Nauravatko naiset 28-vuotiaalle neitsytmiehelle?
Kertokaa vain ihan rehellisesti mielipiteenne. Sattuuhan se, mutta paskaako siitä. Toivon kuitenkin, ettette ole tahallaan ilkeitä.
-Olen 28-vuotias.
-Olen käynyt ammattikorkeakoulun.
-Minulla on ollut kaksi vuotta koulutustani vastaava työ. Sitä ennen olin mm. varastossa ja ajelin jakeluautoa.
-Olen mukana järjestötoiminnassa, jossa olen vastuuasemassa, mutta muuten olen melko yksinäinen. Joitakin kaljakavereita on.
-Olen normaalipainoinen (178 cm/71 kg)
-Netin naamakuva-arvioinnista sain kohtalaiset pisteet. En ole kasvoistani lähelläkään komeaa, mutta en nyt mitenkään rumakaan.
-En ole seuramies, mutta pystyn keskustelemaan edes jotenkuten menemättä jumiin.
-En ole koskaan pitänyt tyttöä kädestä.
-En ole koskaan suudellut tyttöä.
-En ole koskaan harrastanut seksiä tytön kanssa.
Niin kuin arvaatte, henkiset paineet ovat hirmuiset (paljon suuremmat kuin fyysiset), koska mistään läheisestä kanssakäymisestä ei ole kokemusta. Kysymys ei ole siitä, etten koskaan olisi saanut huomiota naisilta, vaan siitä, että olin nuorena aivan hirveän ujo ja sitten kun vanhenin ilman kokemuksia, minua rupesi hävettämään kokemattomuuteni enkä uskaltanut lähestyä naisia.
Olen pohtinut tässä mm. huoriin menoa, että saisi edes jonkinlaisen seksikokemuksen. Toisena vaihtoehtona on se, että laitan johonkin nettiin ilmoituksen, mutta eivät naiset taida miesten ilmoituksiin vastailla, eivät ainakaan tässä tilanteessa olevan miehen.
Mitä mieltä olette, kannattaako ilmoitusta edes yrittää vai menenkö suoraan huoriin? Ja ilmoituksessa on siis tarkoitus kertoa nuo asiat, jotka yllä ovat. Sillä tavalla en pysty naista tapaamaan, etten etukäteen kerro kokemattomuudestani.
Kommentit (476)
AP sai näin nopeasti, ihan päivässä huh. Miten tämä keskustelu velloo ihan muissa jutuissa?!?
Kerro nyt ap miten meni? Oliko sellaista kuin olit kuvitellut? Kannattaako odottaa vai mennä maksullisiin?
Jännityksellä seuraan lähteekö lisää poikuuksia pois tämän ketjun edetessä. (Lähtee hakemaan popkorneja)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:22"]
Miksi ihmeessä sinulle naurettaisiin?
Minä en naisena koskisi mieheen, joka on käynyt prostituoidun luona. Kyseessä on valtava tautiriski.
Juttele jonkun mukavan naisen kanssa töissä tai harrastuksesi parissa.
[/quote]
Sitä varten on olemassa testt joilla mahdollise taudit selviää suoraan. Tuon perusteella herää kysymys oletko itse käynyt koskaan testeissä edes ? Aika moni mies on käynyt huorissa vaan on eri asia kuka sitä myöntää :D
m24
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 23:10"]Ei olis uskonut että av:n avulla voi päästä poikuudesta eroon :D[/quote]
Se olikin aikuinen nainen, joka ymmärsi elämää. Nämä teiniprinsessat jauhavat täällä ruusunpunaisia kuviaan ja ovat antavinaan neitsyille, mutta eivät kuitenkaan anna.
Minun mielestäni aloittaja on rohkea! Mutta saisit kyllä yrittää olla hieman lempeämpi itsellesi. Ei pidä asettaa niin kauheita paineita itselleen. Se syö kaiken rohkeuden ja luovuuden kun luulet ilmeisesti, että asioista pitää suoriutua tietyllä tavalla. Ei deittailu ja seksi ole vakavaa. Ei elämäkään saa olla liian vakavaa! Rakastuminen on ihanaa ja kaikki siihen liittyvä jännityskin on ihanaa, kun sitä ei ota liian vakavasti (joo, helpommin sanottu kuin tehty).
