En tiiä krnelle voin soittsa tähän aikaan. Olen ihan rikki.
Kaikki on töidsä eikä mun asia ole niin tärkeä että voin krtään häiritä. Mutta tarviin jotain juttuseuraa nyt. Mun lapdi vietiin viime viikolla kiireellisesti osastollr. Soitin ite ambulanssin hysteeriselke lapselleni. Mulla oli koko viime viikon yllättöbän hyvä olo mutta nyt mäkin oon ihan rikki. Etenkin tänääb oon ollu.
Kommentit (28)
Kaikki on töissä eikä mun asia ole niin tärkeä että voin ketään häiritä. Mutta tarviin jotain juttuseuraa nyt. Mun lapsi vietiin viime viikolla kiireellisesti osastolle. Soitin ite ambulanssin hysteeriselle lapselleni. Mulla oli koko viime viikon yllättävän hyvä olo mutta nyt mäkin oon ihan rikki. Etenkin tänään oon ollu.
Tuota taekoitin.
Sukulainen, kriisipuhelin, palsta, tukinetti, kriisikeskus, yksityinen terapeutti? Kaveri? Ei lapselle tarvitse soitella ambulansseja, lasta lohdutetaan. Koita saada ulos osastolta normaaliin elämään.
Rukoilen sulle voimaa ja että kaikki järjestyisi.
Joku auttava puhelin? Sieltä saisi keskusteluapua.
Mikä sun lapsen tilanne on nyt? Miksi hysteerinen?
Ok heti alanuoli. En vastaa ensikerralla!
Vierailija kirjoitti:
Voi hitto kun in kirjoitusvirheitä. Toivottavasti joku saa selvää.
No älä nyt siitä välitä. Ne ei haittaa mitään! Ikävä kuulla, että asiat on menneet tuohon pisteeseen. Onneksi saitte apua lapselle, seuraavaksi sun tarvitsee hakea apua sulle. Kaikkea hyvää sulle, toivottavasti pian tulee keväiset ja aurinkoiset päivät!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on töissä eikä mun asia ole niin tärkeä että voin ketään häiritä. Mutta tarviin jotain juttuseuraa nyt. Mun lapsi vietiin viime viikolla kiireellisesti osastolle. Soitin ite ambulanssin hysteeriselle lapselleni. Mulla oli koko viime viikon yllättävän hyvä olo mutta nyt mäkin oon ihan rikki. Etenkin tänään oon ollu.
Tuota taekoitin.
Ei mee mullakaan yhtään sen paremmin, tuijottelen seinii mun yksiössä ja saan kielteisii päätöksii mun jokaseen työhakemukseen. En tiiä kuinka kauan mun pää kestää tätä paskaa. Mul ei oo ketään seurana, välil toivois ku ois joku kiva nainen tuossa mun vieressä mutta ei ole onni ikisinkkua potkinut. Näillä on mentävä, vaikka tekeekin mieli vetää ranteet auki.
Vierailija kirjoitti:
Ootko kännissä?
En oo. Vaan ihan väsynut ja itkettää. En oo saanut unta kynnolla pariin yöhöm enkä päivään. Mulla on niin valtava huoli ja pelko mub lapsesta että käyn ihan kierroksilöa. Oon pahoillani näistä kirjoitusvirheistä, ne ei jaksa nyt kiinnostaa. Voidpa tänne laittaa ääniviestejä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun lapsen tilanne on nyt? Miksi hysteerinen?
Ei se asia kuulu tänne. Mutya on paremmassa kumnossa kuin silloin kun soitin sen ambulsanssin. Silloin oli ihan sekaisin ja hysteerinen. Mua ei oo ikinä pelottanut niin pakjon kuin silloin.
Ja tänne valittaminen on susta hyvä ratkaisu?
Vierailija kirjoitti:
Ja tänne valittaminen on susta hyvä ratkaisu?
Jatkan, saan päänsärkyä noista sun viesteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun lapsen tilanne on nyt? Miksi hysteerinen?Ei se asia kuulu tänne. Mutya on paremmassa kumnossa kuin silloin kun soitin sen ambulsanssin. Silloin oli ihan sekaisin ja hysteerinen. Mua ei oo ikinä pelottanut niin pakjon kuin silloin.
Ok. Ei sun tarvitse enemmän kertoa, jos et halua. Taidetaan kaikki ymmärtää, mikä tilanne on ollut... :( Voimia ap!
Soita tonne Mielen kriisipuhelimeen!
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Mä olin täbään jo soittamassa tuonne mutta ei mun vointi oo niin paha, joky tarvitsee apua mua enemnän. Ei mulla oo sellainen hätä, kaopaan vaan juttuseuraa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Mä olin täbään jo soittamassa tuonne mutta ei mun vointi oo niin paha, joky tarvitsee apua mua enemnän. Ei mulla oo sellainen hätä, kaopaan vaan juttuseuraa nyt.
Soita nyt vain. Tuollaisia hetkiä varten siellä ollaan. Ei ole yhtään liian pieni syy soittaa. Voi olla vaikeaa itse nähdä tilanteen vakavuus, mutta ulkopuolisena sanon, että sulla on oikeasti tarve ammattiapuun. Rohkeutta avun hakemiseen!
Ap miksi haet huomiota, muillakin voi olla vaikeaa eikä silti tulla tänne inisemään. Ei täältä saa apua.
Yläkoululaisten pilaa nämä viestit?
Voi hitto kun in kirjoitusvirheitä. Toivottavasti joku saa selvää.