Perheellinen mies rakastui
Olen n. 40v mies ja minulla on vaimo ja lapsia. Lapseni ovat minulle kaikki kaikessa. N. viikko sitten kaverini järjesti illanvieton. Olen ollut naimisissa vuosia, enkä koskaan ole ihastunut kehenkään. Kaverillani oli naispuolinen ystävä, johon ihastuin. Hän teki itse aloitteen ja tuli heti kertomaan, että olisin hänelle täydellinen. Ihastuin silmittömästi.
Tämän jälkeen olemme soitelleet pari kertaa ja nähneetkin vähän. Olemme molemmat varattuja, mutta tämä tuntuu oikeammalta kuin mikään koskaan aikaisemmin. Olen umpirakastunut. Edes syöminen ja nukkuminen eivät juuri onnistu. Minulla ei koskaan ole ollut läheskään vastaavaa olotilaa eläessäni.
Tietysti rakastan lapsiani yhä enemmän kuin mitään muut, enkä koskaan halua elää ilman heitä. Mitä minun tulisi tehdä?
Kommentit (131)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 00:07"]Kiitos. Varmaan arkea tulee joka suhteeseen, mutta tällä hetkellä tuntuu siltä, että en koskaan ole ollut näin rakastunut edes vaimooni. Olen oikeasti erittäin rationaalinen tyyppi ja luulin vuosia, etten yleensäkään voi rakastua.....se täss varmaan ihmetyttääkin.
[/quote]
Törppö! Rakkaus on päätöksiä, etsi sitä oman vaimosi kanssa, mieti että hänkin on joutunut elämäänsä suhun tuhlaamaan, jätettynä joutuu kuitenkin rakentamaan sitä raunioista uudelleen, sä muutat vaan talosta toiseen. Ehkä pirtistä hökkeliin, jopa.
Vai meinaat ihastua johonkin lepakonnahka vääräsääreen , voi bat & ryyd ! Unohda moinen kottarainen & vietä yksin laatuaikaa itsesi kanssa katsoen aikuisviihdettä läppäriltä oikein suu vaahdossa ja masturboit kunnolla kerran tai kaksi ( jos esinahka kestää ) KAIKKI TÄMÄ TIETENKIN SILLOIN KUN MUU PERHE ON JO NUKKUMASSA ! Kun lopetat muista poistaa sivuhistoria ja tyhjentää välimuisti ! Paineet olisi purettu ja sinulla olisi vielä oma ydinperhe koossa ! Liian paljon on uusioperheitä ja yh äippiä ja isiä ! " EI TARVITSE KIITTÄÄ :D "
Enhän minä tahallani niin tekisi. Missään nimessä ei ole tarkoitus lpokata vsaimoa tai muitakaan. Minusta vaan on todella outoa, että olen kahdessa viikossa valmis vaihtamaan vuorien parisuhteen pois eikä minua edes epäilytä. Koskjaan aiemmin en ole edes kuvitellut moista.
Asuuko tämä ihastuksesi samassa kaupungissa kuin sinä?
Samaa mieltä. Yksin runkkaus on toivottavasti eri asia kuin kaunis rakkaus.
Asuu melko lähellä, 20 km säteellä.
Viikko?? Katsokaa vuoden päästä.
No sepä se. Olen nykyisen puolisoni kanssa ollut toistakymmentä vuotta, enkä missään vaiheessa ole kokenut mitäään vastaavaa. Siksi tämä onkin niin outoa.
Et taida olla kovin realistinen , mutta oma on asiasi tietysti ! Ihastuminen ei ole sama asia kuin rakastuminen ! Vahinko hässiminen on yleistä ja jo jopa trendikästä ! Kukaan ei ole korvaamaton , jos huumaa kestäisi 5-10 v jos edes sitäkään . Luultavasti se ihastus kyllästyisi ja vaihtaisi sinut kuitenkin nuorempaan ! 45-50 v mies on jo vanha kärpäsieni eikä mikään hottis ! Tietysti jos ajattelee että oli se kivaa niin kauan kuin kesti , niin mikäs siinä sitten !
Missä olette treffailleet, onko ollut seksiä?
Onko sinulla enää tunteita vaimoasi kohtaan, entä miten aattelit lasten suhtautuvan jos eroatte?
Kuule, unohda mystiikka, se eukko ei ollut sen kummempi aarre kuin nykyinen vaimoskaan, keksi uus harrastus tai ammatti, ajaa saman asian, jotain uutta kaipaat ja nyt luulet että se on tää matami. Jos et muuta keksi, niin muuttakaa vaikka Porvooseen, siellä tapahtuu vaikka mitä.
Tämä uusi nainne on vanhempi kuin vaimoni. Molemmat olemme n. 40 ja molemmilla on lapsia. Kummallekin tilanne on aivan outo. Usko tai älä, mileuiten rakastaisin ihanien lasteni äitiä---aina ollen ollut myös itse valmi tuomitsemaan kaikki syrjähypyt, mutta nyt vaan tuntuisi siöltä, että on oikeasti tosi kyseessä.
Nainen taitaa haluaa rahasi ja tai elämäsi sekaisin ja sit se ite lähtee tyytyväisenä pois uuden perässä kun on asiansa tehnyt... sitä se hakee...
Minkäikäiset lapset? Miten luulet et ne pärjää jos nyt rikot kaiken? ,
Olemme tavanneet lyhyesti autossa jne. Ei ole ollut seksiä, mutta hän tuntuu aivan uskomattoman hyvältä.
Joo oon nähny tuota et nainen laittaa koko miehen elämän sekasin ja on tosi tyytyväinen ja häipyy pois...
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 00:46"]Tämä uusi nainne on vanhempi kuin vaimoni. Molemmat olemme n. 40 ja molemmilla on lapsia. Kummallekin tilanne on aivan outo. Usko tai älä, mileuiten rakastaisin ihanien lasteni äitiä---aina ollen ollut myös itse valmi tuomitsemaan kaikki syrjähypyt, mutta nyt vaan tuntuisi siöltä, että on oikeasti tosi kyseessä.
[/quote]
No jos mieluiten rakastat häntä niin sitten rakastat, ei nää mitään henkimaailman juttuja ole loppujen lopukskaan, päätöksiä ja tekoja.
Siitàä vaan pilaa KAIKKIEN ELÄMÄ!!!! Menee varmasti hyvin kaikkien kannalta!,,
Mites ne lapset, onko käynyt mielessä?
Antaa mennä, kerran vain elät, varmasti hän on se oikea, jos alkaa sitten kyllästyttää niin voihan olla että erehdyit, uusi oikea löytyy varmasti, lapsia tee jokaisen kanssa, niistä väliä, pääasia että papi saa elää surta rakkauttaan!