Miksi naiset nettideittailussa kysyvät aina ammattia?
Olen pistänyt merkille, että tutustumisen aikana naiset eivät ikinä unohda kysyä mieheltä ammattia. Miksi tämä on niin tärkeää?
Muistan kerran yhdet treffit joiden alussa nainen kysyi, että mitäs teet työksesi ja sen jälkeen hän ei kysynyt enää yhtään mitään.
Harvoin kuulen esim. kysymystä, että minkälainen olet luonteeltasi.
Aina tuntuu olevan hirveä kiire kuulla se ammatti, käännetään se keskustelu heti töihin ihan kuin ilman sitä tietoa ei voisi jatkaa tutustumista.
Kommentit (654)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useat naiset on vaan kiinnostuneita miesten rahoista.
Monet myös edellyttää että mies on pitkä.
Luonne ei ole niin kovin tärkeää.Ok. No mitä kannattaa tehdä jos on pienituloinen ja/tai lyhyt mies?
Mitä luulet? Pahimmassa tapauksessa kannattaa etsiä 30v+laisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useat naiset on vaan kiinnostuneita miesten rahoista.
Monet myös edellyttää että mies on pitkä.
Luonne ei ole niin kovin tärkeää.Hanki sitten rahaa, tai ole ilman.
Näin kannattaa ehdottomasti miehenä tehdäkin. Oikeastaan helpoin tapa miehenä epäonnistua elämässä on joutua tilanteeseen, jossa työn ja koulutuksen puute rajaa pois kaikki normaalijärkiset naiset.
Miksi kouluttamattoman ja työttömän miehen pitäisi saada koukutettu ja työssäkäyvä nainen? Tyydy vain oman tasoiseesi. Miesten hypergamiaa.
Tämä! Näitä perseileviä miehiä on aina ollut ja on. Esimerkkinä miehet jotka eivöt tee 50% kotitöistä.
Nuoret miehet ei siivoa, eikä pese hampaita.
Vierailija kirjoitti:
Marjo44hki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää ne naiset, ketkä vaan kuittailevat, että kyllä ammatti pitää näkyä profiilissa...
Ei kuule pidä, että sitähän varten siellä tutustutaan toisiimme, että kerron kyllä sitten!
Mä en laita profiiliteksiin muuta kuin
"Ota selvää".Sen takiahan siellä ollaan että tutustutaan!
Naisella tuo toimiikin, vähän samalla tapaa kuin se että naisen paras iskurepliikki miestä lähestyessään on "moi" kun taas mieheltä vaaditaan melkoisesti enemmän. Tutustumisvaihe on tehty naisille helpoksi kun taas miehien täytyy täyttää jos jonkinmoiset kriteerit jotta pääsee edes juttelemaan ja tutustumaan kehenkään.
Olin kerran vetänyt puolikaljun ja istuin juttelee kolmen naisen kanssa diskossa, ja yksi kiinnostui, mutta sen äkäinen frendi alkoi tiuskimaan, jolta osin pelkästään mun letti oli se syy. Se kiinnostunut osoitti tyytymättömyyttä hänelle, mutta myöntyi kuitenkin vastentahtoisesti.
Että saisi jostain puheenaihetta? EI mua haittaisi, jos kysyttäisiin samaa. Salailu olisi vähän outoa, mutta jos ei halua vastata, niin sitten ei vastaa.
Oudoin keskustelun alotus mulla oli kun mies kysyi mun painoa. Olin sillon normipainon ja alipainon rajalla, mutta ukko haukku mut läskiksi kun sanoin, ettei tähän hätään pääse vaa'alle :D Jes
(Ei liittyny aiheeseen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tekee ihan samaa, ne kysyy multa ensimmäisten lauseiden joukossa. Varmaan johtuu siitä, että se kuuluu yleisiin tapoihin? Töissä vietetään niin paljon aikaa, että se väkiselläkin kertoo jotain ihmisestä, kunnianhimosta, arvoista.
Ja minut on lempattu sen jälkeen, kun kuuli ammattini. Tein silloin sairaalasiivoojan hommia. Nykyään maisteri
Mikä työ maisteri on?
Tutkiva pätkätyöläinen.
Koska se on niitä helppoja ekoja kysymyksiä, joilla selviää tekeekö mies jotakin elämässään. Ei sillä ole niin väliä onko postinjakaja, kirurgi vai filosofian opiskelija. Jatkokysymyksenä sitten "miten päädyit ammattiin x?" Tai "mikä on kivaa siinä työssä?". Näillä sitten selviää minkälainen mies on.
Se, että joku kuvailee itseään kiltiksi, rehelliseksi ja huumorintajuiseksi, ei varsinaisesti kerro yhtään mitään. On montaa erilaista huumorintajua. Jotkut ajattelee, että rehellisyys on sitä, että ei valehtele ainakaan paljon. Jotkut taas käsittävät sen niin, että sanovat IHAN kaiken, jopa ne kaikkein loukkaavimmat möläytykset, koska ovat niin erinomaisen rehellisiä ihmisiä. Osa on oikeasti kilttejä ihmisiä ja osa vain esittää kilttiä saadakseen jotakin hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Hei te, joiden mielestä ammatista tai töistä ei saisi tai ei ole kiva puhua/kysellä - millaisista asioista haluaisitte jutella esim. ensimmäisillä treffeillä?
Ennen treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on niitä helppoja ekoja kysymyksiä, joilla selviää tekeekö mies jotakin elämässään. Ei sillä ole niin väliä onko postinjakaja, kirurgi vai filosofian opiskelija. Jatkokysymyksenä sitten "miten päädyit ammattiin x?" Tai "mikä on kivaa siinä työssä?". Näillä sitten selviää minkälainen mies on.
Se, että joku kuvailee itseään kiltiksi, rehelliseksi ja huumorintajuiseksi, ei varsinaisesti kerro yhtään mitään. On montaa erilaista huumorintajua. Jotkut ajattelee, että rehellisyys on sitä, että ei valehtele ainakaan paljon. Jotkut taas käsittävät sen niin, että sanovat IHAN kaiken, jopa ne kaikkein loukkaavimmat möläytykset, koska ovat niin erinomaisen rehellisiä ihmisiä. Osa on oikeasti kilttejä ihmisiä ja osa vain esittää kilttiä saadakseen jotakin hyötyä.
Lisättäkööt vielä, ettei se työttömyyskään ole itsessään ongelma. Onglemaksi voi muodostua se, miten mies työttömyyteen suhtautuu ja onko minkälaisia tulevaisuuden suunnitelmia.
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lääkäri ja työtön lääkäri yhä hyviä vastauksia.
Onko työtön ammatti?
Se tarkoittaa tässä tapauksessa pitkäaikaistyötöntä, jonka tulevaisuudennäkymät ovat kyseenalaiset.
Jos sanoo "töiden välissä" tms., kuten jenkeissä, niin se tarkoittaa, että on tullut työttömäksi lähiaikoina, ja etsii töitä, ja luultavasti saakin.
Jos on pysyvästi työtön, niin henkilö sanoo esim., ettei ole töissä, eikä tule olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas on vatkattu samaa 16 sivua eikä elämäntapatyötön ole vimmatusta spinningistä huolimatta metriäkään lähempänä pariutumista.
Entäs töissä käyvät lyhyet miehet?
Ne on juhlien koomisia kääpiöitä; usein pyydetään tarjoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on selvä, miehiä ei kiinnosta naisen ammatti, vaan ULKONÄKÖja paino.
Jos mieheltä ei saa kysyä ammattia niin pitäiskö sitten naisten päättää vaan olla ilman kuvia ja loukkaantua jos mies kysyy ulkonäöstä?
Pituus ja paino on melko tarkkoja, koska rumia ihmisiä ei juuri ole, ja muut asiat kertoo luonteesta.
Aloittaja on varmaan sitä sakkia, joka laittaa deittiprofiiliin huonoimman mahdollisen kuvan itsestään (epäsiisti olemus, esillä tupakka tai tuoppi, huono valaistus jne.), ei mitään esittelytekstiä muuta kuin "kysy jos kiinnostuit". Ja jos tuota vyyhtiä lähtee purkamaan niin, että kysyy ammattia vain jostakin liikkeelle lähteäkseen, se loukkaantuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naisia kiinnostaa miehen elintaso.
Ja yhteiskunnallinen status. Kuka nyt kehtaa viedä illanistujaisiin korkeakoulutettujen menestyjien joukkoon matalapalkkaisen amismiehensä? Saati sitten työttömän luuserin.
Ootko tullu ajatelleeksi ettei sillä jampallakaan välttämättä olisi kivaa siinä seurassa? Kun muut on paljon fiksumpia eikä niitä kiinnosta puhua persujen mieleisistä keskustelunaiheista?
Työttömyys ei ole mitenkään verrannollinen älykkyyteen. Eikä ole myöskään työssäkäynti.
Ehkäpä, mutta ei ole tehty tutkimusta. Ongelmallisempi ryhmä, johon kuuluu, jos on työtön. Vakuutusyhtiö, pankki, työn- ja vuokranantaja, lääkärit (vainoharhaisiksi koulutettuja) ottavat sen varmasti laskelmiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on niin heikko itsetunto, että ei tykkää, kun hänen.ammattiaan kysytään, niin se on varma silloin, ettei meistä voisi tulla paria, sillä mies säikähtäisi minun ammattiani. Kyllä se vaan niin on, että samantyyppiset ihmiset sopivat yhteen keskenään ja tutustumisvaiheessa juuri selvitetään, millaisia osapuolet ovat.
