Miksi naiset nettideittailussa kysyvät aina ammattia?
Olen pistänyt merkille, että tutustumisen aikana naiset eivät ikinä unohda kysyä mieheltä ammattia. Miksi tämä on niin tärkeää?
Muistan kerran yhdet treffit joiden alussa nainen kysyi, että mitäs teet työksesi ja sen jälkeen hän ei kysynyt enää yhtään mitään.
Harvoin kuulen esim. kysymystä, että minkälainen olet luonteeltasi.
Aina tuntuu olevan hirveä kiire kuulla se ammatti, käännetään se keskustelu heti töihin ihan kuin ilman sitä tietoa ei voisi jatkaa tutustumista.
Kommentit (654)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naisia kiinnostaa miehen elintaso.
Ja yhteiskunnallinen status. Kuka nyt kehtaa viedä illanistujaisiin korkeakoulutettujen menestyjien joukkoon matalapalkkaisen amismiehensä? Saati sitten työttömän luuserin.
Usein paremman näköinen, joka on amistason luontaisetuja.
Snobismi on kyllä mielenkiintoinen ilmiö mulle henkilökohtaisesti, josta haluaisin tietää lisää, esim. yliopiston puolelta sen haistaa jo sadan mettrin päästä, ja sit näkee käytöksessään; kaikki käytösmallit asenteestaan, ja siihen liityvät emootiotkin, me-henki, ja niiden kauttaa alaspäin katsominen, kun oma jonkinlainen arvo on omaksuttu, ja asema, ja ehkä esittääkin sitä, mitä pitäisi olla.
Ns. keskiluokka, joille se tuntuu karikatyyrisesti olevan statusasia - en tiedä kuitenkaan itse niin varmasti, muuta kuin, että lääkäritkin vielä kuuluu keskiluokkaan.
Keskimäärin 115 äo vs. 95 tms., ryhmien välillä, on erottava tekijä, jotain todellisempaa. Noin statukset muutoin ovat lähinnä ilmaa, eikä vakuuta, jos itse on älykkäämpi, vaan näyttää lähinnä pellekoululta.
Elintaso on ensisijainen, itsellensä sopiva, ei haittaa aiheuttava, ja sitten voi funtsia sitä, miten sopii yhteen toisen kanssa, jonka ajattelu ei avusta omaansa.
Amislaisissa on paljon itseäni kiinnostavia tyyppejä, mutta on otettava huomioon noi muutkin seikat, jos ei hae siinä ohessa kodinhoitajaa, joka työnsä lisäksi tekee vielä kodinhoidonkin, ellei työssä käyvä sitten tienaa vähintään 5k netto ja ole sujut asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Itse teen täyttä työpäivää sosiaalitoimistossa. Sosiaalityöntekijänä en halua treffailla "asiakkaita" joten myönnän kyllä suoraan, että sosiaalituilla elävä työhaluton pitkäaikaistyötön tms olisi minulle henkilö, jonka kanssa en koskaan lähtisi treffeille.
Sen sijaan muuten ammatilla ei ole väliä, kunhan se ei edusta jotain sellaista, joka olisi täysin vastoin omaa arvopohjaani ja moraaliani. Esim. turkistarhaaja tai vaikka seksityöläinen. Nykyinen mieheni on minua heikommin koulutettu ja vähemmän tienaava, tiesin sen jo ennen ensimmäisiä treffejä eikä haitannut pätkääkään.
Johtuen rahan liiallisesta vähyydestä ja/vai joka ikisen (100%) pummin luonteesta?
Työssä käyvä sitten kelpaa, vaikka olisi noin mikä vain ammatiltaan ja laskisi elintasoasi?
Kouluttautuminen ja ammatti kertoo ihmisestä aika paljon. Tärkeintä minusta on kuitenkin tietää kotitausta ja perhe, jotta ei tule vahingossa sekaantuneeksi psykopaatteihin/narsisteihin. Se on oikeasti vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useat naiset on vaan kiinnostuneita miesten rahoista.
Monet myös edellyttää että mies on pitkä.
Luonne ei ole niin kovin tärkeää.Hanki sitten rahaa, tai ole ilman.
Näin kannattaa ehdottomasti miehenä tehdäkin. Oikeastaan helpoin tapa miehenä epäonnistua elämässä on joutua tilanteeseen, jossa työn ja koulutuksen puute rajaa pois kaikki normaalijärkiset naiset.
Miksi kouluttamattoman ja työttömän miehen pitäisi saada koukutettu ja työssäkäyvä nainen? Tyydy vain oman tasoiseesi. Miesten hypergamiaa.
Tämä! Näitä perseileviä miehiä on aina ollut ja on. Esimerkkinä miehet jotka eivöt tee 50% kotitöistä.
Nuoret miehet ei siivoa, eikä pese hampaita.
Siirry Jenkkien Tinderiin. Niin valkoisia hampaita et näe missään. Mies saattaa haluta sunkin hampaiden loistavan yhtä kauniisti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonne ei ole niin kovin tärkeää.Hanki sitten rahaa, tai ole ilman.
Näin kannattaa ehdottomasti miehenä tehdäkin. Oikeastaan helpoin tapa miehenä epäonnistua elämässä on joutua tilanteeseen, jossa työn ja koulutuksen puute rajaa pois kaikki normaalijärkiset naiset.
Miksi kouluttamattoman ja työttömän miehen pitäisi saada koukutettu ja työssäkäyvä nainen? Tyydy vain oman tasoiseesi. Miesten hypergamiaa.
