Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marimekko Gratha laukku, onko hintansa arvoinen?

Vierailija
02.06.2023 |

Kestääkö miten kulutusta, patinoituuko oikeasti kauniisti?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin pinta naarmuuntuu helposti. Myin omani pois.

Äidilläni on Soft Gratha ja hän on pitänyt siitä todella paljon.

Vierailija
2/15 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gratha ei patinoidu, siinä ei ole patinoituvia osia. Laukku on muovipäällysteinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gratha ei patinoidu, siinä ei ole patinoituvia osia. Laukku on muovipäällysteinen.

Mistä tämä tieto? Esittelytekstin perusteella nahkaa, joka patinoituu kauniisti. Itse en kyllä näe, että muu kuin ruskea nahka voisi patinoitua kauniisti, musta lähinnä näyttää ikävästi kulahtaneelta.

Vierailija
4/15 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti laukku, mutta todella yleinen.

Vierailija
5/15 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin pinta naarmuuntuu helposti. Myin omani pois.

Äidilläni on Soft Gratha ja hän on pitänyt siitä todella paljon.

Onko tuo soft gratha materiaaliltaan jotenkin erilainen?

Vierailija
6/15 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Marimekko koskaan hintansa arvoinen?

Vierailija
7/15 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsii yleisyydestään, se on joka mummolla ja mammalla ja sitten ollaan niin olevinaan. Lisäksi todella epäkäytännöllisen kokoinen.

Vierailija
8/15 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsii yleisyydestään, se on joka mummolla ja mammalla ja sitten ollaan niin olevinaan. Lisäksi todella epäkäytännöllisen kokoinen.

Ei minua haittaa. Ja koko on juuri sopiva 👌

Vierailija
9/15 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko soft gratha on nahkaa ja vaatii huoltoa sekä ennen ja jälkeen käytön, niin kuin mikä tahansa muukin nahkalaukku. Huolellisella hoidolla pysyy hyvänä, nahkan luonteeseen kuuluu rypyt, nahkan eläminen ja myös ne naarmut. Jos naarmutonta haluat niin suosittelen mitä tahansa marketin pu-muovilaukkua.

Vierailija
10/15 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olevinaan, jos suomalaisella on Marimekon laukku. Onpa hölmö määritys. Se, että on yleinen, tarkoittaa moni tykkää. Kuka keski-ikäinen ostaa siksi, että edellisellä oli vst ruokakaupassa.

Jos tykkää, sitten ostaa

Vierailija
11/15 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin ennen villitystä ja joo. Naarmuuntuu hetkessä aika rumaksi, mutta saa kyllä nopeasti ehostettua myös. Olen harkinnut omani myymistä, koska kaikilla tantoilla näkyy sama veska olevan.

Vierailija
12/15 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mielestäni hintansa arvoinen, miksi olisi? Mikä tuosta tekee paremman tai parempilaatuisen kuin monesta muusta merkkilaukusta tai merkittömästä? Kauhean yleinen laukku joka on lähes joka toisella ja vieläpä samassa mustan värissä, tylsää. 

Vierailija
13/15 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ja mauton se ainakin on.

Vierailija
14/15 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa kiva laukku, mutta maku mennyt kun joka mamman ja tantan kainalossa. Ja nimenomaan kainalossa. Siinä on tosi lyhyt hihna ja laukku asettuu kauniisti vain langanlaihalle, muilla se jää tönöttämään jonnekin kainalon js pömppömahan välimaastoon. Ja valitettavasti sitä näkee eniten juuri ylipainoisilla äityleillä, joilla on joku musta pellavakauhtana päällä ja sitten tuo laukku. Ja kaikki ovat niin olevinaan trendikkäitä.

Vierailija
15/15 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on juurikin tuo gratha ja olen pyöreä ihminen mutta ratkaisin hihnan lyhyyden sillä että ostin kaksi hihnaa ja laitoin ne peräkkäin niin nyt yltää ihan polviin asti laukku, eli ei ole kainalossa eikä masun päällä, suosittelen:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä