Lue keskustelun säännöt.
G: Parasta tässä päivässä
03.07.2015 |
Vihdoin on saanut ladattua aurinko-energiakennot täyteen! Yes!
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:20"]
Naapurin muija keekoili bikineissään pihallaan, aika herkulliset näkymät...
[/quote] Kiikareillako katoit?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Määrätyt tyt tuli tehtyä ja asiat hoidettua, loma alkoi.
Ihana lämpö ja aurinko, ravintolalounas ulkoilmassa hienossa miljöössä sekä sen päälle pitkä pyörälenkki. :)
Esim se että ollut leppoisa lomapvä ja niitä riittää seur viidellekin vkolle. Sekä se, että pian saan nauttia namia kiinalaista ruokaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Uimassa kolme kertaa. Järvessä. Espoossa.
Päivän paras hetki oli lounastauko ja kun pääs himaan duunista. Muuten ihan perseestä..
Naapurin muija keekoili bikineissään pihallaan, aika herkulliset näkymät...