Kyllä sinä tapaat vielä jonkun jonka kanssa synkkaa ja on luontevaa olla. Prostitoidut voivat auttaa neitsyysasiassa, mutta onko se niin iso asia? Minä itse arvostaisin ihan vaan rehellisyyttä ja että uskaltaa olla oma itsensä. Se, että se ei jollekin toiselle riitä/kelpaa, kertoo sitten teidän epäsopivuudesta tai siitä toisesta henkilöstä. Mutta sinun huonommuuttahan se ei missään nimessä ole, rehellisyys ei ikinä ole huono!! Teeskentelijät ovat paljon heikompia.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:57"]Pirkanmaalta. Kieltämättä hekottelin hetken mielikuvalle karvaisesta vanhasta miehestä odottelemassa kahvilan edustalla, mutta voin vakuuttaa olevani nainen ja ihan perustyyppi vieläpä :D
[/quote]
Jösses :)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:25"]
Jännityksellä seuraan lähteekö lisää poikuuksia pois tämän ketjun edetessä. (Lähtee hakemaan popkorneja)
[/quote]
En tiedä muista, mutta itselläni ei tuo poikuuden poisto ole lähellekään tärkeintä asiaa tässä tilanteessa. Tiedän että rahalla voin milloin tajansa käydä hoitamassa fyysisen aktin pois alta, mutta eihän se oikeasti mitään ratkaise. Olen edelleen se säälittävä aikamiespoika, jolle selän takana naureskellaan. Se jonka itsetunto on pirstaleina ja näkee unia suudelmista kesäauringon katveessa.
Kyllä kaikki läheiseni tietävät mikä on tilanne. Kenellekään ei asiasta voi puhua. Ehkä ainut mahdollsiuus olisi aloittaa alusta. Tosin ei enää tässä iässä varmaan.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 15:43"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:22"]
Miksi ihmeessä sinulle naurettaisiin?
Minä en naisena koskisi mieheen, joka on käynyt prostituoidun luona. Kyseessä on valtava tautiriski.
Juttele jonkun mukavan naisen kanssa töissä tai harrastuksesi parissa.
[/quote]
Sitä varten on olemassa testt joilla mahdollise taudit selviää suoraan. Tuon perusteella herää kysymys oletko itse käynyt koskaan testeissä edes ? Aika moni mies on käynyt huorissa vaan on eri asia kuka sitä myöntää :D
m24
[/quote]
En tiedä miten moni on käynyt, mutta harva sitä myöntää joo. Nainen on tyytyväinen kun mies osaa temput, eikä se ensioletus ole että temput on opittu maksullisella. Näistä periaatteen naisista yllättävänkin usea on vakaumuksensa vastaisesti koskenut yön neitoja käyttäneisiin miehiin. Ja sanoisin, että ihan tyytyväisenä vieläpä, jos verrataan vaikka seksikokemattomaan aikuiseen, jolle ei kärsivällisyyttä makuukammarin puolella löydy.
Menin naimisiin ikäisesi miehen kanssa. Olimme molemmat neitsyitä. Yhdessä tässä on opeteltu seksiä yli kolmekymmentä vuotta.
En lukenut paljon muita viestejä, mutta en nauraisi. Musta sulla on ymmärrettävät taustat. Huorissa käynyttä miestä en kyllä ottaisi.
Koita olla tekemättä asiasta isoa numeroa. Naisena ahdistaisi, jos saisin tietää nopeasti ja että itse olet ahdistunut asiasta. Etene vain "normaalisti" ja voit kertoa, jos tunnelta menee läheisemmäksi ja haluat.
Liity vaikka Tinderiin, matchit on osoittaneet jonkin kiinnostuksen merkin toisin kuin netin deittisivustoilla. Siellä voi muutenkin olla yhteyksissä tosi kevyesti, jos se helpottaa alkuun.
"Koita olla tekemättä asiasta isoa numeroa. Naisena ahdistaisi, jos saisin tietää nopeasti ja että itse olet ahdistunut asiasta. Etene vain "normaalisti" ja voit kertoa, jos tunnelta menee läheisemmäksi ja haluat."
tunnelta = tilanne
Onpa tämä herättänyt paljon keskustelua. Aloituksessa oli useampi kohta johon koen samaistuvani. Kyllä minua ainakin tällä iällä (26) jo hävettää kokemattomuus. Sitä tuntee itsensä jollain perustavalla tavalla niin ulkopuoliseksi. Esimerkiksi silloin kun työkaverit puhuvat lapsistaan ja perhe-elämästään ja itse ei ole pitänyt koskaan edes tyttöä kädestä.