Tämä! Näitä perseileviä miehiä on aina ollut ja on. Esimerkkinä miehet jotka eivöt tee 50% kotitöistä.
Nuoret miehet ei siivoa, eikä pese hampaita.
Siirry Jenkkien Tinderiin. Niin valkoisia hampaita et näe missään. Mies saattaa haluta sunkin hampaiden loistavan yhtä kauniisti :D
Tinderöinti onkin tosi näppärä keino tutustua toisiin, kun välimatkaa on monta tuhatta kilometria.
Vierailija kirjoitti:
Kouluttautuminen ja ammatti kertoo ihmisestä aika paljon. Tärkeintä minusta on kuitenkin tietää kotitausta ja perhe, jotta ei tule vahingossa sekaantuneeksi psykopaatteihin/narsisteihin. Se on oikeasti vaarallista.
Just psykopaatit ja narsistit valehtelee tuossa kohtaa sinulle täysin sujuvasti koska ne on harjoitelleet sitä koko ikänsä. Joten älä ylläty jos strategiasi ei toimi.
Voihan mies sanoa kysymykseen "en vielä tässä vaiheessa halua kertoa työstäni, mutta minä en koskaan lyö naista". Tulee se luonnekin heti esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just psykopaatit ja narsistit valehtelee tuossa kohtaa sinulle täysin sujuvasti koska ne on harjoitelleet sitä koko ikänsä. Joten älä ylläty jos strategiasi ei toimi.
Menee siis hyvin, kun asennoituu niin, että miehet valehtelevat aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonne ei ole niin kovin tärkeää.Ok. No mitä kannattaa tehdä jos on pienituloinen ja/tai lyhyt mies?
Naisten silmissähän sellaisia miehiä ei edes ole.. ..olette näkymättömiä.
Tunnen yhden leipäjono elättäjän. Voit säkin uhrata tukesi muualla asuvan naisen hyväksi. Sitä ei vain suositella ja ihan syystä. Kouluttautuminen, mahdollisesti ulkomaille muutto on parempi vaihtoehto. Tai sit oot yksin.
Vierailija kirjoitti:
Voihan mies sanoa kysymykseen "en vielä tässä vaiheessa halua kertoa työstäni, mutta minä en koskaan lyö naista". Tulee se luonnekin heti esiin.
Eli työtön, kouluttamaton naistenhakkaaja. Tulee tosiaan luonne selville heti.
Tottakai ammatti on tärkeä. Jos olet itse esim. akateemisesti koulutettu, niin varmaan suurin osa odottaa myös kumppanilta samaa.
Olen toimeentulotuella elävä mies, ja naisystäväni käy pienipalkkaisessa duunissa. Ja minä olen se joka joutuu tämän tästäkin lainaamaan rahaa hänelle, koska taloudenhallinta lienee minulla parempi. Joten en siis ole "elätti" enkä "perässäraahattava" ja suurin osa vastauksistanne on surkeita valehteluyrityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen toimeentulotuella elävä mies, ja naisystäväni käy pienipalkkaisessa duunissa. Ja minä olen se joka joutuu tämän tästäkin lainaamaan rahaa hänelle, koska taloudenhallinta lienee minulla parempi. Joten en siis ole "elätti" enkä "perässäraahattava" ja suurin osa vastauksistanne on surkeita valehteluyrityksiä.
Miksi olette yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Mene pummi töihin. Pienipalkkainen nainen sentään elättää itse itsensä, sinä et.
En jaksa lukea koko ketjua, mutta mielestäni työ kertoo ihmisestä aika paljon. Sehän on asia, jota hän on todennäköisesti vuosia opiskellut ja paikka, missä kyseinen ihminen viettää 8 tuntia päivässä.
En nyt sano, että stereotypiat 100 prosenttisesti paikkansa pitäisivät, mutta kyllä oman kokemukseni mukaan esimerkiksi insinöörit, poliisit, opettajat, toimittajat ovat usein jokainen vähän tietyn oloinen ihminen, vaatiihan se ammattikin niitä tiettyjä ominaisuuksia ja taitoja ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Eivät kysy luonteesta? Jokainenhan voi kertoa luonteestasn mitä tahansa, mutta ammattia ei voi valehdella. Ammatti kertoo ihmisestä paljon. Esim sen,että on pitkäkänteisyyttä ja tavoitteellisuutta ja älyä sen verran,että on kyennyt suorittamaan jonkun tutkinnon.
Taisi osua, eli ap:lla ei ole mitään ammattia.
P. S Ihmiset ylipäätään kysyvät ammattia, kun tutustuvat toisiinsa,ihan perusjuttu.
Vierailija kirjoitti:
12 sivua keskustelua siitä, kun aloittaja on tehnyt aika korkealentoisia tulkintoja siitä että potentiaalista kumppania kiinnostaa missä toinen viettää n. 10 h (työmatkat otettu huomioon) viitenä päivänä viikossa.
Ps. minulta on joka ainoa tuttavuus kysynyt ammattia sukupuolesta ja asiayhteydestä riippumatta.
Kyseinen 10h, sen ei edes pitäisi kiinnostaa, koska sillä ei ole merkitystä.
Kun aikoinaan juttelin tulevan mieheni kanssa kahden kesken ensimmäistä kertaa, hänen ensimmäinen tai toinen kysymys oli mitä teen työkseni. En itsekään olisi aloittanut suhdetta sellaisen miehen kanssa, joka on puoli vuotta kerrallaan töissä toisella puolella maapalloa. Tai perustanut perhettä, jos mies tekee jatkuvaa reissutyötä ympäri vuoden.
aika monta versiota aiheesta "epärehellinen vastaus"