Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avopuoliso tuli kotiin juhannusreissulta fritsu kaulassa

Vierailija
22.06.2015 |

Väittää, että kavereiden kanssa (miehiä) imivät kännissä toisilleen fritsuja. Olivat kaveriporukalla mökkeilemässä ja minä itse kotona, koska oli töitä. Enpä oikein tiedä jaksanko uskoa. Pyysin, että joku hänen kavereistaan saa lähettää kuvan jossa hänelläkin on fritsu kaulassa, mutta olen kuulema vainoharhainen eikä hän kehtaa pyytää sellaista kuvaa.

Aika paska olo tällä hetkellä.

Kommentit (171)

Vierailija
121/171 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:05"]tälläkin hetkellä selaan Facebookia ja yritän miettiä kuka naisista sen fritsun imi vai olivatko lähteneet mökiltä baariin, kun sellainen ei kovin kaukana siltä mökiltä tietääkseni ole. Tapeltiin koko aamupäivä aiheesta ja mies läksi vittuuntuneena töihin. Ap
[/quote]

Sinuna pakkaisin kamani ja häipyisin

Vierailija
122/171 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pokkaa imeä toisilleen fritsuja, mutta ei kehtaa pyytää kaverilta kuvaa fritsusta, ei uskottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/171 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää sinua tyhmänä, jos kuvittelee tuollaisen selityksen menevän mutinoitta läpi. Ja joka tapauksess, jos vaihtoehdot on nuo, että joko nainen on imenyt tai sitten mies, niin mitä väliä. Eihän teidän suhteella ole kummassakaan tapauksessa tulevaisuutta. Joten ikävä kyllä sun on aika vetää johtopäätökset.

Vierailija
124/171 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin enemmän huolissani, jos joku mies olisi imenyt sen fritsun.

Vierailija
125/171 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tollasta nyt usko kukaan :D :D :D huhhuh

Vierailija
126/171 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm, mä harrastin yhden yön jutun yhden miehen kans jussina festareilla, ja jätin kiihkeästä yöstä fritsun muistoksi. Olikohan sun siippasi..? Mies ei ainakaan kertonut olevansa varattu.

Vierailija
127/171 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teidänkään mielestä en ylireagoi? Mies vain jaksoi inttää, että olen vainoharhainen ja skitsoan ihan liikaa pienestä kännifritsusta. Voisin ottaa vähän tavaroita ja lähteä jonnekin kaverille. :(

Vierailija
128/171 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:15"]

Eli teidänkään mielestä en ylireagoi? Mies vain jaksoi inttää, että olen vainoharhainen ja skitsoan ihan liikaa pienestä kännifritsusta. Voisin ottaa vähän tavaroita ja lähteä jonnekin kaverille. :(

[/quote]

Tee niin. Ja jos aijot antaa miehelle anteeksi, niin vasta sitten kun hän myöntää totuuden ja on käynyt sukupuolitautitesteissä. Muista, että hiv näkyy testeissä vasta 3kk kuluttua yhdynnästä.

Pidä ap huoli itsestäsi!

Vierailija
129/171 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa. Jos miehesi siis pystyy todistamaan homoilleensa niin sekö olisi sitten ihan ok?

Vierailija
130/171 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kuulin eksältä saman selityksen kun oli viikonlopun ollut bileissä joihin itse en päässyt. En uskonut ja oikeassa olin, äijän eksä sitä oli imutellut :D nauratti kyllä et piti mua niin tyhmänä, jätin idiootin samantien.

Vierailija
131/171 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:15"]

[/quote]

Tee niin. Ja jos aijot antaa miehelle anteeksi, niin vasta sitten kun hän myöntää totuuden ja on käynyt sukupuolitautitesteissä. Muista, että hiv näkyy testeissä vasta 3kk kuluttua yhdynnästä.

Pidä ap huoli itsestäsi!
[/quote]

Se on aiot, ei aijot........

Vierailija
132/171 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas. No taidankin lähteä sitten lätkimään. Ap

Vierailija
133/171 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:14"]hmm, mä harrastin yhden yön jutun yhden miehen kans jussina festareilla, ja jätin kiihkeästä yöstä fritsun muistoksi. Olikohan sun siippasi..? Mies ei ainakaan kertonut olevansa varattu.
[/quote]

Noloa, noi on teinien juttuja noi fritsut. Eli ap miehesi on saanut teiniltä pimpulaa

Vierailija
134/171 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä todisteita kanssaolijoilta. Itse joskus pelannut pullonpyöritystä, jossa tuli sitten fritsuja vähän jokaiselle, mutta onnekseni kumppanini oli silloin myös mukana :D

Todennäköisempää on että on kännissä viehtynyt johonkuhun ja antanut sitten kyseisen miekkosen/naikkosen imuroida kaulaansa, eikä välttämättä jälkikäteen olekaan niin imarreltu lopputuloksesta

Vierailija
135/171 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:26"]Jahas. No taidankin lähteä sitten lätkimään. Ap
[/quote]
Sori, mut mä en ymmärrä miksi. Joku muikki tai ukkeli purrut kännissä sun miehen kaulaa, mistä moinen kohina?

Vierailija
136/171 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se siihen puremiseen on jäänyt. Eiköhän siinä ollut mukana seksiäkin.

Vierailija
137/171 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:34"]Tuskin se siihen puremiseen on jäänyt. Eiköhän siinä ollut mukana seksiäkin.
[/quote]
Mistä tiedät?

Vierailija
138/171 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti laitat viestiä sen ämmän miehelle, ihan sen takia miten suhtautui tuohon tilanteen selvittelyyn. Ei voi käsittää miten tuollaista jakorasiaa löytyy jokaisen kulman takaa. Ja ukko kannattaa potkia pellolle. Edes känni ei ole riittävä selitys siihen miten tuollaista on voinut päästä käymään. Tsemppiä ap!

Vierailija
139/171 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti "äijäsi"ei ole arvoisesi...ei jatkoon!
M51

Vierailija
140/171 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa juua sitä märkää, ja olla tillin tallin, sattuu kaikkea hassunhauskaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan