Perheellinen mies rakastui
Olen n. 40v mies ja minulla on vaimo ja lapsia. Lapseni ovat minulle kaikki kaikessa. N. viikko sitten kaverini järjesti illanvieton. Olen ollut naimisissa vuosia, enkä koskaan ole ihastunut kehenkään. Kaverillani oli naispuolinen ystävä, johon ihastuin. Hän teki itse aloitteen ja tuli heti kertomaan, että olisin hänelle täydellinen. Ihastuin silmittömästi.
Tämän jälkeen olemme soitelleet pari kertaa ja nähneetkin vähän. Olemme molemmat varattuja, mutta tämä tuntuu oikeammalta kuin mikään koskaan aikaisemmin. Olen umpirakastunut. Edes syöminen ja nukkuminen eivät juuri onnistu. Minulla ei koskaan ole ollut läheskään vastaavaa olotilaa eläessäni.
Tietysti rakastan lapsiani yhä enemmän kuin mitään muut, enkä koskaan halua elää ilman heitä. Mitä minun tulisi tehdä?
Kommentit (131)
Jokaisella ihmisellä on yleensä 40 ikävuoden tienoilla jonkin sortin kriisi, omat valinnat punnitaan ja tekee mieli laittaa uusiksi työt ja puoliso ja ihan kaikki. Anna asialle vuosi aikaa ja mieti perinpohjin elämääsi ja mitä voisi tehdä toisin, että olisit onnellisempi. Jos vastaus on vieläkin naisen vaihto, sitten se lienee paikallaan. Koeta arvioida objektiivisesti mikä on iän mukanaan tuomaa kasvukriisiä ja mikä jotain muuta.
Sinulla on vaimo ja lapsia.
Yksinkertainen ratkaisu: pysy perheesi parissa.
Täähä on suoraan siitä The Affair -sarjasta! NEXT!
Kai tajuat, että jos saat tämän elämäsi naisen, kotonasi asuu sinulle vieraat lapset, jotka oireilevat vanhempiensa erosta. Luvassa on siis raivokohtauksia ja jatkuvaa kiusantekoa sekä mustasukkaisuutta äidistä. Päälle teillä vierailevat omat lapsesi, joilta saat samaa kyytiä. Niissäkö olosuhteissa romanttinen sielunkumppanuutenne kukoistaisi, vai olisiko pudotus arkeen nopea ja raju?
Jos vaimosi on ns. Hyvä puoliso, olet tekemässä elämäsi virheen. Lapsesi maksavat siitä kovan hinnan. Ja lopulta voi käydä niin, että jäät yksin. Ex-miehenikin rakastui nelikymppisenä palavasti. Lopulta sielunkumppani päätti jäädä yhteen miehensä kanssa (heilläkin lapsia) ja exäni on onneton ja yksin. Haikailee vain minua ja lapsia.
Ap, vähän jäitä hattuun. Katsele ainakin vuosi tilannetta, pettämättä, sillä niin monet miehet ovat pilanneet elämänsä samalla tavalla kuin sinä. Entäs jos hän ei haluakaan olla sun kanssasi tosissaan, leikkii vain? Nauttii siitä että saa teidät eroamaan ja sitten kun olet vapaa niin et enää olekaan kiinnostava. Sitten asut yksiössä ihan yksin, lapset ei käy kylässä eikä vaimo ota enää takaisin. Jos nyt hätäilet voit kusta asiasi todella pahasti.
Onko sulla ap 40v. kriisi? Siihen voi liittyä kaikenlaiset hullutukset.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:31"]
Trollin ammattitutkinnon perusopinnoissa jo opetetaan, että päätä aina avausviestisi kysymykseen, kuten
Mitä minun tulisi tehdä?
Mielipiteitä?
Teinkö oikein?
Mitä minun tulisi tehdä?
[/quote]
Aivan niin. En viitsi enemää lukea. Mutta sen tiedän, ettei mies tuota avausta kirjoittanut. Tietenkin vähän vaihtelua naisten ihastumistarinoihin....
Palstan miehet on vähän toisensorttisia kuin 40 v perheenisä
Mä en niinkään ihmettele sitä, että ap on mennyt ihastuksissaan sekaisin. Tässä on seikkailua ja uutuuden viehätystä pitkän liiton jälkeen. Sen sijaan ihmettelen tuota naista. Millainen nainen menee pokaamaan tuntematonta ja sanomaan, että sä olisit mulle se oikea. Millä perusteella edes, ettehän tunteneet entuudestaan. Oletko niin komea, onko sinussa karismaa? En kyllä itse ikinä menisi tekemään tuollaista aloitusta kenellekään miehelle. Mutta näköjään se iski kuin kuuma veitsi voihin ;)
Kyllä ne pienet rakastumistuntemukset helpottaa jossain vaiheessa. Aina.
Itse olet alkanut ruokkimaan tuota ihastusta tapailuilla ja puheluilla. Kysehän on vain ihastuksesta, ensihuumasta. Mieti nyt vähän, et voi edes verrata ihastumisen jännittävää ensihuumaa ja vuosikymmenen parisuhdetta perhearkineen.