Tunteisiin vetoava öyhöttäminen vai järkiperustelut?
Kommentit (45)
Kannatan oikeiston tilastoihin ja tosimaailmaan perustuvia järkiperusteluita. Sen sijaan halveksun vihavasemmiston valheisiin perustuvaa ja tunteisiin vetoavaa öyhöttämistä.
Vierailija kirjoitti:
Kannatan oikeiston tilastoihin ja tosimaailmaan perustuvia järkiperusteluita. Sen sijaan halveksun vihavasemmiston valheisiin perustuvaa ja tunteisiin vetoavaa öyhöttämistä.
kerro sitten kun löydät ensimmäisen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatan oikeiston tilastoihin ja tosimaailmaan perustuvia järkiperusteluita. Sen sijaan halveksun vihavasemmiston valheisiin perustuvaa ja tunteisiin vetoavaa öyhöttämistä.
kerro sitten kun löydät ensimmäisen!
Mika M
Eri
Vasemmistoon uppoaa tunteisiin vetoava öyhötys, esimerkiksi kuvat "Gazan nälkäänäkevistä lapsista". Faktapersut taas osoittavat että kuvassahan on kaikki aikuiset pikemminkin ylipainon puolella.
Vierailija kirjoitti:
Kannatan oikeiston tilastoihin ja tosimaailmaan perustuvia järkiperusteluita. Sen sijaan halveksun vihavasemmiston valheisiin perustuvaa ja tunteisiin vetoavaa öyhöttämistä.
Joo. Drill baby drill kun Eurooppa muuttuu silmien edessä asuinkelvottomaksi.
Reunavasemmiston valheellisiin ja sepitettyihin ”tarinoihin” pohjautuva öyhötys on rasittavaa.
Olen sen varran matemaattis-looginen ajattelutavaltani, että vain järkiperustelut kelpaa.
Öyhöttäminen on vaan öyhöttämistä ei mitään muuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatan oikeiston tilastoihin ja tosimaailmaan perustuvia järkiperusteluita. Sen sijaan halveksun vihavasemmiston valheisiin perustuvaa ja tunteisiin vetoavaa öyhöttämistä.
kerro sitten kun löydät ensimmäisen!
Mika M
Eri
järkiperustelusi ei oikein avaudu, tuohan vaikuttaa enemmänkin ihmisen nimeltä?
Öyhöttäjävasemmisto uskoo moniin sukupuoliin ja että sukupuolta voisi vaihtaa vain haluamalla. Faktapersut osoittavat että ihmisen sukupuolen näkee vaikka hiuskarvasta kromosomien perusteella, eikä perimäänsä voi muuttaa.
Faktapersut myös ihmettelevät, että miksi sukupuolenvaihdos on aina hyväksi ja että sen voi tehdä vain ilmoituksella, mutta seksuaalisen suuntautumisen vaihtaminen onkin yhtäkkiä äärimmäisen haitallista ja mahdotontakin 🤔
Vierailija kirjoitti:
Reunavasemmiston valheellisiin ja sepitettyihin ”tarinoihin” pohjautuva öyhötys on rasittavaa.
ai muiden valehtelu ja öyhötys ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoon uppoaa tunteisiin vetoava öyhötys, esimerkiksi kuvat "Gazan nälkäänäkevistä lapsista". Faktapersut taas osoittavat että kuvassahan on kaikki aikuiset pikemminkin ylipainon puolella.
"Mutku maamut!! ÖYYYH!!"
T:Pertti Pena Persulainen kun aamukahvi ei onnistunut
oikeisto=konservatiiviset uskikset - paitsi että ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatan oikeiston tilastoihin ja tosimaailmaan perustuvia järkiperusteluita. Sen sijaan halveksun vihavasemmiston valheisiin perustuvaa ja tunteisiin vetoavaa öyhöttämistä.
kerro sitten kun löydät ensimmäisen!
Mika M
Eri
järkiperustelusi ei oikein avaudu, tuohan vaikuttaa enemmänkin ihmisen nimeltä?
Voisiko se olla henkilö, jolla on järkiperusteluja? Yritä ajatella askel pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatan oikeiston tilastoihin ja tosimaailmaan perustuvia järkiperusteluita. Sen sijaan halveksun vihavasemmiston valheisiin perustuvaa ja tunteisiin vetoavaa öyhöttämistä.
kerro sitten kun löydät ensimmäisen!
Mika M
Eri
järkiperustelusi ei oikein avaudu, tuohan vaikuttaa enemmänkin ihmisen nimeltä?
Voisiko se olla henkilö, jolla on järkiperusteluja? Yritä ajatella askel pidemmälle.
aikas nihkeä vastaus, että hae itse jonkun tyypin joku lause.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatan oikeiston tilastoihin ja tosimaailmaan perustuvia järkiperusteluita. Sen sijaan halveksun vihavasemmiston valheisiin perustuvaa ja tunteisiin vetoavaa öyhöttämistä.
kerro sitten kun löydät ensimmäisen!
Mika M
Eri
järkiperustelusi ei oikein avaudu, tuohan vaikuttaa enemmänkin ihmisen nimeltä?
Voisiko se olla henkilö, jolla on järkiperusteluja? Yritä ajatella askel pidemmälle.
aikas nihkeä vastaus, että hae itse jonkun tyypin joku lause.
Yhden lauseen perusteella ei voi vetää mitään johtopäätöksiä laajoista kokonaisuuksista.
Meillä on isona ongelmana asiayhteyksistä irrotetut lauseenpätkät ja tarkoitushakuisesti leikatut videot. Ne ovat juuri sitä tunteisiin vetoavaa öyhötystä.
Minuun uppoaa se että tajutaan sekä järjen että tunteiden osuus mielipiteiden muodostuksessa. Kukaan ei muodosta mielipiteitään pelkästään järjellä ja tunteidenkin takana on yleensä jotain faktoja jotka ovat niitä tunteita aiheuttaneet.
Ongelmia tulee silloin kun ihminen kuvittelee toimivansa silkalla järjellä vaikka oikeasti tunteet ovat vahvasti mukana. Silloin ihminen on yleensä liian itsevarma oikeassaolostaan ja se taas johtaa ylilyönteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoon uppoaa tunteisiin vetoava öyhötys, esimerkiksi kuvat "Gazan nälkäänäkevistä lapsista". Faktapersut taas osoittavat että kuvassahan on kaikki aikuiset pikemminkin ylipainon puolella.
Samaan aikaan faktapersut kieltää ho l o k a u. s t ti n
"Öyhöttäjävasemmisto uskoo moniin sukupuoliin ja että sukupuolta voisi vaihtaa vain haluamalla. Faktapersut osoittavat että ihmisen sukupuolen näkee vaikka hiuskarvasta kromosomien perusteella, eikä perimäänsä voi muuttaa. "
Olkiukkojen rakentelu on juuri tyypillistä öyhöttämisessä. Annoit siitä hyvän esimerkin.
Öyhöttäminen!
t: Palstapersu