus 163 ja paino 69). Kasvoiltani olen tavallisen näköinen nykerönenä. Joku on joskus sanonut söpöksi, mutta varsinaiseksi kaunottareksi minua ei pääse kehumaan.
Luonteeltani olen ujohko ja vähän hiljainen, mutta osaan kuitenkin vastailla kysellessä. Minua ei haittaa, jos sinäkään et ole mikään seuramies.
Etsin mukavaa ja fiksua miestä. Sellaista, joka osaa kirjoittaa enemmän kuin muutaman rivin, joka tahtoo tutustua minuun ennen sänkyyn menemistä edes muutamalla kahvittelukerralla ja joka ymmärtää, että minua arastuttaa ja ujostuttaa. Arvostan peruskohteliaisuutta ja rauhallisuutta.
Minua ei haittaa, jos sinäkin olet kokematon. Sen sijaan en toivo vastauksia vauhdikkaista kyydeistä tai kalun koosta. Toivon enemmän, että kerrot vastauksessasi, millainen olet. Mitä enemmän, sitä parempi.
Toivon, että jos vastaat tähän ilmoitukseen, niin uskallat myös tavata kahveilla. Seksiä minä en valmiiksi kenellekään lupaa, mutta jos löydän miehen, johon tunnen pystyväni luottamaan, niin sitten olen seksiin valmis.
Lämmintä ja iloista kesää kaikille!
[/quote]
Kerro ihmeessä mistä päin olet. Eiköhän täältä sinulle fiksua seuraa löydy.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:25"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:18"]Mutta onhan siinä jotain oltava vialla, jos ei ole ikinä naista saanut.[/quote]
Ajattelin etten ota enää osaa tähän ketjuun, mutta pakko on puolustaa miesparkaa.
Miehessä ei ole mitään vikaa. Hänellä on sosiaalisia taitoja, ajattelukykyä ja hän on vähän kriittisemmänkin katseen kestävä.
N42
[/quote]
Niin, missä miehessä?
Ei minustakaan oikeastaan kenessäkään kokemattomassa miehessä sinällään ole mitään "vikaa", mutta tämä ei ole yleisesti tunnistettava mielipide. Se että ei ole jostain syystä taipunut yhteiskunnan normeihin ei ole häpeä, mutta on on kantajalleen usein valtavan suuri taakka. Ulkonäöltään tai käytökseltään nämä normien ulkopuolella elävät miehet ovat usein täysin tovereistaan erottamattomia. Tilanne paljastuu vasta lähemmän tutkiskelun kautta ja siinä tilanteessa näitten miesten kortit ovat pelattu.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:25"]
N42
[/quote]
Niin, missä miehessä?
Ei minustakaan oikeastaan kenessäkään kokemattomassa miehessä sinällään ole mitään "vikaa", mutta tämä ei ole yleisesti tunnistettava mielipide. Se että ei ole jostain syystä taipunut yhteiskunnan normeihin ei ole häpeä, mutta on on kantajalleen usein valtavan suuri taakka. Ulkonäöltään tai käytökseltään nämä normien ulkopuolella elävät miehet ovat usein täysin tovereistaan erottamattomia. Tilanne paljastuu vasta lähemmän tutkiskelun kautta ja siinä tilanteessa näitten miesten kortit ovat pelattu.
[/quote]
Aloittajassa. Tää vastannut nainen vei jo sen poikuuden. ;)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:25"] [quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:18"]Mutta onhan siinä jotain oltava vialla, jos ei ole ikinä naista saanut.[/quote] Ajattelin etten ota enää osaa tähän ketjuun, mutta pakko on puolustaa miesparkaa. Miehessä ei ole mitään vikaa. Hänellä on sosiaalisia taitoja, ajattelukykyä ja hän on vähän kriittisemmänkin katseen kestävä. Ujo hän tietenkin naisten suhteen on, mutta se on ohimenevää. N42 [/quote] Niin, missä miehessä? Ei minustakaan oikeastaan kenessäkään kokemattomassa miehessä sinällään ole mitään "vikaa", mutta tämä ei ole yleisesti tunnistettava mielipide. Se että ei ole jostain syystä taipunut yhteiskunnan normeihin ei ole häpeä, mutta on on kantajalleen usein valtavan suuri taakka. Ulkonäöltään tai käytökseltään nämä normien ulkopuolella elävät miehet ovat usein täysin tovereistaan erottamattomia. Tilanne paljastuu vasta lähemmän tutkiskelun kautta ja siinä tilanteessa näitten miesten kortit ovat pelattu. [/quote] Aloittajassa. Tää vastannut nainen vei jo sen poikuuden. ;)
[/quote]
Hienoa.