Ja kun nyt täältä tuntuu löytyvän yllättävänkin paljon naisia, jotka voisivat kokemattomasta kiinnostua, niin kokeilen:
- Olen 26-vuotias ja asun Oulussa
- 175/80, mielestäni ihan ok, eli en ole lihava, mutta en myöskään mikään älytön punttijuntti :)
- Yliopisto käytynä (tosin nörttiala on varmaan turn off monille naisille)
- Olen tällä hetkellä koulutusta vastaavassa työssä
- Vapaa ajalla harrastan mm. liikuntaa, musiikin kuuntelua ja soittamista, kirjojen lukemista ja elokuvien/sarjojen katsomista
Yksi suurimmista haaveistani olisi löytää elämänkumppani jostain kivasta tytöstä, mutta kyllä kevyempikin seura kelpaisi. Sähköposti: tezcatlipoca26@hushmail.com
Minusta mielipiteet, joissa miestä vaaditaan peittämään epävarmuutensa, ujoutensa ja neitsyytensä, ovat ällistyttäviä. Kai se sitten vain on hyväksyttävä, että naiset ovat niin vahvasti tunteidensa vietävissä, että pelimiehet pärjäävät.
Minä kylläkin olen lähtenyt aina siitä, että kasvaminen yhteen tapahtuu yhdessä. Jos mies on kokematon naisten suhteen, niin hän voi silti olla perustaltaan mitä miellyttävin kumppani. Äkkiä sen naisen kanssa olemisen oppii.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:11"]
Minusta mielipiteet, joissa miestä vaaditaan peittämään epävarmuutensa, ujoutensa ja neitsyytensä, ovat ällistyttäviä. Kai se sitten vain on hyväksyttävä, että naiset ovat niin vahvasti tunteidensa vietävissä, että pelimiehet pärjäävät.
Näistä mielipiteistä varmasti suurin osa perustuu kokemuksen myötä saatuun oppiin. Turha mennä virran vastaisesti kun todennäköisesti tuloksena on vain joen rannalla henkeä haukkova yksinäinen lohi.
Minä kylläkin olen lähtenyt aina siitä, että kasvaminen yhteen tapahtuu yhdessä. Jos mies on kokematon naisten suhteen, niin hän voi silti olla perustaltaan mitä miellyttävin kumppani. Äkkiä sen naisen kanssa olemisen oppii.
Mutta onhan siinä jotain oltava vialla, jos ei ole ikinä naista saanut.
Ahdistaa miehet, jotka valittaa, että naiset eivät ymmärrä heidän vaikeaa tilannettaan, jonka takia on "ok" käydä huorissa. Montako ajatusta nää miehet on uhrannu sen huoran tilanteelle???
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:11"]Minusta mielipiteet, joissa miestä vaaditaan peittämään epävarmuutensa, ujoutensa ja neitsyytensä, ovat ällistyttäviä. Kai se sitten vain on hyväksyttävä, että naiset ovat niin vahvasti tunteidensa vietävissä, että pelimiehet pärjäävät.
[/quote]
Naiset on niin ristiriitaisia otuksia, että yleensä osuu paremmin oikeaan, kun tekee toisin mitä nainen sanoo. Eikö kumminkin suurin osa naisista halua, että mies vie sängyssä ja nainen vikisee? Ja vanhemmiten naiset harvemmin jaksaa alkaa opettamaan miehelle taitoja aivan aakkosista alkaen.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:20"]Eikö kumminkin suurin osa naisista halua, että mies vie sängyssä ja nainen vikisee?[/quote]
En ole tavannut kahta naista, joilla olisi samanlaiset tarpeet. Se, mikä saattaa kiihottaa yhden äärimmilleen, saattaa toisesta olla erittäin epämukavaa.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 00:13"]Montako ajatusta nää miehet on uhrannu sen huoran tilanteelle?[/quote]
Ihan korkeakouluopiskelijoitahan nuo ovat, jotka netistä seuraa hakeville miehille maksullisia palveluja tarjoavat. Tiedän sen siitä, että itsekin huorasin opiskeluaikoinani ja tunsin muita huoraavia. Se oli helppoa rahaa. Vähän kuin olisi ollut monta vakipanoa, jotka maksoivat molemminpuolisesta huvista.
Homma menee niin, että kun deittipalveluun tulee ilmoitus, josta näkee, että mies on fiksu, niin sitten sinne vain tyrkkää viestiä. Jos ei heti tärppää, kannattaa jatkaa houkuttelua tai vaikka kertoa joistain palveluista ja niiden hinnoista, niin mies saattaa haksahtaa maksamaan. Näin käy etenkin ajan kanssa, koska ilmaista seuraa miesten on vaikea saada.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:18"]Näistä mielipiteistä varmasti suurin osa perustuu kokemuksen myötä saatuun oppiin.[/quote]
Jos se kerran perustuu kokemukseen, niin miksi naiset sitten onnistuvat löytämään jatkuvasti miehiä, jotka ryyppäävät, ovat välinpitämättömiä, eivät kanna vastuutaan ja pahimmillaan ovat väkivaltaisia?
Vaikka kuinka olisi kokemuksia, niin monet naiset näyttävät aina löytävän joukosta ne pelimiehet, jotka yleensä ovat huonoja kumppaneita pitkissä parisuhteissa.
Hah hah haa!