Kestääkö sinun itsetuntosi seurustella elintapatyöttömän kanssa?
"Elintapatyötön". Jo kommentin kirjoitusasusta löytyy muitakin ongelmia kuin pelkästään se fakta, että kumppaniehdokas elää minun verorahoillani. Ja ahnehtii yhteiskunnan varat itselleen, terve aikuinen mies, vaikka olisi paljon niitä jotka tarvitsevat niitä rahoja enemmän.
Huonoin ryhmä työttömistä. Työttömyydelle on löydyttävä joku eettinen peruste, ja siksi ei kelpaa mikään älytön syy, ja kaikken vähiten pelkkänä elinkeinona. Kiertäisin kaukaa; luotto mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Onko lääkäri ja työtön lääkäri yhä hyviä vastauksia.
Yhtä huonoja useimmalle. Lopuille mieluummin ei työtön.
Työtön sairaanhoitaja johtaisi lisäkysymyksiin, mutta hekin aina saavat töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se tärkeää olekaan, mutta yksi hyvä keskustelunaihe kun ei muutakaan keksi. Yleensä ihmiset tekevät jotakin työkseen/opiskelevat/etsivät työtä/ jotenkin kuluttavat päivänsä. Ammattia kysyessä saa jo pienen keskustelun täysin tuntemattomankin ihmisen kanssa aikaiseksi, eikä tarvitse puhua säästä ja saa samalla myös jo pienen käsityksen ihmisen elämästä ja kiinnostuksen kohteista.
Mitä jos mies on opiskellut paljon ja tietää valtavasti eri asioista, mutta ei ole tehnyt töitä kovin paljon ja siten omaisuutta ei ole?
Olisi sanonut olevansa ammatiltaan maisteri. Kysyttäessä missä töissä tai mitä tekee (mikä-maisteri lisäksi), hän vastaisi, että pelkkä maisteri.
Vierailija kirjoitti:
Koska naisia kiinnostaa miehen elintaso.
Voi sanoa, että miehenä mua kiinnostaa naisen elintaso, mutta ehkä siitä voi tinkiä, jos se toisella on parempi, joka ei välttämättä mua haittaa, ellei vaadi parempaa elintasoa, johon olisin valmis sijoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tavata ja nähdä millaisia nämä miehet on jotka niin vankasti uskovat että kaikki naiset ovat rahan ja statuksen perässä.
Ja että mistä kumpuaa se oletus että mies on oletusarvoisesti aina korkeammalla näissä.
Itse korkeasti koulutettu ja top 1% tulosegmentissä mutta en ole koskaan pitänyt noita tärkeinä kriteereinä eikä se ole koskaan ollut tuo oletusasetelma. Mulla yksinkertaisesti lyö tyhjää kun luen noita kommentteja.
Tv keski-ikäinen tätiNe ovat vähän koulutettuja duunareita ja jonkin asteen naisvihaajia. Siksi tuo ammatin kysyminen on niin tärkeää, että sillä saa karsittua nuo pois. Itse olen aina tapaillut yhtä menestyneitä miehiä kuin itse olen ja huomannut, että heitä kiinnostaa erittäin paljon naisen ammatti. Toimitusjohtajamiehet katselevat vastaavan sosioekonomisen tason johtajanaisia. Aika moni menestynyt ihminen on sukupuoleen katsomatta hieman snobi ja heistä tuntuu, että jos puoliso ei ole samaa tasoa, hän vetää itseäkin vähän alaspäin.
Eli ne naiset,joille miehen ammatti on tärkeä, ovat itse menestyneitä, eivätkä halua miestä, joka vähentäisi sitä menestystä, vaan olisi samaa tasoa.
Olisko naisille elintaso, turvallisuus, miehen arvo kuitenkin tärkeämpiä kuin miehelle.
Ukko39 kirjoitti:
Mä kysyn naisilta ensimmäiseksi elopainoa.
Karsii tehokkaasti pinnalliset pois.
Itse kysyn ensimmäisenä k-kkelin kokoa. Usein vaadin myös näyttämään, pelkkä oma puhe ei riitä.
Nysä menee heti poistoon. Kriteerini on tiukat koon suhteen, ja testiajoaas selviää osaako sitä käyttää. Valitettavan usein ei.
Ei näillä vauva-palstan vässyköillä naista edes ole, saati saumaa deittiin.