Oletko koskaan ns. rakastunut ensi silmäykseyllä?
Heti huomannut että joku ihminen vetää magneetin lailla puoleensa vaikka häntä ei edes tunne.
Kommentit (170)
Ainoa oikea tapa rakastua! Kuin salama kirkkaalta taivaalta
Olen. Ja olen tämän henkilön kanssa naimisissa.
En ikinä. Elämässäni on ollut 2 romanttista rakkautta, molempiin suhde kehittyi hitaahkosti enkä pitänyt heitä esim aluksi mitenkään hyvännäköisinä. Sitten kun rakastuu, alkaa näkemään toisen kauniina.
Olen teininä. Tuli sellainen fiilis katseiden kohdatessa. Se toinen oli jo ennalta silloin ihastunut minuun, mutta sitä en tiennyt. Ihan säheltämistä ja teinixiä se suhde kyllä oli.
Muutin uudelle paikkakunnalle ja näin siellä ensi kertaa yhden naisen (sillosen tytön, oltiin nuoria), muistan sanoneeni kaverille, että ton kun saisi lähinnä läpällä. Noh magneetti veti yhteen todella tulisesti ja seurusteltiikin hetki, me oltiin molemmille ne ekat, uskon että niin vahvasti voi kokea jotain ihmistä kohtaan vain kerran. Sen ikään kuin tiesi heti sillon samantien, että toi on jotenkin speciaali
Teininä kävi niin. Intensiivinen seurustelu kesti hetken ja päättyi nopeasti. Sellaista intensiteettiä en ole koskaan sen jälkeen kokenut.
En, mutta ihastunut olen ensisilmäyksellä. Joskus yksipuolisesti, joskus molemminpuolisesti.
Olen. Sattui eräässä pienessä maassa Kaakois-Aasiassa. Näin miehen, jonka ympärillä oli iso turkoosi aura. En ollut koskaan nähnyt enkä kokenut sellaista kenenkään ihmisen suhteen ja tajusin sen. Olemme nyt olleet yhdessä 20 vuotta, asumme Suomessa rekisteröidyssä parisuhteessa ja olemme rakentaneet kakkoskodin sinne Kaakkois-Aasiaan maaseudulle.
Olen. Tai ihastunut ainakin. Mistä sitä tietää, kun ei ikinä niistä ole mitään seurannut.
Olen. Samaa ukkoa rakastan edelleen yli kahdenkymmenen vuoden jälkeen.
Olen, mutta miehellä oli naisystävä. Jouduin siis odotamaan muutamia vuosia, ennen kuin lähestyin häntä romanttisessa mielessä. Toki olimme tutustuneet yhteisen kiinnostuksen kohteen merkeissä jo parin vuoden ajan. Hänestä tuli lasteni isä enkä koskaan ole rakastant ketään enempää kuin häntä, vaikka avioliittomme päättyikin lopulta eroon.
En ole tainnut. Aina kehittynyt aikaa myöten. Isoimmat ihastukset eivät ole olleet kiinnostuneita minusta.
Tämä on ollut ainut tapa löytää edes ketään kiinnostavaa.
Olen. Olin 19 ja heti, kun katsottiin silmiin ja tämä mies sanoi mulle lauseen, jonka muistan edelleen sanasta sanaan, rakastuttiin molemmat. Erinäisistä syistä silloin alkanut suhde katkesi. 24 vuotta myöhemmin tavattiin uudestaan ja sama tunne heräsi (, jos koskaan oli kadonnutkaan) yhtä voimakkaana. En vois tuntea mitään vastaavaa kenenkään muun kanssa tässä elämässä. Nyt ollaan oltu näin vanhemmalla iällä yhdessä 2,5 vuotta.
Olen. Nykyisen aviomieheeni 12 vuotta sitten.
Olen. Huumaantuneena näin kuukausia vaivaa että sain vokoteltua tuon miehen suhteeseen, sillä häntä ei juuri kiinnostanut. Sain parisuhteen, jossa hän haukkui, hakkasi jne. minua seuraavat viisi vuotta kunnes en kestänyt enää. Hän on silti existä ainoa, joka soittelee perään ja pyytelee takaisin.
Olen, yksipuolisesti. Meni aikanaan ohi.