Toivottavasti tapahtunut auttaa elämän uusille urille ja taakka harteilta tipahti lopullisesti pois. Valitettavasti suurella osalla ns. kohtalotovereista ei suunta ole läheskään yhtä ruusuinen.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:23"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:53"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:20"]Eikö kumminkin suurin osa naisista halua, että mies vie sängyssä ja nainen vikisee?[/quote] En ole tavannut kahta naista, joilla olisi samanlaiset tarpeet. Se, mikä saattaa kiihottaa yhden äärimmilleen, saattaa toisesta olla erittäin epämukavaa. [/quote] Tietenkin, mutta kuinka moni nainen kiihottuu miehestä joka "pelkää" naista ja koskettaa varovaisesti ja yhdynnässä tulee reisille? Veikkaisin että suurin osa naisista tykkää itsevarmoista miehistä jotka osaa jotain, vaikka muuten mieltymykset vaihtelee.
[/quote]
Jossain elämänvaihessa tai iässä tämä olisi vielä saattanut olla söpöllä tavalla kiihottavaakin, mutta sanotaan että yli kaksi vuosikymmentä eläneet miehet eivät kyllä saa enää anteeksiantoa epävarmuudesta makuuhuoneen puolella. Osaamaton mies on lähinnä poika, eikä siitä pääse yli vaikka muut ominaisuudet olisivatkin kunnossa. Ennen tätä tietoa silmissä ehkä kajastanut himo vaihtuu nopeasti säälin ja epäuskon sekoitukseksi.
[/quote]
No tuossahan tulee vaikeuksia lähinnä niille naisille, jotka eivät osaa sopeutua muuttuviin tilanteisiin.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:45"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:25"] [quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:18"]Mutta onhan siinä jotain oltava vialla, jos ei ole ikinä naista saanut.[/quote] Ajattelin etten ota enää osaa tähän ketjuun, mutta pakko on puolustaa miesparkaa. Miehessä ei ole mitään vikaa. Hänellä on sosiaalisia taitoja, ajattelukykyä ja hän on vähän kriittisemmänkin katseen kestävä. Ujo hän tietenkin naisten suhteen on, mutta se on ohimenevää. N42 [/quote] Niin, missä miehessä? Ei minustakaan oikeastaan kenessäkään kokemattomassa miehessä sinällään ole mitään "vikaa", mutta tämä ei ole yleisesti tunnistettava mielipide. Se että ei ole jostain syystä taipunut yhteiskunnan normeihin ei ole häpeä, mutta on on kantajalleen usein valtavan suuri taakka. Ulkonäöltään tai käytökseltään nämä normien ulkopuolella elävät miehet ovat usein täysin tovereistaan erottamattomia. Tilanne paljastuu vasta lähemmän tutkiskelun kautta ja siinä tilanteessa näitten miesten kortit ovat pelattu. [/quote] Aloittajassa. Tää vastannut nainen vei jo sen poikuuden. ;)
[/quote]
Hienoa.
Toivottavasti tapahtunut auttaa elämän uusille urille ja taakka harteilta tipahti lopullisesti pois. Valitettavasti suurella osalla ns. kohtalotovereista ei suunta ole läheskään yhtä ruusuinen.
[/quote]
Ap onkin vielä nuori. On paljon helpompaa onnistua ilman iän tuomaa taakkaa.
m41
"Mikäköhän siinä on, että miehet opettavat mielellään neitsytnaista, mutta naiset vähemmän halukkaasti neitsytmiestä?"
Miehet on suvaitsevampia mitä naiset.
Olen kyllä kateellinen ap:lle, mutta eihän se minulta ole pois. Toivottavasti tästä ketjusta löytyisi minullekin tutor :)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:00"]Voi ap, miten kiva juttu!
ajatella, mihin kaikkeen av voikin auttaa ;)
Ja, voi kun mullakin olisi mies, jonka mielestä mun rinnat olisi " satumaiset".
[/quote]
Laita mistä päin olet, niin täältä kyllä löytyy sellainen mies ;)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:56"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:00"]
Voi ap, miten kiva juttu!
ajatella, mihin kaikkeen av voikin auttaa ;)
Ja, voi kun mullakin olisi mies, jonka mielestä mun rinnat olisi " satumaiset".
[/quote]
Niinpä :)
Mikäs niissä on vialla?
m41
[/quote]
ei niissä itse asiassa ole pahemmin mitään vialla, kiva täyteläinen, terhakka B-C -kuppi, mutta mies ei satu olemaan "tissimiehiä" , valitettavasti.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 23:58"]
Kyllä minua ainakin tällä iällä (26) jo hävettää kokemattomuus. Sitä tuntee itsensä jollain perustavalla tavalla niin ulkopuoliseksi. [/quote]
Onneksi vain hävettää. Itsellä (+30 v) joka päivä vain mielessä lopullinen ratkaisu.
Lähipiiri tietää tilanteen, mutta ei se nomikanssakäyistä sen toimivammaksi muuta. Osa luulee homoksi, osa vaihtaa puheenaihetta kun olen paikalla ja kaikki nauravat minulle selän takana. Miksi enää olla ihmisten ilmoilla? Miksi ottaa vastaan jokapäiväinen nöyryytys ja pakota itsensä valehtelemaan tuntemattomillekin? Miksi jatkaa?