Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työnhakukeskustelu paikan päällä eikä puhelimessa?

Vierailija
25.06.2026 |

Tähän asti työnhakukeskustelu on ollut aina puhelimitse. Nyt kävi kutsu te-palveluiden tiloihin. Miksiköhän?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikkapa siksi ettet unohtaisi millaista on poistua sieltä hikikomori-asunnosta ja olla tekemisissä ihmisten kanssa kasvotusten. Vähän kuin työelämässä, you know?

Vierailija
2/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa ja epäinhimillistä että ihmisen ei anneta syrjäytyä rauhassa kotiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkärin tätiä ärsyttää ja haluaa vähän kiusata. Se joutuu kuitenkin heräämään viitenä aamuna viikossa töihin. 

Vierailija
4/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat nähdä miltä näytät, miten liikut ja miten käyttäydyt. Puhelimessa tämä ei ole mahdollista.

Vierailija
5/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä tehdään pakollinen PEth testi alkoholinkäytön tarkkailua varten. PEth-testi (B-PEth) on luotettava verikoe, joka paljastaa edeltävien 2–4 viikon todellisen alkoholinkäytön. Testi mittaa fosfatidyylietanolia, jota muodostuu veressä vain alkoholin läsnä ollessa.

Vierailija
6/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluavat nähdä miltä näytät, miten liikut ja miten käyttäydyt. Puhelimessa tämä ei ole mahdollista.

Olen ihan normaali, sosiaalinen ihminen ja kasvokkain keskustelu sopii ihan hyvin. Mietin vain, että mitä lisäarvoa paikan päällä tapaaminen tuo. Tapaamiseen on varattu aikaa 45 min. ja todella vaikea saada asiaa niin pitkäksi aikaa. 

 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä tehdään pakollinen PEth testi alkoholinkäytön tarkkailua varten. PEth-testi (B-PEth) on luotettava verikoe, joka paljastaa edeltävien 2–4 viikon todellisen alkoholinkäytön. Testi mittaa fosfatidyylietanolia, jota muodostuu veressä vain alkoholin läsnä ollessa.

Olisi koomista jos niin tehtäisiin. Miten se vaikuttaa mihinkään kun alkoholia saa laillisesti nauttia

Vierailija
8/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla jokin laki että henkilökohtaisia tapaamisia pitäisi olla tietyin välein. Käytännössä ei tietenkään toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä tehdään pakollinen PEth testi alkoholinkäytön tarkkailua varten. PEth-testi (B-PEth) on luotettava verikoe, joka paljastaa edeltävien 2–4 viikon todellisen alkoholinkäytön. Testi mittaa fosfatidyylietanolia, jota muodostuu veressä vain alkoholin läsnä ollessa.

Siinäpä olisikin kun kouluttamaton te täti alkais tökkiä neulaa pitkin poikin, ei hajuakaan miten kyseinen näyte edes otetaan. Saati että olisi välineitä.

Vierailija
10/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä tehdään pakollinen PEth testi alkoholinkäytön tarkkailua varten. PEth-testi (B-PEth) on luotettava verikoe, joka paljastaa edeltävien 2–4 viikon todellisen alkoholinkäytön. Testi mittaa fosfatidyylietanolia, jota muodostuu veressä vain alkoholin läsnä ollessa.

Olisi koomista jos niin tehtäisiin. Miten se vaikuttaa mihinkään kun alkoholia saa laillisesti nauttia

Saavat sinulta ajokortin pois halutessaan, jos testitulos on riittävän huolestuttava. Näin toimitaan jo Ruotsissa. 

 

Kiusa se on pienikin kiusa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikessa on kaikkien üarhaaksi kasvotusten keskustelu. Olisi parempi myös pankkiasiat toimittaa kasvotusten. 

Suomalaiset eristäytyvät ja se on paha asia ihmisen psyykkeelle. 

Vierailija
12/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaikkapa siksi ettet unohtaisi millaista on poistua sieltä hikikomori-asunnosta ja olla tekemisissä ihmisten kanssa kasvotusten. Vähän kuin työelämässä, you know?

Miksi oletat ettei ap poistu ja että asuu noin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikkapa siksi ettet unohtaisi millaista on poistua sieltä hikikomori-asunnosta ja olla tekemisissä ihmisten kanssa kasvotusten. Vähän kuin työelämässä, you know?

Miksi oletat ettei ap poistu ja että asuu noin?

Tuo elää itse niin ja tietenkin kuvittelee että kaikki muutkin elävät samalla tavalla. 

Vierailija
14/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluavat nähdä miltä näytät, miten liikut ja miten käyttäydyt. Puhelimessa tämä ei ole mahdollista.

Olen ihan normaali, sosiaalinen ihminen ja kasvokkain keskustelu sopii ihan hyvin. Mietin vain, että mitä lisäarvoa paikan päällä tapaaminen tuo. Tapaamiseen on varattu aikaa 45 min. ja todella vaikea saada asiaa niin pitkäksi aikaa. 

 

ap

Kyllä  juttua tulee ihan itsestään. Tuppisuut erottuvat joukosta, ja sosiaalinen käyttäytyminen tulee esiin. 

Miten istut, seisot ja kommunikoit. Näitä taitoja on syytä opetella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä mene sinne jos vaikea nousta sohvalta.

Vierailija
16/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekevät arviota asiakkaan olemuksesta

Vierailija
17/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pompuutustahan tuo

Vierailija
18/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta et lomaile jossain ulkomailla koko ajan

Vierailija
19/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran vuodessa on livenä, mutta ihan sama setti kuin puhelimessa. Kivahan se välillä on käydäkin.

Vierailija
20/37 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä työpaikkoja yhtään sen enempää synny, vaikka joka päivä kävisin lihavaa työkkärin tylleröä tapaamassa. En käytä julkisia ja syön vain pääasiassa kaurapuuroa, eli en työllistä bussiyhtiötä, enkä ruokakauppaa (oman kävelyn aiheuttaman lisääntyneen ruokahalun myötä) sen enempää kuin aiemminkaan.

Taas äsken tuli ilmoitus, että "kiitos hakemuksesta, mutta valintamme ei kohdistunut sinuun tällä kertaa. Hakijoita oli 966..."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän